יום ראשון, 4 ביוני 2017

מותגי אופנה באתר חדש לרכישה שיתופית (קניה ומכירת פריטים) - MINE





אני בטוחה שלכל אחד יש פריטים בארון שהוא כבר אינו לובש ויש גם מקרים שאנחנו קונים משהו בחנות ואז בבית זה לא נראה לנו ונשאר לשכב ככה עם האטיקט או אחרי לבוש של פעם - פעמיים כבר לא בא לנו.

היזמים הצעירים והאופנתיים שרון שסטוביץ ברק וגיא אקמן מכירים את זה היטב בעצמם, התלהבות של קניות במצבע או בחו"ל וגם ערכו מחקר בנושא שהראה ש-70% מהלתמחה אינה בשימוש (!) ו-20% לא לא נלבש מעולם. חתיכת בזבוז היתי אומרת, גם לכיס וגם במקום בארון. 

שניהם הקימו את המיזם שתמצאו באתר הנקרא mine. באתר ניתן לקנות ו-למכור אונליין פרטי מותגי אופנה. 

נתמקד בנושא המכירה - כי זהו באמת רעיון חדשני ומהפכני בתחום האופנה בישראל:
הבעלים של mine בחרו לקרוא לתהליך Refashion (אופנה כחדשה) וחזון שלהם הוא להפוך את "יד שנייה" למשהו לגיטימי, למיינסטרים, לאופנתי ומשתלם. מה שאומר בפועל שבאתר mine אפשר למכור:

- פריטים חדשים עם תווית מקורית

- פריטים שנלבשו מספר מועט של פעמים לחתונה או לאירוע חגיגי ואין בהם יותר שימוש אך מצבם כחדש

- פריטים חדשים שלא נלבשו מעולם והם ללא תווית
פריטים שנמכרים בmine



איך זה עובד בפועל:

קודם כל נרשמים לאתר mine ומזמינים שקית, את ה-Minebag שיגיע בדואר ללא עלות. את השקית הזאת ממלאים בפריטים שאינם בשימוש ונרצה למכור. בתוך השקית ציריכם להיות מינימום 4 פריטים כדי ששליח יגיע לביתכם ללא תשלום(!) לאיסוף השקית.

חברת mine בוחבת הפריטים בפקידה, בהתאם לקריטריונים שלה, מקטלגת, מתחמרת וגם מצלמת עבורכם את הפריטים שיעברו למכירה באתר. במידה ופריטים לא עמדו בקריטריונים, הם ישלחו חזרה ללקוח בתשלום של 60 ש"ח (ניתן גם לאסוף מהמשרדים בבת ים).


הפריטים שעברו למכירה, יוצגו באתר עד 100 ימים. כאשר פריט יימכר, תתקבל הודעת אימייל על כך אצל המוכר והפריט אוטומטית יעבור באתר למצב של “sold out”. במידה ועד 14 ימים מיום הרכישה לא יוחזר הפריט, התשלום עבורו יועבר לחשבון המוכר בניכוי העמלה. במידה והפריטים לא נמכרו ניתן  לקבל אותם חזרה בתשלום דמי משלוח בלבד.

שוב, חשוב כי הפריטים שניתן למכור באתר הינם פריטים חדשים (עם תווית מקורי) או כחדשים (נלבשו מספר פעמים מועט ועד פריטים חדשים אך ללא תווית מקורית) ובנוסף ללא פגמים, נקיים, שלמים ללא חלקים חסרים ועל המותגים להיות מקוריים. mine מקבלים מגוון רחב של מותגי אופנה – מזארה ועד שאנל.*





כל פריט אופנה יתקבל, מלבד הלבשה תחתונה, לרבות תחתונים, חזייה וגרביים, בגדי ים, תכשיטים ומשקפי שמש.

*מומלץ לבדוק מראש רשימת המותגים הניתנים למכירה בעמוד "רשימת המותגים" באתר. רשימת המותגים הנמכרים באתר נקבעה על פי קריטריונים של אופנתיות, נחשקות ורמת המחיר.
 
כמה ניתן להרוויח מהמכירה באתר mine?

ניתן להרוויח עד כ- 70% מהמחיר בו יוצע הפריט באתר. הרווח מהפריט נקבע כאחוז ממחיר הפריט כפי שיוצע באתר, בהתאם לתמחור שנעשה על ידי צוות הקניינים שהוכשר לתמחר כל מוצר, זאת על פי מצב הפריט, המותג, עונתיות, איכותו והאופנתיות של הפריט.


טבלת אחוזי הרווח:
רמת מחיר
אחוז עמלה
10-49
70%
50-99
60%
100-299
50%
300-599
40%
600 ומעלה
30%





לדעתי בשורה משחמת, מרעננת, נוחה ומתחבשת מאוד בקהל הצרכנים אוהבי מותגי אופנה, הזדמנות נפלאה להפטר מפריטים שסתם יושבים לנו בארון וחבל עליהם ולקבל עליהם כסף וזאת מבלי להתאמץ יותר מידי, אך גם לצד השני, הרוכשים באתר, מוצעים פריטי אופנה של מותגים ידועים במחירים נמוכים יחסית ובמצב מעולה, חדש אם לא אז כמו חדש. 



 
עוד קצת על היזמים של mine:
 
שרון שסטוביץ ברק, (28, נשואה), מייסדת ומנכ"לית בפועל MINE, מחזיקה בתואר M.A בהצטיינות בניהול מותגי אופנה ויוקרה, מבית הספר המוביל לעיצוב "מרנגוני" בלונדון, אנגליה ומצטיינת דיקן בלימודי B.A במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

לאחר שנים של עבודה בחברות האופנה המובילות בישראל בתפקידי קניינות והתמחות בשבוע האופנה בלונדון, חברה לגיא אקרמן, אותו הכירה מספסל הלימודים ויחדיו הקימו את MINE.



גיא אקרמן, (30, רווק), מייסד ומנכ"ל בפועל של MINE, בעל תואר B.A ו-M.B.A במנהל עסקים בהצטיינות מהמרכז הבינתחומי הרצליה. בעל ניסיון עשיר בתפקידי שיווק ופרסום של מותגי יוקרה בישראל.

התשוקה שלהם לאופנה ומותגי יוקרה וזיהוי ההזדמנות החדשה בשוק הישראלי הובילו אותם יחדיו לייסד את MINE


 קישור לאתר: https://mineonline.co.il/

לסרטון שמסביר כיצד מתנהל התהליך של אתר mine : 




   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...