יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

חידושים מבית פלפוט - מדבקות וקלפי איסוף, ערכות ומוצרים ממותגים נוספים


ילדים לא נשארים אדישים לגיבוריהם מהטלויזיה ולמותגים שמופיעים להם בכל מיני מוצרים. ישנם גיבורים ומותגים קלאסיים אהובים ויש כאלה שהצטרפו אלינו רק בשנתיים האחרונות אבל הצליחו לכבוש כבר מלא לבבות קטנות של ילדים רבים. ההורים הם אלה שמתבקשים לקנות מוצרים ממותגים כדי לשמח את הילדים :-) המותגים מוסיפים עניין גם למוצרים "פשוטים" כמו מחברות, חולצות, שעונים וכד'.


דוגמה למותגים כאלה הם כמובן אנה ואלזה מפרוזן, שאין אחד שהצליח להתחמק מהם ולא לשמוע עליהן או לראות אותן איפשהו.
בשנה שעברה התחלתי לשמוע מהילדים הרבה על "כוח החילוץ" ובסוף השנה ילדי הגן קיבלו מהוועד מתנה מקסימה ומומלצת, לבנים - פיג'מות עם תמונה של כוח החילוץ ולבנות כותונת עם הדפס אנה ואלזה ובנוסף הדפיסו גם את את שם הילד.


הגדול שלי בכיתה א' וחבריו היו עסוקים רבות בלאסוף את המדבקות והקלפים של סופרגול.
והקיץ, הסרט טרולים המוצלח והטרולים המקסימים כבשו לא רק את הילדים אלא גם את ההורים וכעת יצא גם אלבום המדבקות.


חברת פלפוט מודעת לכל הטרנדים הללו ומספקת לנו מגוון חידושים לקראת 2017:


  • קלפי ליגת האלופות 2016/17

חברת פלפוט מייצגת בארץ את החברה הבינלאומית Topps, המתמחה במוצרי איסוף, מדבקות, אלבומים, ואביזרים משלימים הנמכרים ברחבי העולם. 

הסדרה החדשה בתחום הכדורגל הנה של ליגת האלופות ה-champions league. זהו המפעל הכדורגל היוקרתי ביותר באירופה. בליגת האלופות 2017 ישתתפו הקבוצות הטובות יותר באירופה ובסדרת הקלפים תמצאו את כל כוכבי הכדורגל המשתתפים הטורניר הכדורגל האירופאי הגדול.

קלפי האיסוף בתחום הספורט הם הנמכרים בעולם, כוללת כ-400 קלפים שונים, וזהו האוסף היחיד הרשמי של "ליגת האלופות". מדובר בקלפים קשיחים ומהודרים.

לצד איסוף הקלפים, הילדים מוזמנים להכנס לאתר אונליין למשחק וירטואלי, עם ילדים מרחבי העולם. רק לשחקני אונליין יש את האפשרות לזכות באחת מ-11 הקלפים המהודרים פרו. 

גם בעמוד הפייסבוק של "מאץ' אטקס - ליגת האלופות" יש הרבה חידות ופעילויות נושאות פרסים. 


מחירים:
חפיסת קלפים, מכילה 6 קלפים, מחיר לצרכן: 6 ש"ח. מולטיפק, מכיל 5 חפיסות קלפים, מחיר לצרכן: 28.90 ש"ח. אלבום מחיר לצרכן: 19.90 ש"ח. ערכת סטארטר מחיר לצרכן: 29.90 ש"ח. קופסת פח כדור מחיר לצרכן: 49.90 ש"ח. כולל 36 קלפים, כולל קלף ממהדורת הזהב. קופסת פח מיני מחיר לצרכן 39.90 ש"ח, כולל 36 קלפים כולל קלף ממהדורת הזהב/כסף/ברונזה. קופסת פח מגה מחיר לצרכן 74.90 ש"ח, כולל 60 קלפים, כולל קלף ממהדורת הזהב.

  • מדבקות איסוף טרולים

בעקבות הלהיט, הסרט "טרולים" (וגם אנחנו צפינו, פוסט ביקורת צפיה על הסרט טרולים מוזמנים לקרוא כאן.) שהמון ילדים צפו בו, בחופשת סוכות, בבתי הקולנוע, הלהיט משנות ה-90 חזר אלינו.

פלפוט משיקה את אוסף המדבקות, כמובן עם אלבום מתאים, הרשמי של הסרט הטרולים. 
בכל מארז יש 5 מדבקות, צבעוניות ועליזות ואף מנצנצות. 
האלבום מכיל גם הצעות לפעילויות, כולל מתכון לקאפקייקס.     


מחירים: 
אלבום + מעטפת מדבקות: מחיר לצרכן 14.90 ש"ח. מעטפת מדבקות, מכילה 5 מדבקות, מחיר לצרכן 5 ש"ח.

לצד רכישת המעטפות עם המדבקות בחנויות, יהיה ניתן להזמין החל מה-1.1.17 מדבקות בודדות לבקשתכם. בהזמנה אחת ניתן להזמין עד 25 מדבקות, עלות כל מדבקה הנה 1 ש"ח ותוספת של עלות משלוח. 

את ההזמנה, עם רשימת המדבקות המבוקשות יש לשלוח למייל sales@palphot.com בצרוף השם והטלפון של ההורים.

את מאץ' אטקס ליגת האלופות והאוסף המקסים של הטרולים ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות לצעצועים ומתנות, ציוד משרדי וספרים בכפר השעשועים, היפרטוי, הפיראט האדום, קרביץ, סטימצקי וצומת ספרים. ובקיוסקים ברחבי הארץ.

בנוסף משווקת חברת פלפוט מוצרים נוספים עם טרנדים ומותגים מובילים, כמו ברצלונה, מיניונים, פרוזן, הלו קיטי, מיני, סמי הכבאי, מפרץ הרפתקאות, נסיכות וכו' ומוצרים לדוגמה מטריות ממותגות, ערכות עיצוב ויצירה, כמו מדבקות יהלום, חותמות, חוברות משחקים, צביעה לדרך, צביעה והדבקה, מנורות מיטה ועוד.


אנחנו התנסנו בערכת עיצוב מדבקות עם יהלום של המותג פרוזן.


לערכה מצורפות 4 תמונות לעיצוב, תמונות איכותיות ומדבקות יהלום יפות, אותן מדביקים לפי המספרים. היצירה לא קשה, למי שיודע לזהות מספרים אך מהנה מאוד. הבת שלי נהנתה מאוד, ואפילו אחיה הגדול לא נשאר אדיש והדביק תמונה אחת. 
לערכה מצורפים מעמדים לתמונה ואכן חשבתי שהתמונות יוצאות יפות כל כך, שיפה אפילו לתלות אותן בחדר. 
מחיר הערכה: כ-25.90 ש"ח

בנוסף קיבלנו חוברת "המשחקים שלי" של מפרץ ההרפתקאות. 
המחברת מגיעה בפורמט גדול יחסית, על דפים עבים ואיכותיים, ויש בה מגוון של משחקים ופעילויות. מאוד כייפי ומושך עבור ילדים. 

מחיר החוברת: כ-24.90 ש"ח

* מזמינה אותכם להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...