יום שישי, 13 באוקטובר 2017

שקיות סנדוויץ' של סנו במספר גדלים






בכל חופש מהלימודים, אני מרגישה שאני בחופשה גם מהכנת הכריכים וזו הקלה קטנה.

לאחרונה, הכנת הכריכים הפכה אצלנו למשימה קשה יותר, כשבכל פעם, הבן הבררן שלי מודיע שיש עוד משהו שכבר לא בא לו וזה יורד מהתפריט. אני לא מוכנה להתפשר ולהכין כריך עם שוקולד, אני משתדלת שיהיה בכריך לפחות חומוס-טחינה, גבינה או ממרח שהוא אלטרנטיבה בריאה יותר. אני גם משתדלת ליצור מראה אסתטי לכריך ולשמר את טריותו.


לשקיות האוכל, יש מקום של כבוד בהכנת ארוחת הבוקר, אצלי בבית חייבות להיות שקיות סנדוויץ' במגירה והן משמשות אותי בעוד הרבה הזדמנויות אחרות, כשיוצאים מהבית, כשהילדים רוצים לקחת פרי לדרך או לארוז משהו שהם התחילו לאכול.


חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, מציעה, לרגל החזרה לביה"ס, את סדרת שקיות סנו סושי, סדרת שקיות אוכל במספר גדלים, לשימוש נוח ולכל מטרה, אידיאליות לאריזת כריכים ומזון.




שקיות אוכל של סנו סושי הן שקיות איכותיות, המגיעות באריזת קרטון, עם פתח נוח לשימוש, נשלפות אחת אחת. מגיעות במארז זוגי של 150 יחידות נשלפות בכל אריזה.


אני מאוד אוהבת שיש את האופציה לגדלים שונים. ויש גם שקיות מזון סנו סושי גדולות במיוחד – שקיות מזון XL  באריזת חיסכון, נשלפות אחת אחת. מגיעות באריזה המכילה 300 שקיות, במידות  27 *21 ס"מ.


שקיות סנו סושי רב שימושיות  - שקיות XXL עבות, חזקות ואטומות במיוחד, מתאימות לכל מטרה. מתאימות להקפאה, לאריזת כריכים, מזון ועוד. מגיעות באריזה המכילה 270 שקיות במידות 35*25 ס"מ.

להשיג ברשתות השיווק







הצעות לאביזרים מהרשת לשדרוג ארוחת עשר לילדים: 

מומלץ מאוד להוסיף פתק עם משפט חם ואוהב, ציור קטן או להעזר במדבקות מוכנות ולהכניס לקופסת האוכל.  

בנוסף אפשר גם בקלות לשדרג כריך רגיל, באמצעות חותכנים שונים. 

זה לדוגמה חותכן שהזמנתי מאליאקספרס, הוא חותך את הכריך לחלקי פאזל. כך יש לילד גם מעט עניין, סוג של לחבר פאזל. 

קישור להזמנה כאן .



עוד מוצר שהזמנתי והילדים ממש התלהבו והאמת שגם אני אהבתי בגלל ה"מתיקות" שלו - מיני-מזלגות בצורת חיות, שניתן לנעוץ למשל בפירות חתוכים. יקשט גם כל קופסת אוכל. 

קישור להזמנה כאן .

טרם הזמנתי את המוצרים למטה, אבל אהבתי ומחיר שווה, קופסת אוכל בצורת ינשוף.
קישור להזמנה כאן .


קופסת מיניונים, קישור להזמנה כאן .


← מוזמנים גם לפוסט עם הצעות לתוספות לשדרוג הכריכים, כאן 


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...