יום שבת, 25 בפברואר 2017

אוזני המן בקלי קלות עם בצק פריך מתוק חמאה של מעדנות





מבין כל מאכלי החגים , אני חייבת להודות שאוזני המן הכי פחות עושים לי את זה, תמיד נראה לי קצת "חנק" ולא ממש מגרה. בטח שלא ראיתי את עצמי מכינה בעצמי אוזני המן. עד שקיבלתי את הבצק הפריך של מעדנות להתנסות  ועכשיו באווירה טרום-פורימית הכנתי איתו אוזני המן!


 


מצד אחד אני מתלהבת שאני הכנתי אוזני המן, מצד שני, זה כל כך קל עם הבצק המוכן של מעדנות, שבעצם הקרדיט הולך אליו.



מדובר בבצק פריך, מתוק עם חמאה. הוא מוכן, אפילו לא צריך לרדד, יש רק לשים לב להפשיר אותו לפחות 8 שעות במקרר (הכי טוב להוציא מהמקפיא בלילה לפני שאתם יודעים שתרצו לעבוד איתו). מומלץ לאחר מכן להניח אותו כשעה בטמפרטורת חדר, אני לא המתנתי שעה. הבצק אפילו מקומח אבל כל העבודה נעשית על גבי הניילון  איתו הוא עטוף.


למילוי של אוזני המן בחרתי ממרחים שונים מבין אלה שיש לנו בבית, אחד מהם הוא חלבה חדשה של ממלכת החלבה שמכילה פקאן סיני. חלבה עם פקאן סיני עשויה מטחינה גולמית (60%) משולבת עם אגוזי פקאן סיני גרוסים וסוכר. שילוב מוצלח של שני דברים טעימים.


נמשיך עם ההכנה, קורצים עיגולים (בעזרת כוס למשל), מניחים כמות לא גדולה של ממרח שתבחרו לפי מה שאוהבים (שוקולד, תמרים, לוטוס, חלבה...) וסוגרים היטב לצורת אוזן המן.
זהו זה! הכי קל שיכול להיות.



מכניסים לתנור על חום בינוני עד שהם מזהיבים ויש לכם אוזני המן מצוינים וטעימים!





בצק פריך חמאה מתוק של מעדנות כשר חלבי בהשגחת הרבנות יבנה 


 *

יצרנית החלבה והטחינה "ממלכת החלבה", המפעילה את חנויות הקונספט המיוחדות בשווקים מחנה יהודה, שרונה מרקט, שוק הכרמל ושוק צפון (ברמת החייל בתל אביב).

חלבה עם פקאן נמכרת בחנויות "ממלכת החלבה" לפי משקל או במארזים מוכנים.

עוד חדש בממלכת החלבה היא טחינה עם אגוזי לוז, עשויה מטחינה גולמית 85% המיוצרת משומשום טהור הנטחן באבני ריחיים בשיטה מסורתית, משולבת בשברי אגוזי לוז מקורמלים המקנים לטחינה מרקם קריספי נהדר וטעם מתקתק מעט.  

  
כשרות – בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג בחנויות "ממלכת החלבה"



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...