יום רביעי, 12 באפריל 2017

רשת גלי משיקה קולקציית קיץ מרהיבה 2017



קולקציית קיץ 2017 של המותג גלי לילדים, אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות קיצית  תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות.



נעלי  הבנים ( מידות 22-41)


קולקציית הבנים של גלי, מקבלת השראה מעולם הספורט והטיולים ולצד זה מהעיר והאורבניות.

קבוצת ה- Sport

ההשראה לקבוצה זו שאובה מעולם הספורט וכוללת מגוון נעלי ספורט של מותגים מגוונים, ביניהם: יומברו, דאנלופ, שלזינגר, אטלטיקס, אל איי גיר, נעלי ספורט בעיטורי דמויות דיסני ועוד.

הנעליים בסדרה הזו בעלי סוליות קלות בתוספת גומי למניעת שחיקה, רפידות אנטומיות איכותיות ושילוב  חומרים חדישים כמו: רשתות, חומרים סרוגים אווריריים, תפרים גסים צבעוניים, רצועות  מתכווננות ועוד.

הקבוצה מציעה מגוון רחב של נעלי קט רגל השואבת השראתה מנעלי הכדורגל בהתאמה לשימוש ילדים יומיומי, לקבוצה סוליות גומי עמידות וגמישות במגוון גפות צבעוניות וססגוניות ,בשילובי צורות גאומטריות אופנתיים בצבעי ניאון.
בנוסף, קבוצת נעלי קט רגל עשירה וצבעונית, המאופיינת בפקקים מעודנים בסוליות הנעליים למניעת החלקה בעת משחק כדורגל, המתאימה גם לשימוש יומיומי, למראה ספורטיבי עדכני.

מבחר רחב של נעלי סניקרס עם הדמויות האהובות: ספיידרמן, באטמן, מיניונים ועוד עם או בלי אורות מהבהבים בסוליה.

 צבעוניות הקולקציה חזקה ואורבנית: ירוק, צהוב, כתום לצד צבעוניות קלאסית:  ניביי, חום, בי'ג


קבוצת ה-City

הכלאה בין נעל ספורט אורבאנית לבין סנדל מאוורר, היוצרת סנדלים ספורטיביים מאווררים במראה אופנתי ושיקי, לצד נוחות ואווריריות .

בקבוצה דגמים המשלבים סוליות פולאוריטן ספורטיביות, עם רפידות מרופדות לגמישות מלאה, בשלל דגמים המתאימים לכל מבנה כף רגל .

הקבוצה מתאפיינת בצבעוניות ססגונית ובשילובי דפוסים וגימיקים צבעוניים.

בקבוצה זו סנדלי האש פאפיס לבנים – גמישים מאוד עם רפידות עור, השומרות על קרירות ומנדיפות  זיעה ומצוידות בבטנת לייקרה נעימה ורכה, בצבעים קלאסיים של כחולים גווני חום וירוק ושחור.


קבוצת הBASIC-

הסנדל האולטימטיבי לגן ולבית הספר - קבוצה הכוללת מגוון סנדלים איכותיים בעלי  סוליית פוליאוריטן, העמידות מאוד בפני שחיקה ומאופיינות בגמישות.  גפות סנדל קיציות, מאווררות בשלל עיצובים בצבעי קיץ של כחול, ירוק, אפור משלוב עם צהוב ועוד וכן דגמים עם שילובי סרטים צבעוניים.


Fashion Snickers
  
סניקרס אופנתיות עם שרוכים וסוליות לבנות, במראה המתחקה אחר עולם המבוגרים. מתאימות מאוד לשילוב עם לבוש ספורטיבי למראה ספורטיבי לא מחייב, או עם בגדים מהודרים למראה חגיגי. 
הסניקרס בקבוצה זו עשויים בדי קנבס איכותיים בצבעוניות קלאסית של אפור, בייג', שחור, חום.



נעלי  הבנות


הקולקציה מתאפיינת בטרנדים כמו של הגדולים אך מותאמת במיוחד לרגלי הילדות ,כל הדגמים עברו התאמה ובדיקה של התאמה לכף רגל של ילדה , נבדקה אחיזה ויציבה נכונה.

Every Day Basic
קבוצת סנדלים לילדות ולנערות במראה עדכני, בשילובי צבעים אופנתיים המאופיין בעיטורי סרטים ומתאים לגן, לבית הספר ולבילוי בשעות הפנאי. הקבוצה עושה שימוש בצמדנים (סקוטש), להתאמה מלאה לכל כף רגל. השנה נוספו לקבוצה דגמים אופנתיים במיוחד המשלבים צבעים נועזים בהשראת עולם הממתקים והצעצועים.
צבעוניות הקבוצה: גוונים רבים של  ורוד , לבן סגול וגם טורקיז וכסף.

Natural accent
קבוצת סנדלים בסגנון טבע, המיובאת מספרד ומאופיינת ברפידות דמוי שעם בציפוי רך ומטאלי  ובגפות עם הדפסים מדליקים, לאקים אופנתיים וגם פרחוניים ובשילוב נקודות. בצבעוניות קיצית: לבן, פוקסיה, סגלגל  פרחוני ועוד.

