יום שני, 28 בנובמבר 2016

חדשים וטעימים על המדפים


אפרופו מצופה שוקולד

מסתבר שצרכנים ישראלים אוהבים את השילוב של מתוק ומלוח, ואחרי ההצלחה של אוסם עם בייגלה שטוחים בשילוב של שוקולד ובמבה נוגט, הם מפתיעים כעת עם שילוב חדש - אפרופו בציפוי שוקולד.
אני חייבת להודות שלא יצא לי כל כך להתנסות עם השילוב של מתוק ומלוח כי זה נשמע לי פחות טעים באופן אישי, אבל האפרופו הזה נראה כל כך טוב וסיקרן אותי, בפניו לא עמדתי. ובכן, לי זה היה טיפה מוזר, אחרי הטעם של השוקולד אני מרגישה את המלוח מבצבץ לו, אבל איכשהו לקחתי עוד אחד ועוד אחד. לבסוף, היה קשה להפסיק את הנשנוש הזה..

מחיר מומלץ לצרכן: 4.50-5 ש"ח



ביסלי על האש

כבר יותר משבוע, שאני בדודה לביסלי ואמרתי שאני חייבת לקנות כדי לנשנש קצת בערב מול הטלויזיה כי ממש בא לי, ואז יצא לי להתנסות בשני טעמים חדשים של "ביסלי על האש" - ביסלי גריל דרום אמריקאי וביסלי בטעם צ'וריסו.

אני תמיד אוהבת לטעום טעמים חדשים, ובעיקר, חטיפים מלוחים הם ההעדפה שלי.
הביסלי גריל דרום אמריקאי לטעמי מאוד דומה לביסלי גריל רגיל, והאמת, שהביסלי גריל המקורי טעים יותר בעיניי, אבל כל אחד והעדפותיו.

לגבי הביסלי השני, בטעם צ'וריסו, אהבתי את המרקם שלו, הוא ארוך ודק, וגם הטעם שלו מאוד נחמד. אולי מעט מזכיר את ביסלי ברביקיו, אבל ברביקיו אני פחות אוהבת, והצ'ורוס היה לי טעים יותר. טעמו לא מאוד חזק, אך מורגש וטעים.

מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ש"ח (אריזה של 60 גר')


כשרות: בד"צ העדה החרדית , שדרות , חרל"פ
להשיג ברשתות המובילות.


Nature Valley חטיף דגנים

המותג nature valley יוצא במיתוג חדש, כדי להדגיש את ערכי המוצר לטרנד הבריאות והחיבור לטבע - קרוב יותר לטבע וקשוב לצרכנים.
החברה שמה דגש על שקיפות מול הצרכן, רכיבים טבעיים יותר. לצד התמונה המחודשת, כתובים רכיבי המוצר, בגב האריזה פירוט הרכיבים ויתרונותיו של כל חטיף.



ארבעת הסדרות, פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן יככבו  בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:
  • קארנצ'י -  האריזה בגוון ירוק, במטרה לחזק את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצר תחושה של איזון וחידוש אנרגיה.
  • צ'ואי - האריזה בגוון אדום וחום, מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש
  •  פרוטאין - האריזה בגוון צהוב- מקרין אנרגיה, חיות ומעורר תיאבון.
  • פופקורן - האריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות

חטיפי נייצ'ר וואלי, עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. לחטיפים מגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים.

מאוד אהבתי את המארז המכיל שלושה סוגים שונים של חטיף נאצ'ר וואלי קראנצ'י. 



חליטת צמחים

אצלי אין חורף בלי תה, הרבה ובכל מיני טעמים.

המותג פומפדור מרחיב את סדרת חליטות הצמחים עם טעם חדש לקראת החורף - חליטת מנטה בטעם לימון - שילוב מעניין, מרענן של מנטה עם לימון. 

צמח המנטה, ידוע כמסייע בתהליכים שונים במערכת העיכול, השפעתו המרגיעה והמרדימה והוא נפוץ לטיפול בכאבי ראש, גירויי עור, בחילות ועוד. (מצויין עבורי כשיש לי מיגרנה.)

החליטה אינה מכילה קפאין ואידיאלית להכנת תה חם, קר או לילדים.

הטעם החדש מתווסף למגוון הטעמים בסדרת חליטות צמחים של פומפדור, כמו חליטות פירות, קמומיל, גי'נג'ר לימון, חליטת שומר ועוד. 
 
טווח מחירים בחנויות של אריזת פומפדור: 12.9-14.9 ש"ח
כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ חוג חתם סופר (בני ברק)
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.




נקניקיות ללא חומרים משמרים


נקניקיות זה נושא קצת בעייתי, מצד אחד אומרים שכדאי להמנע, מצד שני זה טעים ובמיוחד ילדים אוהבים... אני לרוב מיוזמתי לא קונה נקניקיות, ואנחנו נחשפים רק מידי פעם מחוץ לבית, אבל הסדרה החדשה של מעדני יחיעם - סדרת נקניקיות ללא חומרים משמרים שהתקבלה להתנסות, שימשה אותנו מצויין בטיול בחופש, בו רצינו לקחת איתנו ארוחת צהרים. היה מאוד נוח, משביע והילדים נהנו מהפיקניק הזה.  


המוצרים בסדרת הנקניקיות החדשה: נקניקיות וינר (400 גרם), נקניקיות חריפות (400 גרם), נקניקיות לגריל (330 גרם), נקניקיות וינר (900 גרם) ונקניקיות חריפות (900 גרם).
כולם ללא חומרים משמרים (למעט סלרי), ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט.
 
מומלץ לצרכן: נקניקיות 400 גר – 13.90 ש"ח ;  נקניקיות 900 גר' 26.90 ש"ח

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

 

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...