יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

Pilexil - פילקסיל סדרה טיפולית חדשה לחיזוק השיער נגד נשירה


בחודשים האחרונים שמעתי וקראתי הרבה תלונות של נשים לגבי מצב נשירת השיער שלהן. גם אני חווה זאת. כל חפיפה וסירוק יוצאת לי כמות גדולה של שיער. כשהציעו לי לנסות סדרה חדשה ליער המיועדת לשפר את מצב נשירת השיער, שמחתי וציפית לנסות.

הסדרה הטיפולית פילקסיל (Pilexil) הגיע לארץ מספרד, עם שתי מוצרים בסדרה: שמפו טיפולי וספריי טיפולי.

בסדרת המוצרים הטיפולית של החברה, קיימים חומרים פעילים כמו דקל ננסי-המעכב את פעילות האנזים 5 אלפא  רדוקטאז האחראי על הפיכת טסטוסטרון ל DHT (גורם נשירה) וחומרים נוספים המסייעים בעיכוב גורם הנשירה ומכילים חומרים פעילים המסייעים בחיזוק סיב השערה: אבץ, טוקופריל – הממריץ את הקרקפת ומשפר את ספיגת המינרלים החיוניים,קומפלקס ויטמינים מזינים בעלי פעילות אנטי אוקסידנטית להגנת השיער ואנטי סבוראית: ויטמין B6,פרו-ויטמין,B5  ויטמין .E מס


מוצרי פילקסיל אמורים לסייע בויסות הפרשת החלב והפחתת הסבוריאה בקרקפת, ממריצה את הקרקפת ומשפרת ספיגת המינרלים החיוניים לשיער. הם מכילים קומפלקס של ויטמינים החיוניים לסיב השיער, להזנתו, לשיקום נזקים ולמראה בריא חזק ומבריק.

המוצרים נבדקו דרמטולוגית, בטוחים לשימוש ומתאימים גם לשימוש יומיומי לתקופה בלתי מוגבלת, ללא תופעות לוואי, מתאימים לכל סוגי השיער, ללא תחושת שומניות, מסייע בהחזרת האלסטיות לשיער פגוע, מכילים גם חומרי ריכוך לסרוק קל ונוח.


השמפו של פילקסיל:

  • מזין ומחזק שיער חלש ושביר
  • משאיר את השיער רך ונעים למגע
  • ניחוח נעים
  • רמת חומציות מאוזנת הזהה לחומציות הקרקפת ומעניקה לה הגנה pH5.5 
  • מתאים לכל סוגי השיער
  • מתאים לשימוש יומיומי


הספריי טיפולי של פילקסיל:


  • מזין ומחזק שיער חלש ושביר
  • ממריץ את הקרקפת ומעניק מראה שיער בריא, מלא ומטופח
  • ללא צורך בשטיפה
  • פיה ייחודית לשימוש נוח ויעיל
  • ללא תחושת שמנוניות
  • מתאים לכל סוגי השיער

ההמלצה היא להשתמש בשמפו פילקסיל לפחות 3 פעמים בשבוע עד מדי יום וברצף של לפחות שלושה חודשים לפחות.
לגבי הספריי פילקסיל ההמלצה היא להתיז מידי ערב לפני השינה במשך חודש ובחודש השני 3 פעמים בשבוע וזאת למשך 3 חודשים נוספים.
 
אני ניסיתי את שני המוצרים לאחר שקיבלתי אותם להתנסות. עם השמפו חפפתי פעמיים בשבוע במשך כחודש. בדרך כלל אני משתמשת רק בשמפו לסוג השיער שלי שהוא יבש מאוד. קודם כל הרגשתי שמהבחינה הזאת אין בעיה גם עם שמפו פילקסיל.
כיוון שיש לי שיער מתולתל אנע מסתדרקת רק במקלחת ולאחר סיום החפיפה אני מוצאת את עצמי בכל פעם זורקת גוש גדול של שיערות שנשרו. ניסיתי לתעד וצילמתי כדי לשים לב אם יתרחש שינוי. ממה שאני רואה ומרגישה כמות השיער שיוצא לי במהלך החפיפה והסירוק אחרי אכן הפחיתה ונראית קטנה יותר.

לצערי לא זכרתי להפקיד בשימוש עם הספריי למרות שהשימוש בו מאוד נוח. ההמלצה היא להשפריץ בכל ערב על הקרקפת ובאמת זה מוצר נוח ולוקח כמה שניות אך ברוב הערבים שכחתי לצערי ואני מאמינה ששימוש עקבי היה יכול להשפיע עוד לטובה על התוצאות.



את מוצרי פילקסיל משווקת בישראל חברת "תרו".


ניתן להשיג את סדרת מוצרי הטיפול והטיפוח לשיער של "פילקסיל- Pilexil" בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם, עם מבצעים תקופתיים.

מחירים:

שמפו: 49.90-59.90 ש"ח (300 מ"ל)
ספריי טיפולי: 159.90-219.90 ש"ח (120 מ"ל)
דרך אתר פילקסיל ניתן לקבל קופון הנחה של 30%

אתר פילקסיל: https://www.pilexil.co.il/
עמוד הפייסבוק של Pilexil - פילקסל: https://www.facebook.com/pilexilisrael/




 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...