יום ראשון, 29 בינואר 2017

אין כמו במבה, ויש מגוון של במבה - איזה אתם הכי אוהבים?




אין אין אין כמו במבה - ויש הרבה במבה !

כבר תקופה שבמבה היא לא רק הבמבה הקלאסית שאנחנו מכירים ואוהבים, טעם הילדות שאנחנו מעבירים לילדים שלנו.

אסם מחדשת עם במבה, כמו שכל דבר בזמננו דורש התחדשות והתקדמות, וכבר מציעה מגוון רחב של גרסאות במבה שונות ומחזירה חלק מהבמבות האהובות משנים קודמות, חזרה למדפים. 

במבה נוגט, במבה חלבה, במבה פונץ'-בננה, במבה בומבה, במבה מתוקה, במבה עגולה... כל אלה לצד במבה קלאסית. 

כל אחד יכול למצוא את הבמבה שהכי טעימה לו.


כמה שאני אוהבת טעמים חדשים ולנסות מוצרים חדשים, לפעמים אני הכי אוהבת את הקלאסי המוכר (למשל בסופגניות), גם בבמבה, אני חייבת להודות שברגע שאני מתחילה לאכול מהבמבה הקלאסית, קורה משהו מיוחד, חוץ מזה שהיא מאוד טעימה לי, שילוב המלוח-מתקתק שמתפוצץ ונמס בפה, משהו בזיכרון והנוסטלגיה, הבמבה שלנו היא גם מאוד ייחודית וישראלית בעיני... קשה לי למצוא לזה תחליף.

כאן הבמבה בומבה נכנסת לתמונה, יוצרת את אפקט ה"וואו" ברגע שפותחים את המארז ורואים את הבמבה הקלאסית, אבל במימדים ענקים, זה מעלה חיוך על הפנים וטעם הבמבה נשאר הרבה יותר זמן בפה. 

ללא ספק, גם כל שאר הבמבות טעימות, השילוב האהוב של מתוק ומלוח שאפשר למצוא בבמבה נוגט, חלבה או פונץ'-בננה, הילדים שלי עפים על זה! 

גם הצורות החדשות, עגול או בגודל בומבה מהווים גיוון, בפה ובצלחת. 


מעניין איזה במבה אתם הכי אוהבים?




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...