יום ראשון, 7 במאי 2017

ביסלי ובלאק בורגר בשיתוף פעולה טעים + הטבות



ביסלי אסם ורשת המסעדות "בלאק" יצאו בשיתוף פעולה, הראשון מסוגו, עם מהדורה מיוחדת של ביסלי בשני טעמים ממנות הדגל של מסעדת בלאק. 

במסעדת ההמבורגרים Black, המצליחה של הבעלים והשף צחי בוקששתר, המנות האהובות הן ה- Black Burger וכנפיים לוהטות ואלו הם שני הטעמים החדשים של הביסלי במהדורה המוגבלת.

מעבר לטעמי הביסלי החדשים, יש עוד כמה הפתעות והטבות בשיתוף הפעולה הטעים הזה :

  • כל מי שקונה את הביסלי במהדורה המוגבלת, מקבל הטבה מיוחדת - הצטרפות חינם למועדון הלקוחות של רשת Black למשך שנה. המועדון מעניק הטבות חודשיות, הנחות ומתנות לימי הולדת. 


  • בנוסף, כל מי שמזמין ברשת Black Burger אחת ממנות הדגל, יקבל אותה מוגשת בתוספת ביסלי במהדורה החדשה - "קראנץ ביסלי בורגר", המבורגר עם שבבי ביסלי ו-"ביסלי ווינגס", כנפיים לוהטות שיצופו בביסלי - נשמע לי טעים ממש! 

  • בנוסף, כל מי שיזמין במסעדה יקבל ביסלי בלאק בורגר במתנה (בכפוף לתקנון המבצע ועד גמר המלאי).


צחי בוקששתר, שף ובעלים רשת Black : "גם כך אי אפשר להפסיק לאכול ביסלי, אפילו כשטעמנו את טעמי הביסלי החדשים בזמן הפיתוח כולנו התמכרנו. השילוב בין הפריכות של ביסלי לטעמים של Black שכולנו אוהבים, יצר משהו שבקרוב יהיה קשה לדמיין טיול שנתי בלעדיו, או סתם זלילה בזמן צפייה במשחק טוב, שאפו לחברים באסם. כמובן שלא יכולתי להתאפק והכנתי שתי מנות המשלבות את טעמי הביסלי החדשים במאכל המקורי. כיף גדול"

טעמנו כבר מהביסלי במהדורת בלאק החדשים, טעם ה-בלאק בורגר, שניהם היו לי וגם לשאר בני הבית טעימים מאוד טעים, מזכירים מאוד ביסלי, כל אחד בתיבול קצת שונה אבל האמת שלא הזכירו לי טעם של המבורגר או של כנפיים. ביסלי המבורגר לי באופן אישי היה טעים יותר, בעלי אהבת יותר את הביסלי כנפיים, שהם אגב מעט מאוד פיקנטיים אבל גם הילדים אכלו מהם. 



תוקף ההשקה : 19 אפריל -  סוף יוני או עד גמר המלאי  
כשרות: בד"צ העדה החרדית.
להשיג ברשתות השיווק השונות.
מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ש"ח
*עד גמר המלאי


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...