יום רביעי, 18 בינואר 2017

ניוטירוג'נה - הנוסחה לעור יבש מאוד


מבחינת העור שלי, אין אצלו עונת מעבר. איך שהמזג אוויר מתחיל להתקרר, מופיע אצלי יובש בעור. 
אני פתאום רואה מלא חלקיקי קילופי עור בצד הפנימי של המכנסיים ואז רואה שכל הרגל שלי יבשה, והידיים מתחילות להיות מחוספסות ויבשות. 

בתקופות הקשות האלו, עבור עורי, אני מחפשת רק את המוצרים האיכותיים שעושים את העבודה טוב מהרגיל. 
מותג וותיק וידוע, שעונה על הצרכים שלי הוא ניוטרוג'ינה. 


סמל המותג על מוצרי ניוטרוג'נה הוא הדגל של נורבגיה, כיוון שהמוצר פותח במקור, לפני יותר מ-60 שנה עבור ימאים נורבגים בתנאי אקלים קיצוניים בקוטב הצפוני. זה כבר מרמז מבחינתי על חוזקת הלחות שמוצרי ניוטרוג'נה מספקים.

הקרמים של ניוטרוג'נה מתאימים לעור יבש ויבש מאוד, וכבר לאחר השימוש הראשון אני מרגישה שיפור. לאחר מספר פעמים של שימוש העור שלי כבר לא יבש! 
בנוסף, אני אוהבת שקרם הגוף מגיע בבקבוק לחיץ, מאוד נוח. 



רופאי העור בארצות-הברית העניקו לניוטרוג'ינה אישור דרמטולוגי בשנת 1967. לפני ארבעים שנה רכש תאגיד התרופות ג'ונסון & ג'ונסון את המותג ומאז נהנה ניוטרוג'ינה מהמעבדות הכי מתקדמות, ומפגין חדשנות טכנולוגית בכל הקשור בטיפוח. כיום, ניוטרוג'ינה  הוא המותג הבינלאומי המוביל בארה"ב בתחום הבריאות והיופי, ששם לעצמו כמטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור.

המוצרים של ניוטרוג'נה:

קרם לחות עשיר אינטנסיבי לעור יבש עד יבש מאוד- בעל מרקם עשיר הנספג מיידית בעור, פועל במיוחד להרגעת עור יבש. מכיל את הנוסחה הנורבגית אשר הוכחה כמעניקה לחות פעילה ל- 24 שעות ונוחות מתמשכת.

ללא תחושת דביקות לאחר השימוש. המרקם הייחודי נספג במהירות ומותיר את עורך רגוע, רך ורענן.

מכיל: 300 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 40.30 ₪


תחליב גוף מועשר לעור יבש – תחליב גוף לשימוש יומיומי הפועל בעומק העור* מעניק לו את הלחות המיטבית כבר מהשימוש הראשון ומשמר אותה למשך 24 שעות. הכוח המיוחד שלו: הנוסחה הנורבגית המוכחת קלינית, בעלת רכיב פעיל החודר לעומק של עד 10 שכבות לתוך העור* ומעניק לחות במקומות בהם היא הכי נדרשת. כבר מהשימוש הראשון ולמשך 24 שעות העור מועשר בלחות, יפה ובעל מראה בריא. הבישום רענן ועדין והנוסחה שאינה שמנונית, נספגת בקלות ונמסה מיד לתוך העור, כך שאין צורך להמתין לפני שמתלבשים.

מכיל: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 44.60 ₪


קרם ידיים מרוכז - מבוסס על הנוסחה הנורבגית בתוספת ויטמין E, נספג במהירות ומותיר את העור רך, רענן ונעים למגע. הקרם מטפל ב-3 אלמנטים בו זמנית: שיקום סדקים וחתכים, הרגעה והחדרת לחות בריכוז גבוה לעור. לחות שנשארת גם לאחר שטיפה. 

מחיר מומלץ לצרכן:  35.30 ₪  ל-50 מ"ל 

להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק השונות.




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
  



תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...