יום שני, 18 בספטמבר 2017

מנקים מהר יותר עם מוצרים יעילים ונוחים


ניקיונות, יש כל השנה, אבל במיוחד לפני חגים, רובנו רוצים שגם בבית תהיה תחושה של ניקיון וסדר לכבוד החגים.
כיום אנו מחפשים מוצרים שיקלו עלינו במלאכת הניקיון ועם זאת שיהיו איכותיים ומשיגים את המטרה.


מטליות מיקרופייבר חדשות של סנו סושי



מטליות המיקרופייבר כבר נכנסו להמון בתים בשנים האחרונות, יש להן מגע נעים והן מגיעות בכל מיני צבעים, מוסיף להרגשת האסתטיות.
מטליות מיקרופייבר קטנות, מצויינות לניקוי אבק ומטליות גדולות לניקוי רצפות. 


חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, מרחיבה את סדרת מטליות הפרימיום 'סנו סושי' – מטלית הפלא לרצפה ומטלית מיקרופייבר לניקוי כללי.  

לסדרה מצטרפים מוצרים חדשים: 

מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי אבק, מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי יסודי.

מטלית מקצועית לניקוי רצפה, במהדורה משודרגת, גדולה ב- 20% וכוללת חור למגב. 

מטלית מיקרופייבר לניקוי יסודי, הינה בעלת מארג כריות 3D, הלוכד ביעילות לכלוך קשה וחלקיקים קטנים מאוד. המטלית מתאימה לשימוש יבש או רטוב. 
שתי המטליות החדשות, מעולות גם לניגוב ולספיגה ומתאימות לכל סוגי המשטחים, אינן משאירות סימנים וסיבים, סופגות ומנקות במהירות וביעילות.
המטליות החדשות גדולות מהרגיל, במידות 35*35 לכיסוי גדול יותר של שטח הניקוי. 

המטלית לניקוי רצפות, עשויה מסיבי מיקרופייבר מיוחדים לניקוי המשטח באופן יסודי, סופגת את המים במהירות וביעילות, מעולה לניקוי, ניגוב וספיגה מתאימה לכל סוגי המשטחים, מתאימה לניקוי של אבק ולכלוך ואיננה משאירה סימנים וסיבים. ניתנת לשימוש חוזר ואינה מתבלה.
דבר נוסף, חדש, שמשדרג את המטלית לניקוי ריצפה, היא מגיעה עם חור למגב לשימוש קל ונוח. זה ממש מעולה ונוח בזמן הניקוין, המטלית לא יוצאת גם אם היא זזה.
גם המטלית הזאת גדולה יותר ב- 20% ובמידות 60*80.


עוד בסדרה, מארזי חסכון חדשים, לקניה חסכונית ומשתלמת: מטלית הפלא לניקוי כללי במארז שלישיה ומטלית הפלא  לרצפה במארז זוגי.

מחיר לצרכן: החל מ-  9.90 ₪ עד 23.90 ₪ 



מטליות לחוץ של cif


גם מטליות לחות, הן חלק בלתי-נפרד בין חומרי הניקיון, בהם אני משתמשת והן נכנסות לפעולה במיוחד כשאני ממהרת וצריכה להעביר "ניגוב", אבל יש גם משטחים מסויימים בבית, שכבר מתוך הרגל, אני מנקה עם מטלית לחה.

סיף, מבית יוניליוור, ממותגי הניקיון המובילים בעולם, משיק מטליות לחות לניקוי כללי ומטליות לחות לניקוי רצפות. 

מטליות לחות לניקוי כללי, בניחוח לימון עדין, ספוגות בנוזל עם מרכיבים אנטיבקטריאליים, אשר מחטא ובנוסף מנקה לכלוך וכתמים ומסיר אבק ומקנה למשטחים ברק. 
הן מתאימות למשטחים שונים, כמו קרמיקה, חרסינה, עץ, מתכת, פלסטיק, למינט ועוד. 

מטליות לניקוי רצפות, בניחוח לימון עדין, ספוגות בנוזל עם רכיבים עדינים, על מנת להועיל בקרצוף, איסוף לכלוך והסרת כתמים. המטליות גדולות ועבות במיוחד, נשלפות אחת אחת. 

אני מאוד אהבתי את המטליות, בגלל שמאוד נוח ומהיר לעבוד ולנקות עם מטליות לחות. השבוע למשל הוספתי כורכום למאכל שהכנתי ולאחר מכן ראיתי שנשפך כורכום על הרצפה. שלפתי את המטליות של סיף, האמת שהתלבטתי לרגע אם להשתמש במטליות לניקוי כללי או באלו הנועדו לניקוי רצפות, אך החלטתי להשתמש במטלית לניקוי כללי, כיוון שהיא קטנה יותר. שלפתי מטלית לחה וניגבתי את התבלין הצהוב, שירד מיד ובקלות. 

את המטליות לניקוי רצפות אני אוהבת במיוחד כשנשפך או מטפטף משהו על הרצפה או לאחר שהילדים אכלו והאיזור מתחת לשולחן דורש ניגוב. השימוש במטליות הגדולות לניקוי רצפות, עוזר לנקות מהר וביעילות מבלי להתחיל להתעסק עם סמרטוטים, מים ונוזל לניקוי רצפות. 

רק שולפים, מנגבים וזהו, המשטח נקי. 




סנו ספארק במהדורה חגיגית


המטבח, כבר הפך להיות חלק ניכר מעיצוב הבית והאסתטיות שלו חשובה. להוספה ולשמירה על עיצוב המטבח, חברת סנו משיקה מהדורה חגיגית של נוזל הכלים, סנו ספארק בניחוח לימון רענן, בבקבוקים מעוצבים.

נוזל הכלים של סנו ספארק זכה במוצר השנה (כתבתי על סנו ספארק ועוד מבחר של מוצרים של סנו בפוסט כאן), מגיע עם משאבה לנוחות מירבית, ואני מאוד אוהבת להשתמש בו.
נוזל הכלים של סנו ספארק מכיל תערובת חומרים פעילים יעילה בריכוז של 24% לפחות. 
כמות מועטה מנוזל הכלים מספיקה לניקוי וחיטוי כלים, כולל הסרת שומן.
המהדורה המיוחדת מגיעה בבקבוק של 1 ליטר. 


להשיג ברשתות השיווק


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...