יום שלישי, 9 במאי 2017

לוכד הצבעים לכביסה - colour catcher - זוכה מוצר השנה 2017


כל כך הרבה דברים מגיעים עם ההורות, ואחד מהם זה העליה בכמות הכביסות...

לפני כן זה לא היה נושא לשיחה, אבל מרוב כביסות מתחילים להתעניין ולחפש כל מיני טיפים לכביסה נכונה וטובה יותר. 
לפני מספר שנים, בקבוצות וואטסאפ של כמה בנות הנושא עלה והיתה מישהי "מתקדמת" שהמליצה על כל מיני מוצרים מניסיון ואני גיליתי למשל שיש ספריי שניתן להתיז על הבגדים הרטובים בשביל הריח (מיועד למעשה למייבש).

דבר נוסף שאימצתי לאחרונה זה הוספת חומץ למכונת כביסה, אני עושה את זה כמעט בכל מכונה, זה אמור להיות טוב למכונה עצמה וגם לבגדים. 

מוצר נוסף שהוא באמת קבוע אצלי לצד אבקה/ג'ל לכביסה והמרכז, אלו הם סטריפים ללכידת צבעים. 
זה היה מוצר פחות בולט במדפים ואני חושבת גם בתודעה של צרכנים אבל לאחרונה יצא לשוק המוצר "Colour Catcher" - לוכד הצבעים, של חברת הנקל סוד.

למי שעדיין לא מכיר, זהו סטריפ כמו סוג של בד, אותו מכניסים לתוך המכונה, יחד עם הבגדים ומה שהוא עושה, זה סופח אליו עודפים של צבע שמשתחררים בזמן כיבוס הבגדים. 

מי לא מכיר את התסכול הזה של בגד, שעברו אליו צבעים מבגד אחר...  ה-colour catcher בא למנוע בדיוק את זה.
בנוסף, הוא משמר גם טוב יותר את צבעי הבגדים.

כמובן שלא מומלץ עדיין להגזים ולכבס למשל כביסה לבנה עם בגדים אדומים, כי לא צריך לצפות לניסים (אני עדיין זהירה ולא סומכת על בגדים אדומים שיכולים להיות "אכזריים" ומפעילה מכונה לבגדים לבנים בכביסה נפרדת מכל שאר הצבעים) אבל הסטריפים בהחלט עושים עבודה טובה ומאז שאני משתמשת איתם לא קרו לי תקלות צבע בבגדים ואני מכבסת מכונות צבעוניות מכל הסוגים, כולל בהיר, צבעים שונים וכהים כמו שחור, הכל ביחד.   

לאחרונה זכה ה- colour catcher בתואר הנחשק בעולם הצרכנות, "מוצר השנה 2017". 
 
          

בעיני בחירה מוצדקת, זה מוצר גאוני ויעיל למדי. ההוכחה ליעילות מתבטאת בכל פעם כשאני מוציאה את הסטריפ ביחד עם הבגדים לאחר סיום המכונה - לרוב הוא הופך להיות בצבע אפרפר-כחול, עדות לכך שהסטריפ לכד את הצבעים ושמר על הבגדים שלנו.



מחיר: ראיתי מחירים שונים, במבצע ב 10 שח ועד ל-20 שח, לאריזה עם 20 סטריפים. 


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...