יום ראשון, 13 באוגוסט 2017

ביקור בבורגרים - סניף פתח תקווה





בימי חמישי, לקראת סוף השבוע, לפעמים כבר לא מתחשק לי לעמוד לבשל כי אוטוטו שישי-שבת, אז או שמכינה משהו קליל או שמתפנקים עם ארוחה מבחוץ.
הפעם יצאתי, יחד עם הילדים לאכול המבורגר ובחרנו ברשת בורגרים כיוון ששמעתי שיש להם המבורגרים קטנים.
הגענו לסניף בסגולה, שבפתח תקווה, לארוחת צהריים וכתוכנית המשך התכוונו לקנות ציוד לבית הספר באחת החנויות שבאזור. 

לפעמים מתחשק לאכול המבורגר, אבל המבורגר רגיל וגדול ניתן בקושי לסיים ומה שיפה ברשת בורגרים הוא שמקבלים המבורגרים קטנים ובנוסף ניתן לשלב גם סוגי המבורגרים שונים בכל אחד מהם. הגודל גם אידיאלי לילדים. 


אני בחרתי בהמבורגר עוף ובהמבורגר בשרי רגיל. כתוספת לקחנו צ'יפס והום פרייז. בסופו של דבר הילדים העדיפו את ההמבורגר הרגיל ואני אכלתי את העוף. הילדים עפו על הצ'יפס. 



בצד לקחתי לי סלט קצוץ שהיה לי ממש טעים ומתובל מושלם, ממש נהנתי ממנו.


לקינוח קיבלנו כדורי שוקולד, שילדים אוהבים וגם ההורים נהנים 😋 קצת מתוק אחרי הארוחה אבל לא ממלא. 

שאלתי בתחילה אם יש משהו לצייר לילדים ומיד הם קיבלו דף וצבעים וצבעו להם בהנאה.

יש דילים וארוחות שונות, כך שהמחירים משתנים. בעיקרון מנה היא מינימום 2 בורגרים במחיר של 35 ש"ח, 2 בורגרים עם תוספת ב-45 ש"ח, דיל של 2 בורגרים, תוספת ושתיה יעלה 49 ש"ח. לאחר מכן יש דילים עם 3 בורגרים וגם 8 ו-16. 

יש מנת ילדים הכוללת שניצלוני עוף או מיני המבורגר עם תוספת של צ'יפס או כדורי פירה בנוסף רצועות של ירקות ושתיה, במחיר של 33 ש"ח. הארוחה מוגשת במארז בצורת בית.



ויש גם בורגרים עם תוספות מיוחדות בשם "המלצת השף". את המלצות השף השיקו לפני כחצי שנה. קטגוריה זו כוללת 5 בורגרים בטעמים משובחים, אשר פותחו על ידי שף הרשת אבי בראל. בין הבורגרים בהמלצת השף ניתן למצוא: יאנקי בורגר עשוי מנתח אנטריקוט משובח ומעליו סלט קולסלואו, ספייסי צ'יקן בורגר עם סלסת עגבניות ופלפלים חריפים, בורגר ים תיכוני עם סלסת עגבניות, פלפלים חריפים וטחינה, בורגר כפרי – בורגר טלה וריבת בצל, בורגזי – בורגר מרגז פיקנטי עם פלפלים קלויים, שום ועשבי תיבול. 



בנוסף בתפריט, מגוון של תוספות לבחירה, כריכים כמו כריך שווארמה סטייל, מנת חזה עוף וסלט טאבולה, נאגטס, כנפיים, סלטים נוספים, המבורגר צמחוני (מעדשים שחורים וטופו) ולחמניות מחיטה מלאה או לחמניות ללא גלוטן. לקינוח כדורי שוקולד ומלבי. 



רשת בורגרים נרכשה ב-2014 על ידי רשת BBB עם 39 סניפים ברחבי הארץ. הסלוגן של רשת בורגרים הוא "come together", כך שכולם יוכלו להנות מבילוי משותף וארוחה מהנה. 


התפריט החדש של רשת בורגרים מופיע באתר צבעוני, חדש וידידותי, בו ניתן לראות את התפריטים, להזמין משלוחים, להצטרף למועדון החברים של הרשת ולהתעדכן על פעילויות הקורות בו, לראות את רשימת הסניפים ברחבי הארץ, להזמין כיבוד בורגרים לאירועים ועוד... האתר מופיע גם באפליקציה בכתובת: www.iburgerim.co.il 



   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



תגובה 1:

  1. אמא טובה מחנכת את ילדיה למזון שטוב לסביבה לבעלי החיים ולאדם

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...