יום חמישי, 13 באפריל 2017

יום כיף בסופרלנד

לאחרונה ביקרנו בסופרלנד - ה-אטרקציה, אמנם וותיקה אבל לא נמאס אף פעם! המון מתקנים ולרוב הגילאים.

למי שלא זוכר או לא בילה שם עדיין עם ילדים (ומתלבט), אספר קצת על הסופרלנד והביקור האחרון שלנו.

קודם כל, הסופרלנד משתרע על שטח ענק, ראינו את זה טוב מהרכבל, לא האמנתי שהלכנו מספר פעמים מקצה אחד לשני...

צילומים מהרכבל - לא לוותר עליו

יש בו מגוון גדול של מתקנים, מהירים, מאתגרים וגם רגועים יותר, לבני נוער וגם לילדים.
ראיתי לא פעם אחת הורים לילדים קטנים יותר שתוהים האם ביקור בסופרלנד כדאי, אז מבחינתי חד-משמעית כן כי יחסית יש בסופרלנד הרבה מתקנים גם לילדים קטנים.

יש את מתחם הקרוסלות, עם דמויות של דיסני, כלי נגינה או ספלים מסתובבים וגם גלגל ענק לקטנטנים.
הקטן שלנו בן 3.5 יכל לשבת על חלק מן המתקנים לבד ובחלקם מבקשים ליווי מבוגר.
הבת שלי בת 5, הפעם ממש התלהבה מקרוסלת הסוסים ועשתה שם מספר סיבובים.

אפשר לעשות סיבוב רגוע עם כל המשפחה על רכבת וגם על מכוניות ענתיקות ובסירות הברבורים על האגם.

מכוניות מתנגשות לגדולים ולקטנים, בהתחלה הקטן ישב עם אחותו ואחרי זה אפילו לבד! גם כאן הם עמדו מספר פעמים בתור ונהנו ממש!

עם הגדול שלי בן ה-7 עליתי בפעם הראשונה על רכבת המים, "מפלי האימה", מתקן אהוב עלי מאז שהיתי צעירה והפעם עליתי עם הבן שלי, היה מעט מפחיד, מרטיב אבל ממש כיף. היה לנו תור ארוך של כ-15 דק' אבל הוא לא וויתר ורצה עוד סיבוב וחיכינו תור נוסף של רבע שעה עבור זה.

עוד מתקן משפחתי הוא הקונגו, מסלול אבובים על המים שאורך מספר דק', וכמובן לא לשכוח את האטרקציות הקלאסיות, הרכבל והגלגל הענק. שניהם מאסט, לראות את כל מתחם הסופרלנד ואת הנוף מלמעלה.

כמובן שיש גם את המתקנים של האקשן למי שאוהב, רכבת הרים "הקומבה", ספינת פיראטים וכאלה שעולים, מסתובבים... אני? לא תודה 😯 אבל למי שאוהב, אז יש.

בסופרלנד יש גם אפשרות לעשות סוג של באנג'י במתקן הסקיי סקוטר, זהו המתקן היחיד בתוספת תשלום.

עוד בסופרלנד יש מזנון בו תוכלו לקנות למשל כריכים (קניתי לי כריך בולגרית שהפתיע אותי לטובה והיה לי מאוד טעים), ארטיקים, שניצל וצ'יפס. יש גם דוכן גלידה אמריקאית וגם ברזיות בהן אנשים מלאו לעצמם מים בקבקוקים ויש לוקרים לאחסון החפצים.

אנחנו הגענו בהזמנה ליום סגור של קרנות השוטרים, שחברים בה הם גם לוחמי מגב, אנשי שבס, גמלאים ואפילו מתנדבים, כולל משפחותיהם. באמת, בעבור 40 ש"ח בלבד דאגו להם ולמשפחותיהם ליום כיף בחופש - הקרנותיבל.

בבוקר קבלת הפנים בכניסה היתה צבעונית, עם דונלד ודייזי דאק ועוד כמה לוליינים כאילו מהרגע שעוברים את השער נכנסים לעולם אחר מהאגדות.

תזמורת השוטרים המרהיבה, שאת נוכחותה קשה לפספס, צעדה בפארק בשעות הבוקר ועשו זאת מספר פעמים, היה מחזה מרגש.

האירוע כלל גם מופע של בן אל וסטטיק.

כן, הפארק היה גדוש באנשים והיה צריך סבלנות לעמוד בתורים, לקראת הצהרים המקום התרוקן מעט ואנחנו המשכנו ונהננו לנו ממזג אוויר פחות חם ומפחות תורים. היה יום כיף של ממש!
חשוב מאוד להצטייד ולשתות מים.

במהלך חופשת הפסח יהיו בסופרלנד מופעים של מיכל הקטנה ונועה קירל. כדאי להתעדכן באתר לגבי שעות המופעים.

אתר: http://www.superland.co.il/

לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...