יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

שמן La Sante מזין ומפנק למגוון שימושים


חדש בישראל הוא שמן "La Sante" (בצרפתית: בריאות).


השמן הזה הוא מיוחד, כיוון שהוא מתאים לכל מיני בעיות עור ויש במוצר זה מגוון של שימושים. הוא מתאים לשימוש הן על עור הפנים וגם על הגוף, כולל ציפורניים ושיער. על שימושיו השונים אפרט בהמשך הפוסט, קודם קצת מידע כללי על השמן.

הנוסחה המיוחדת של השמן כוללת תמציות בוטניות, כולל קמומיל, לבנדר ורוזמרין וויטמין A ו-E.



שילוב הרכיבים לנוסחה מקדם החלמה מהירה התחדשות של העור, מונעת הזדקנות מוקדמת ודילול העור, מקדמת צמיחה של קולאגן אפידרמאלי המשפיע על גמישות העור, עוזרת לשקם את נזקי השמש, מעשירה בלחות ויוצרת שכבת מגן מפני התייבשות.  

 שמן לה סנטה הוא היפואלרגני, כך שמתאים גם לעור רגיש.



אז להלן מגוון השימושים להם שמן La Santa יהיה יעיל: 

  • צלקות ופגעי עור: עיסוי קבוע, באמצעות שמן "לה סנטה" יסייע להפחית את בולטות הצלקות הישנות והחדשות באחת.
  • סימני מתיחה: עיסוי קבוע בתקופה שלפני ואחרי הריון, הנקה, ובשל צמיחה מוגברת או שינויים במשקל, יסייע בשיפור מראה העור.
  • הזדקנות העור: מקדם את גמישות העור, מרכך ומעדן עור סדוק ופצוע.
  • עור מיובש: שמן "לה סנטה" משמר ביעילות את איזון הלחות העדין של העור, ע"י החלפת שכבת השומן המגנה, שלעיתים קרובות מוסרת בשימוש בסבונים, תנאי מזג אויר, וההשפעה המייבשת של מיזוג האוויר, במיוחד בחורף. שימוש קבוע לאחר מקלחת או כחלק מהאמבטיה, יסייע בהעלאת הלחות בעור.
  • כפות רגליים יבשות וסדוקות: שימוש בשמן "לה סנטה" פעמיים ביום על עור כף הרגל הקשה והסדוק, ירכך וימלא ברכות את כף הרגל, וישפר את המראה פלאים.
  • טיפוח הציפורניים: מריחת שמן "לה סנטה" על הציפורניים מחדיר לחות, ומרכך את הקצוות הקשים, ויוצר מראה של "הרגע יצאתי ממניקור".
  • קצוות שיער מפוצלים: על מנת לטפח, לשקם ולהדגיש את היופי הטבעי של השיער, יש לעסות את קצוות השיער בשמן לה סנטה, לפני ייבוש השיער.


אני הופתעתי ממגוון השימושים עבורם השמן הזה אפקטיבי. זה מאוד יעיל שמשקיעים במוצר אחד שיכול לעזור לנו בתחומים שונים והאמת שכמעט כולם מאוד רלוונטיים עבורי, כמו עור יבש, במיוחד כעת בחורף, כפות רגליים יבשות, אחרי הכפכפים בקיץ זה התגבר, טיפוח הציפורנים וקצוות שיער זה גם מעולה עבורי. וכמובן שניסיתי את לה סנטה גם על עור הפנים כדי לרכך אותו.

קצת חששתי מהרעיון למרוח שמן על פניי, יש לי עור רגיש, מעורב ולא יבש, אבל היתי חייבת לנסות. נהנתי מהריח שמזכיר לי פרחים ותחושת השמן היתה דווקא לא מכבידה וגם נספג יחסית מהר. הרגשתי את הבוסט של הלחות ומרחתי אחרי המקלחת גם על הרגליים והמרפקים, שכבר מראים סימני יובש.
בהזדמנות אחרת מרחתי את שמן לה סנטה גם על הציפורניים.
אני מרגישה שזה פינוק וכיף אמיתי להשתמש עם שמן לה סנטה, הריח כל כך נעים, התחושה עשירה.


שמן לה סנטה מיוצר ע"י חברת "Lamar" מוצרי טבע, חברה מבוססת מחקרים, המייצרת מגוון רחב של תכשירי בריאות ומוצרי יופי, הנמכרים ב–35 מדינות. צוותי המחקר והפיתוח הנמצאים בשני צדי העולם: צרפת והודו, רוקחים את החידושים המובילים של מיטב מומחי הקוסמטיקה הצרפתים, יחד עם כוחם המרפא של צמחים ומרכיבים טבעיים, שהוכח לאורך השנים. החומרים הפעילים בשמן לה סנטה, כמו בשאר מוצרי לאמאר, נחקרו לאורך זמן ותועדו היטב לאורך השנים.

מחיר באתר טבעקום: 89 ש"ח (100 מ"ל)
ניתן להשיג אצל היבואן טבעקום יבוא בע"מ.
לייעוץ אישי והדרכה: 03-9245777


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...