Urban fashion

שרוכים  אתניים
כמו בדגמי הנשים–טרנדיות מאוד סנדלי שרוכים על מגוון סוליות ודגמים בשילובי שרוכים הנקשרים באזור הקרסול , המקנים מראה שובב וצעיר.
בצבעי שחור חום לבן ורוד.


גלדיאטורים
סנדלים שטוחים בשילובי רצועות, גומיות צבעוניות ואבזרי מתכת ייחודיים . צבעוניות הקבוצה: חאקי, שחור, חום, בז' ועוד.


רקמות
קבוצה קיצית צעירה ועדכנית המתאימה לילדות ולנערות. מאופיינת ברקמות פרחים בשלל צבעים ודוגמאות. 

כסף וזהב
קבוצת סנדלים בצבעוניות מטאלית של כסף וזהב. בקבוצה ניתן למצוא דגמים בשילוב תכשיטי זהב או כסף או שילובי הצבעים בגפה עצמה ותוספת גומי בצבעי מטאל לנוחות מרבית.


דמויות (פרוזן, הלו קיטי,באטמן,ספיידרמן) 
בקבוצה מגוון דגמים של סנדלים אופנתיות, סניקרס מדליקים ונעלי בלרינה וספורט שילדות אוהבות, בצבעים האופייניים למותג: לבן, כסף, ורוד פוקסיה ואדום.

סירות
ליין רחב של נעלי סירה שטוחות. הליין מציע עיצובים ייחודיים ומגוון רחב של צבעים ודוגמאות: החל מנעלי סירה חלקות,  דרך נעלי סירה בגימור לק , תחרה, חיתוכי לייזר, וכלה בנעלי סירה שילובי ניטים, כפתורים .

קבוצת אקטיב

קבוצה רחבה ועשירה של נעלי הספורט לילדות בצבעוניות של ורוד, לבן, סגול ועוד, המצוידות בסוליות" פיילון" (כדוריות מוקצפות של EVA) המעניקות נוחות מרבית , תמיכה וגמישות.  בסוליות משולבות תחתיות גומי קשיחות בעלות חריצים למקסימום אחיזה, מניעת החלקה ואורך חיים גבוה של הנעל. הנעליים מצוידות ברפידות אנטומיות נושמות וסופגות זיעה.

בקבוצת האקטיב ניתן למצוא גם סניקרס עם דמויות אהובות כמו הלו קיטי, פרוזן ועוד , עם או בלי אורות מהבהבים בסוליה, סניקרס עם סוליית פלטפורמה עם תוספת של פצ'ים אופנתיים בגפה ועוד.


פצפוני גלי - צעד ראשון ושני לתינוקות



קולקציה ייחודית במידות 19-26, המתמחה בתינוקות שרק התחילו ללכת ותינוקות שכבר הולכים הליכה יציבה. הקולקציה מאופיינת בעיצובים קלילים, צבעוניים ואופנתיים שיתנו מענה לטעמה של כל אימא.

כל הדגמים עשויים עור נובוק רך. בקולקציה ניתן למצוא סנדלים המספקות  תמיכה והגנה על הקרסול, אך יחד עם זאת משאירים אותו חופשי ובכך מאפשרים התפתחות תקינה. המבנה האנטומי של הנעליים אוחז את כף הרגל ומגן עליה.

הנעלים בקבוצה זו, מצוידות בבטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה.


לבנים מציעה הקולקציה סנדלים בהשראת עולם הצעצועים בצבעוניות של ניביי חום בי'ג וחאקי, והדפסות מתוקות של טרקטורים, רכבות ורובוטים בשילוב תפרים צבעוניים...

לבנות מציעה הקולקציה סנדלים בהשראת ממתקים וצעצועים ומאופיינת בריבוי של דפוסי סוכריות, פפיונים הדפסים בצבעוניות קיצית של ורוד, סגול, פוקסיה ולבן.

קבוצת בייבי סנדלי ספורט - קבוצת סנדלים לבנים. האימום עליו נבנתה הקבוצה, מדמה כף רגל אמיתית, המעורסלת בתוך רפידת נעל. כל הדגמים עשויים חומרים נושמים, המעניקים לכף הרגל הרגשה חופשית ומאווררת.

בנוסף בייבי FASHION - קבוצה חדשה ספורטיבית לבנות עם סוליה לבנה וגמישה ורפידה אנטומית מצופה למניעת הזעה ושמירה על כף הרגל בשילוב גפות סנדלים אופנתיות בכסף לבן פרחוני וורוד.

כל הסנדלים מצוידוים בסוליה ייחודית, עשויה חומרים רכים מונעים החלקה, תחתית הסוליה מחורצת בחריצים המאפשרים קיפול טוב ונוח באזור האצבעות ומקלים על הליכת הפעוט. 


טווח מחירים:
סנדלים- 149.90- 199.90 ש"ח
נעלי בובה – 79.90 ש"ח
נעלי ספורט – 159.90 ש"ח - 179.90 ש"ח
סניקרס-  79.90 ש"ח   


הנה לכם גם הצצה למבחר נעלי גברים - החל מספורטיבי, סנדלים, נעליים לטיולים, סניקרס ועד לנעליים אלגנטיות. ולנשים - סנדלים יפייפים, עם עקבים, נעלי סירה ונעלי נוחות. 







  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...