יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

תעתיקי מים לציפורניים - קישוטי ציפורניים של ביוטיקר




רשת Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס – משיקה תעתיקי מים לציפורניים - מדבקות לקישוט הציפורניים בשיטה חדשה.



מדבקות תעתיקי מים לציפורניים הן מדבקות קלות לשימוש המיועדות לקישוט הציפורניים, אפשר לשלב עם לק בצבעים ואפשר על לק בסיס שקוף. הן מתאימות גם בשימוש מעל לק ג'ל.



המבחר של מדבקות הציפורניים של ביוטיקר גדול יחסית וכולל דגמים שונים, כמו חיות, פרחים ועוד דוגמאות צבעוניות.

קוראים למדבקות החדשות קעקועי מים בעקבות השימוש בהן - לאחר שבוחרים וגוזרים את התמונה הרצוייה, טובלים אותה במים ואז מפרידים אותה מהנייר שמכסה אותה. לאחר מכן אפשר להדביק אותה בקלות על הציפורן.


מומלץ למרוח מעל לק (top coat) לסיום ושימור טוב יותר. 





מאז שאני אמא, אני כבר התיאשתי ממריחת לק, בעיקר כי זה לא מחזיק אצלי הרבה זמן ומתקלף, אבל עכשיו, הבת שלי בת ה-6 אוהבת מדי פעם למרוח לק (אני מרשה רק בבית) והמדבקות הללו הצבעוניות זו ממש תוספת כייפית וחמודה עבורה. 
לאחר שנפלה לה שן בשבוע שעבר, "פיית השיניים" הביאה לה מתנות ואחת מהן הייתה מדבקות התעתיקי מים לציפורניים של ביוטיקר. התיישבתי איתה אחרי צהריים ועשיתי לה "מניקור" ובשביל הכיף בהזדמנות הזאת גם לעצמי קצת. נהננו מקצת זמן איכות אמא ובת והיא היתה מרוצה מאוד ממתנה ומהתוצאה על הציפורניים.


מחיר דף עם מלא מדבקות הכולל 6 דוגמאות שונות: 4.90 ש"ח בלבד.


המייבש לק מהיר (top coat) של ביוטיקר, מעניק ברק לציפורניים.  
מחיר: 5 ש"ח בלבד

פצירת "קסם" מזכוכית לשיוף עדין של הציפורניים של ביוטיקר במחיר של 4.90 ש"ח.


קצת על רשת ביוטיקר:
רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 25 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 25 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש - Beautycard המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי  - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז,  הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר!

לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב באתר:
https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185.
                   

 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...