יום שבת, 10 ביוני 2017

צ'יפופו - הרפתקאות צ'יפופו הבלש מסביב לעולם


כולם מכירים את קופיקו, עכשיו השאלה אם אתם מכירים גם את צ'יפופו ? השם היה לי מוכר, אבל לא זכרתי, צ'יפופו הוא הבן דוד של קופיקו :-) בנוסף לזה שהוא הבן הדוד של הקוף הכי מפורסם בארץ הוא גם בלש, אשר נוסע ברחבי העולם וכמובן שהרפתקה רודפת הרפתקה.

צ'יפופו פוגש בכל מדינה ילדים ועוזר להם כשהם בצרה, הוא פותר תעלומות ונלחם ברשע והפשע. הילדים הקוראים מוזמנים להצטרף אליהם למסעות ברחבי העולם ולצד סיפורים מרתקים ומשעשעים ילמדו גם על תרבויות שונות, עובדות היסטוריות וגיאוגרפיות. 

בנוסף, בסדרת צ'יפופו תמצאו מסר סמוי על אחווה בין ילדים, בני עמים שונים, תרבויות וצבעים שונים. צ'יפופו עוזר לכל אחד מהם, ללא הבדל גזע דת ומין.

במשך השנים ביקר צ'יפופו בלמעלה מ-35 מדינות כאשר לכל מדינה מוקדש ספר אחד או שניים.
היום, כמעט 60 שנה אחרי יציאת הספר הראשון, יוצאים שוב הספרים במהדורה מחודשת מלאה באיורים חדשים. 
כרגע על המדפים במהדורה מחודשת ניתן למצוא את שני הספרים הראשונים: צ'יפופו בצרפת (הספר הראשון) וצ'יפופו באנגליה (הספר השני).

אנחנו קיבלנו את הספר השני, צ'יפופו באנגליה. בתחילת הספר צ'יפופו עדיין נמצא בפריז. לאחר שצ'יפופו מנסה להימלט מכנופיה בינלאומית אשר מנסה לתפוס אותו בפריז, הוא פוגש אישה אנגליה שנוסעת מפריז לאנגליה וצ'יפופו מנצל את ההזדמנות הזאת, מציע לה להיות העוזר האישי שלה וכך עובר לגור איתה בטירה מיסתורית באנגליה. 

בספר השני, צ'יפופו באנגליה, הוא פוגש בילד שגר בטירה סמוכה ומתחיל להבחין בהתרחשויות מוזרות ומחשידות באותה טירה וגם במצוקה של אותו הילד. 

הספר כתוב באותיות גדולות וברורות, 135 עמודים בשילוב איורים,  והוא מתאים מאוד לשלב ראשית הקריאה בו ילדים כבר מסוגלים להתחיל לקרוא ספרים, כמו שהבן שלי בכיתה ב' שכבר קורה ספרים, הספר התאים לו בדיוק. הוא התחיל לקרוא את הספר של צ'יפופו ומאוד נהנה ממנו. 

מאותה משפחה כמו קופיקו, היוצרת של צ'יפופו גם היא לא אחרת מתמר בורנשטיין-לזר.   

מחיר לצרכן: 78 ש"ח



* מזמינה אותכם להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.
 
   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...