יום ראשון, 4 ביוני 2017

אגדת שלג - הצגת ילדים קסומה של תיאטרון מלנקי


ביקרנו בפעם הראשונה, בתיאטרון מלניקי (מהמילה ברוסית "קטן") - תיאטרון רוסי-עברי כדי לצפות בהצגת הילדים "אגדת שלג".

מלנקי ממוקם ביצחק שדה בתל אביב, בתוך בניין עם קומות, מקום שלא נראה מפואר בכלל ובאמת גם לא גדול, אך ברגע שנפתחו הדלתות נכנסו לעולם אחר. לילדים, על הרצפה היו מפוזרות כריות בצורה של עננים. 

המופע שילב בין שחקנים, לבובה - הדמות הראשית בעצם. איש השלג - מופע של אור וצל, שהשחקנים עשו מידי פעם, מאחורי וילון, שהשתרע מסביב לקהל. ההצגה שילבה דמויות של חיות, חלקן היו שחקנים מחופשים, חלקן תיאטרון בובות. 
רואים שהכל הוכן בקפידה, בלי אפקטים שמאפשרת במה גדולה, אבל הכל הוצג כל כך יפה, ממש שואב לתוך העולם של הסיפור. האמת שהוקסמתי, אני לא בטוחה מי נהנה יותר, הילדים או אני. 




בסיפור "אגדת שלג" כאמור, מסופר על איש שלג, כזה חמוד שהבן שלי הקטן ביקש בסוף ההצגה שאני אקנה לו כזאת בובה, האמת, אני לא אחת שמתלהבת מהמרצ'נדייס בפסטיגלים אבל את האיש שלג הממיס והמתוק הזה היתי לוקחת הבית. לצערנו אין אותו למכירה, כמו שהבנתי, אחת השחקניות יצרה אותו והם רוצים שישאר אחד כזה ייחודי. 
כמה מתיקות

אז חזרה לסיפור, איש השלג מבין שכשהשמש תחזור, הוא ימס ולכן מחליט לבקש מהשמש שלא תבוא ומחפש אותה. בדרך הוא פוגש חיות שונות, שדווקא קשה להן בחורף והן מצפות לשמש. 


ממליצה להתעדכן מול תיאטרון מלנקי מתי המועד הבא להצגה המקסימה הזאת.

 תיאטרון מלנקי Malenki בפייסבוק





   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...