יום שני, 3 ביולי 2017

GIGI מעבדות קוסמטיקה משיקה טיפול חדש וממוקד לאזור העיניים



לא סתם אומרים שהעיניים הן המראה של הנפש, כי בעצם בעיניים ניתן לראות כל כך הרבה! אפשר אפילו לשייך להן תכונות אופי, כמו "עיניים שובבות", "עיניים צוחקות", אפשר לראות רגשות בעיניים, התלהבות, התאהבות, עצבות... והאזור מסביב לעיניים יכול להסגיר את גילנו. בעקבות כך, שהעיניים הן חוש משמעותי, חשוב מאוד לשמור ולהגן עליהן, לדוגמה מפני נזקי השמש ובנוסף לשמור גם את האזור מסביב לעיניים. 


אומרים שאין גיל כדי להתחיל למרוח קרם עיניים. בעוד שאני הייתי סבורה שרק לקראת גיל 30 זה מתחיל להיות רלוונטי ורק בגיל כזה התחלתי להשתמש מעט בקרם עיניים עד שהכנסתי אותו כשלב קבוע לשגרת הטיפוח שלי.

העור שמסביב לעיניים הוא דק ואינו נתמך בשכבת שומן וללא בלוטות חלב כמו בשאר איזורי הפנים ולכן הוא גם רגיש יותר, לשינויי אקלים, ליובש, לנזקי קרינה ולפעילות מערכת השרירים העוטפת את אזור העיניים ופועלת גם בזמן השינה. 

סביב העיניים פרושה רשת נימים דקה המספקת חמצן והזנה לאזור העיניים. עם השנים כאשר העור נהייה דק יותר, זרימת הדם משתקפת ויוצרת כהויות סביב העיניים. בנוסף גם רשת השרירים נחלשת והעור מאבד אלסטיות (במיוחד בעפעפיים העליונות), מה שגורם להצטברות נוזלים ושומן בחלק התחתון של העיניים.
קרינת שמש, שאריות איפור וזיהום סביבתי פוגמים בבריאות העור וגורמים ליובש והופעת קמטים וקמטוטים כבר בשנות העשרים המוקדמות.
בעיות קוסמטיקות שנראים לעין ובאזור העניים הן: רפיון עור, עיגולים כהים, נפיחות, יובש מוגבר ו"שקיות"



GIGI מעבדות קוסמטיקה משיקה טיפול חדש ממוקד לאזור העיניים בסדרת Nutri Peptide  החדשנית
Smooth & Relax Eye Treatment 

GIGI מעבדות קוסמטיקה הנה חברה מובילה בתחום הקוסמטיקה המקצועית בישראל.


חיים זר, סמנכ"ל ומיכל חלילי, מדריכה ראשית


טיפול העיניים החדש Smooth & Relax Eye Treatment  מסדרת Nutri Peptide של  GIGI מעבדות קוסמטיקה אורך כ-45 דקות וכולל ניקוי עמוק של אזור העיניים והסרת כל סוגי הלכלוך.  פילינג עדין ולאחריו החדרת חומרים מזינים, עיסוי לימפטי לניקוז נוזלים ומסיכת עיניים חדשנית המרגיעה את העור, משחררת מתח, מעלימה קמטוטי יובש. החומרים הפעילים במסכה מעניקים לעור יכולת להתמודד עם נזקי זמן, סביבה וקרינה זמן רב לאחר תום הטיפול.  

מיד בתום הטיפול אזור העיניים נראה קורן ומלא אנרגיה, סימני גיל אופייניים וקמטים פוחתים באופן משמעותי ונראה לעין. גוון העור בהיר יותר ומקרין רעננות והפנים מקבלות מראה חיוני וצעיר יותר למראה.

את הטיפול הממוקד מומלץ לבצע בכל ביקור בקליניקה, או פעם בחודש במקרים מיוחדים של עייפות וסימני גיל בולטים. מומלץ להעצים את תוצאות הטיפול המקצועי על ידי טיפוח אישי ממוקד לאחר איבחון של הקוסמטיקאית. 





לבירורים   03-9258888
אתר: https://www.gigi.co.il/ 
 








 ← מוזמנים לקרוא על סדרת האנטיאייג'ינג Nutri Peptide של GIGI שעלה בבלוג בעבר, כאן.



לסיום, כמה נתונים מעניינים על עיניים:


০ העיניים מעפעפות כעשרת אלפים פעם ביום.
 ০העור סביב העיניים הוא הדק ביותר בפנים, עוביו רק 5.0 מ״מ
০ בהשוואה ל-2 מ״מ ויותר באזורים אחרים.
০ מתחת לשכבת העור אין כמעט בלוטות חלב )שומן( לכן אזור העין נוטה יותר ליובש.
০ שכבת השומן דקה מאד ותפקידה להגן על העין מפני פגיעות חיצוניות.
 מערכת הדם סביב העין היא חלק מהמערכת המספקת דם למוח.
০ מתחת לאפידרמיס פרוסה רשת עדינה של נימי דם המזינים את העור ועוזרים לשמור על טמפרטורה קבועה.
 תפקידם של השרירים המקיפים את העין הוא לתמוך בפעולת העפעפיים, ולא בעור כמו בשאר חלקי הפנים, הם מורכבים מסיבים דקים ולכן גם עדינים מאד.
 השפעות חיצוניות כמו קרינת שמש ותנועות עיסוי חזקות יחד עם מרכיב הגיל גורמים להם להיות רפויים ומדולדלים מוקדם יותר משרירים אחרים בפנים. נתונים אלה גורמים לכך שאזור העיניים רגיש יותר מכל אזור אחר בפנים ולכן הקמטים הראשונים יופיעו בצדי העיןכעשור לפני כל אזור אחר בפנים. שימוש במוצרים שאינם מותאמים לאזור העין, יגרמו לרגישות ולתגובה מידית בעור שמקיף את העין מאחר שהוא דק מאד ולכן החדירה דרכו קלה יותר .


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...