יום ראשון, 7 במאי 2017

משדרגים את החדר עם קצת צבע - bg paint


אני דווקא בעד שהאחים ישנו ביחד באותו חדר, כל עוד שאפשר כי זה כיף ומאחד אך אחרי התלבטות והתיעצות גם עם הבכור בן ה-7 הוא עבר לחדר משלו (בעיקר כדי שלא יפריעו לו לישון כי הוא הולך לבית ספר אבל בעצם הוא נרדם אחרון וקם כמעט כל בוקר ראשון). אז אחרי שעבר לחדר חדש נרכשו רהיטים בסיסיים חדשים, מיטה, שולחן כתיבה, כוורת... סידרתי את החפצים שלו, את אלו שאין צורך שהאחים הצעירים יותר יגעו בהם, אבל עדיין, משהו היה חסר, כדי להפוך את החדר לנעים יותר. אולי צבע?

בהחלט כן! החלטנו להכניס קצת צבע על ידי צביעת קיר אחד.

לפני כמה זמן קיבלתי להתנסות צבע של המותג BG paint והנה בחופשת פסח לפני החג הגיעה ההזדמנות והתחלנו במלאכה, יותר נכון, בעלי היה זה שצבע את הקיר.



הצבע שלנו בשם Sea Color הוא צבע סופר קריל בגוון תכלת-ים. נורא אהבתי את הצבע הזה, לדעתי הוא מאוד יפה והוא גם השתלב בדיוק עם צבע המיטה.


צבע התכלת-ים הינו צבע משני לצבע היסוד הכחול והוא משדר ים, מים, שמיים, אשר מעניקים אסוציאציה לאינסופיות, מרחבים ושלווה. 


הצבע רחיץ, ניתן לניקוי בקלות ומתאים גם לחדרים נוספים לפי העדפה וטעם אישי, כמו חדרי אירוח, חדרי שינה, חדרי רחצה.
  

העבודה עם הצבע היתה מאוד נוחה, נדרש לדלל עם מעט מים ולערבב היטב. זמן הייבוש המומלץ בין השכבות הוא 2-3 שעות. מומלץ לעבור בשתי שכבות ואם עובדים עם גלגלת כדאי מאוד לסמן את הגבולות עם מסקינטייפ נייר.

אפילו הילדים השתתפו ועזרו בצביעת הקיר!



במעט צבע, התוצאה הסופית בהחלטה שדרגה את כל החדר, הכניסה צבע וחיים אבל דרך נעימה. הבן שלי גם מאוד אהב ושמח.

הרבה יותר יפה במציאות מאשר יצא בתמונות. 






צבעי BG paint ניתן להגיש בחנויות חומרי בניין, עשה שאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ, כמו כן באתר: http://www.bg-paint.co.il/



חברת בי. ג'י  בונד, מקבוצת אשטרום, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות הדבקה, חיפוי, איטום ובידוד, חומרי שיקום לבטונים, ציפויים אפוקסיים, צבעים וציפויים דקורטיביים דבקים אקריליים לתעשייה ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל שבקיבוץ בית גוברין ונשענים על ידע טכנולוגי רב שנצבר במהלך עשרות שנות ניסיון. איכות המוצרים ושביעות רצון הלקוחות הם היסודות עליהם נשענת החברה. החברה מחויבת לחדשנות, שירות ואיכות ברמה גבוהה, והיא מוסמכת על ידי מכון התקנים ל- ISO 9001.


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...