יום רביעי, 27 בספטמבר 2017

מספרת אלעד רחמנינוב , שירות מצויין הבנה וגם תוצאות


למצוא מספרה עם ספר מוצלח שיתאים לנו באופן אישי, ספר שיבין את השיער שלנו, שידע את העבודה, שאוהב את התוצאה...זו יכולה להיות משימה לא פשוטה. יצא לי לנסות כמה מספרות בשנים האחרונות. כשלודגמה מצאתי ספר, שהייתי מרוצה גם מהעבודה וגם מהמחיר, הוא עבר לדרום הארץ... הווה אומר המשך החיפושים והניסיונות.

יש לי שיער מתולתל ובנוסף רגישות לחומר, שנמצא בצבעים לשיער, שנקרא ppd ולכן כדי לרענן את המראה ובשנים האחרונות גם כדי להסתיר שיערות לבנות, אני עושה גוונים באופן קבוע. 

שמעתי על הספר אלדע רחמנינוב, שנמצא בגבעת שמואל, ממכרה שמכירה אותו כבר הרבה שנים, הוזמנתי כבלוגרית להכיר טיפול צלופן, סוג של שיטה שמשפרת את מראה השיער. מאוד רציתי לנסות את הטיפול, כי יש לי גם שיער יבש מאוד, אבל הסתבר שהטיפול משולב בחומר המכיל ppd ולכן נאלצתי לוותר.

למי שרלוונטי לו נושא ה-ppd כמו אצלי, נתקלתי לצערי, בלא מעט ספרים שלא ידעו על מה אני מדברת,  אך אלעד יודע היטב במה מדובר ובכלל עוסק גם בתחום הכימיה ומבין בחומרים שמכניסים לנו למוצרי השיער. בעקבות כך גם מקפיד על חומרים איכותיים, למשל סיפר לי שעושה החלקות רק עם חומרים ללא פרומלדהיד, חומר שנקבע כמסרטן. 

חזרתי לאלעד כשהגוונים כבר היו צריכים להתחדש דחוף. כמו שאמרתי, ניכר שאלעד הוא ספר מנוסה ומקצועי, וכך גם בעבודה, הרגשתי שהכל נעשה בסבלנות ועם יחס אישי. 
הפעם ביקשתי גוונים בצבע עדין יותר ואלעד מקשיב ומיישם.


בתוספת לצבע של הגוונים אלעד הוסיף לי את החומר של אולפלקס (Olaplex), טיפול לשיקום שיער ונגד שבירת השיער, שלאחרונה נתקלתי בשמו כמה פעמים. לאולפלקס יש שימוש מקצועי שניתן לקבל במספרות ויש גם עבור טיפולי המשך בבית. 
גם לאחר ששטפנו את הצבע מן השיער, מרחו לי טיפול אולפלקס לשיער, המתנתי איתו מעט ורק אז חפפנו. רכשתי אולפלקס גם להמשך טיפול בבית. 

תמיד בביקוריי במספרה, אני גוזרת קצוות כדי לרענן את השיער, לפעמים הספרים מציעים לי תספורת או מדרגים קצת, לפעמים אני יוצאת מרוצה יותר ולפעמים פחות. דווקא הפעם לא תכננתי תספורת (סוג של הנמכת ציפיות) וסיכמנו שלא יקצץ הרבה. בסופו של דבר מצאתי את אלעד משקיע בתספורת, מסתכל ובודק, גוזר עוד קצת פה ועוד קצת שם.


ומה שהכי כיף, ממש אהבתי את התספורת. כשחזרתי הבית, אפילו בעלי והילדים שמו לב לשינוי אמרו שיפה  לי 😎 יצאתי מרוצה ובהרגשה טובה. האווירה במספרה נעימה, יחס נעים ואדיב של כל הצוות, המספרה נקיה, יחס אישי, טיפול ועיצוב מקצועי, גם למתולתלת כמוני.  לא קל למצוא את כל המכלול במספרה אחת. 

תמונות מהמספרה וגם לאחר שבוע עם שיער יבש


דבר נוסף שאלעד עוסק ומתמחה בו הוא טריקולוגיה, אבחון של בעיות הקרקפת והשיער עם מכשיר מיקרוסקופי מיוחד ובעיקר טיפול להפסקת נשירה ודלילות השיער.


המספרה אלעד רחמנינוב 
רחוב דוד אלעזר 4
גבעת שמאול

טל:  077-9328118


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...