יום שני, 14 בנובמבר 2016

פסטה ורטבי עגבניות חדשים של פרפקטו - למנות קלות, מהירות וטעימות


המותג פרפקטו מבית אוסם מרחיב את סדרת המוצרים שלו עם רטבי עגבניות וסוגי פסטות חדשים. 

אני לא חושבת שיש פעם, שאשמע את המילה "פסטה" ולא אתחשק לי לאכול... פסטה זה מוצר כל כך נוח, קל להכנה ומצד שני יש איתו אינספור אפשרויות. אבל, לפעמים, כמו שאומרים, הכי פשוט הכי טעים, פסטה טובה ברוטב עגבניות טעים. 

לא שוכחת, לפני כמה שנים שהייתי בהריון ראשון ולא הרגשתי כל כך טוב, יצאנו במוצ"ש להתאוורר קצת במרינה בהרצליה ולא התחשק לי לאכול כלום, עד שראיתי פלייר באחד מבתי הקפה עם תמונה של פסטה עם רוטב עגבניות, ככה נקי, וזה בדיוק מה שרציתי מאותו רגע. 

הבעיה שלי בבית, שעוד לא הצלחתי להגיע לנוסחה של הרוטב כמו שאני אוהבת בהכנה עצמית ובנוסף, הילדים שלי לא מתלהבים מפסטה ברוטב עגבניות, אז כשממש מתחשק לי, אני נעזרת ברוטב מוכן, אבל גם כאן, יש טעמים לכאן ולכאן אז קצת התייאשתי גם מלנסות כל מיני סוגים.

היתרון הגדול ברטבי פסטה מוכנים היא כמובן שההכנה היא קלי קלות ובמהירות שיא, רק לחמם ולהוסיף לפסטה מבושלת, שגם לה לוקח רק כמה דקות הכנה. 

פרפקטו משיקה רטבי עגבניות חדשים, בטעמים עשירים, בצנצנת של 400 גר'.

בסדרה החדשה 4 טעמים:


רוטב עגבניות קלאסי - מתאים גם כרוטב לקציצות או כל שימוש אחר
רוטב עגבניות ובזיליקום
רוטב בולונז, מכיל בצל וגזר
רוטב פלפלים - מיועד לשקשוקה


בנוסף גם לפסטות של פרפקטו התווספה סדרת פסטה חדשה, העשוייה מ-100% חיטת דורום ומתחדשת באריזות פרימיום יפות יותר. כל הפסטות (14 מוצרים בסדרה) במשקל אחיד של 500 גר'. 
 

כמובן שניסיתי ויצא אליפות !! 


ניסינו קודם כל את הרוטב שמיועד לשקשוקה, עם חתיכות של עגבניות ופלפלים. אצלנו חלוקים לגבי השקשוקה, הבכור מאוד מאוד אוהב, האמצעית שלי ככה ככה, והקטן שלי אוכל רק את הביצה בדרך כלל. 
לפני ששפכתי את הרוטב חיממתי מעט שמן וזרקתי למחבת שום קצוץ. הפעם פיזרתי על השקשוקה גם חתיכות גבינת חמד.
חששתי קצת בגלל תוספת הפלפלים אבל הרוטב בטעם כזה עדין, הבת שלי הפתיעה אותי ואכלה הכל! והקטן בהתחלה לא רצה לטעום (קורה איתו הרבה) ואחרי שהשתכנע לנסות, גם הוא אכל צלחת יפה.
למזלי נשארה לי גם מנה וגם לי היה טעים מאוד. הפלפלים לא משתלטים, אלא משתלבים ביחד עם העגבניות ואני די בטוחה שהילדים לא הרגישו שהיו בתוך הרוטב פלפלים. 



בנוסף לכל זה, פרפקטו הורידו מחירים!




כשר: בד"צ





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...