יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

סניף חדש ומיוחד של יינות ביתן שוק במודיעין


יש כאלו, שקניות בסופר הוא סוג של בילוי עבורם, בעיקר ההורים בינינו אולי יזדהו עם זאת... זמננו יקר ולכן כשיוצאים לקניות, חוויית הקניה משתפרת כשהמקום מסודר ונעים, כשאפשר להתמצא בקלות ושנמצא הכל במקום אחד, כי מה לעשות, זמננו יקר ובטח שהמחירים גם הם חשובים ביותר. 

יינות ביתן ידועה כרשת עם מחירים אטרקטיביים. יינות ביתן הינה הרשת השנייה בגודלה בארץ, לאחרונה רכשו יינות ביתן את רשת מגה ומונה כיום כ-200 סניפים בכל הארץ.
סניפי יינות ביתן מתחלקים ל-5 פורמטים: יינות ביטן סניפי דיסקונט (מקנה 2% הנחה למחזיקי מפתח דיסקונט), יינות ביתן שוק, מגה, מגה בעיר ורשת זול בשפע (לציבור החרדי).



 סניף יינות ביתן שוק חדש הושק במודיעין


משמעות המושג שוק ,גם הוא הולך ומשתנה. סניף יינות ביתן שוק חדש במודיעין הוא הרביעי בפורמט הזה שהוכיח את עצמו כמצליח. מה שמיוחד בסניפי השוק הוא, שהם מדמים שווקים קולינריים ממדינות בחו"ל, זה שניתן למצוא בו את ייתרונות השוק, כמובן פירות וירקות, מעדניה, קצביה, מחלקת דגים טריים, מאפיה ובנוסף, מסעדה לאוכל ביתי מוכן, קפה ומאפה ואפילו גלידריה! 





האמת, הביקור בסניף החדש במודיעין לגמרי הפך להיות בילוי מהנה ואפילו משפחתי ומשכולם שמעו על פתיחת הסניף, זה הפך גם למפגש חברתי של חברים וקרובים

ניתן למצוא הכל מהכל, יש מגוון של מוצרים בכל מחלקה, הכל מסודר וקל להתמצא ולמצוא מוצרים, הדבר היחיד שפחות אהבתי זה השילוט של המחירים, הוא אינו צבעוני, ולכן המבצעים לא מאוד בולטים. אני התרגלתי לשלטי מחיר צבעוניים ובעיקר כשמפרסמים מבצעים. כאן, כל השלטים נראו זהים.

ישנם שלטים גדולים תלויים מעל כל מחלקה, להכוונה והתמצאות, העיצוב שלהם מיוחד ומזכיר שלטי רחוב :-) 


עמדת הירקות והפירות צבעונית, מסודרת מגוונת, עם פירות מובחרים ואקזוטיים ובכלל העמדה מאוד מזמינה. 

 
מאוד אהבתי את הרעיון של דוכני האוכל, יש מבחר של אוכל ביתי מוכן, שאפשר לקחת וגם לאכול במקום, כמו במסעדה. יש אפילו קומה מעל שאפשר "לתפוס מרחק" מהבלגן ולהשקיף על הסופר
אם רוצים משהו קליל, אז יש דוכן קפיטריה, עם קפה, מאפה, טוסט וכו'. קפה הפוך עולה 4 ש"ח בלבד. מאוד התחשק לי לעצור לכמה דקות לשתות קפה. הילדים כמובן התלהבו מדוכן הגלידה. 




התרשמתי גם מהמבחר הגדול של מוצרים ללא גלוטן.

בנוסף, אפשר למצוא מוצרים נלווים כמו כלי מטבח, כלי הגשה, כלים חד-פעמיים ועוד. 

  

לרגל השקת הסניף, מוצעים מבצעים מיוחדים ושווים כמו הנחה על שמנים לחמים דגני בוקר ועוד.


סניף יינות ביתן שוק החדש נמצא בישפרו סנטר, החרט 1, מודיעין.

סניף מודיעין מצטרף לסניפי שוק שנפתחו ב-18 חודשים האחרונים בקרית אתא, רחובות ורעננה.   
  

פרטים נוספים על חברת יינות ביתן אפשר לקרוא באתר: https://www.ybitan.co.il/ 

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...