יום ראשון, 14 בינואר 2018

משחקים וצעצועים חדשים ומומלצים



להיטים חדשים מבית ישראטויס


משחק מקפיץ - הטוסטר המטורף


 
ברגע שהילדים ראו שיש טוסטר משחק, שדומה לטוסטר אמיתי, הם כבר התלהבו. 

בנוסף לטוסטר להרכבה, יש עוד 40 פרוסות טוסט, שעליהם מאכלים וממרחים שונים. 
ישנן 4 מחבתות בצבעים שונים ו-4 "צלחות" בצבעים מתאימים. על כל צלחת ארבע פרוסות שונות וריבוע לפרוסות נוספות.


מכניסים לחריצים של הטוסטר את פרוסות הטוסט וכל אחד בתורו לוחץ על כפתור, שמקפיץ את הפרוסות מהטוסטר. מספר הפרוסות שקופצות החוצה הוא אקראי. 
על המשתתפים לתפוס בעזרת המחבת בלבד כמה שיותר פרוסות. 


המשחק הזה מקפיץ ומצחיק, לא קל לתפוס פרוסות ויש עוד כמה טוויסטים במשחק. 

נהננו מאוד לשחק ביחד, משחק שעושה מצב רוח טוב, בהתחלה מאוד מלהיב, אבל לא קל לתפוס הרבה פרוסות. גם אני בתור המבוגרת לא הצלחתי לתפוס, כך שאין פה הבדל משמעותי ביכולות בין גדולים לקטנים.

המשחק הטוסטר המטורף מיועד החל מגיל 4, מתאים לעד 4 שחקנים.

מחיר מומלץ: 119 ש"ח



משחק זכרון - זכרון ראשון שלי



משחקי זכרון תמיד טוב לשחק, אני שמחה כשהילדים שלי משחקים במשחקי זכרון, כי אני זוכרת את עצמי משחקת ונהנית ועד היום אני מוכנה להצטרף בשמחה.

המשחק זכרון הראשון שלי הוא משחק זכרון עם טוויסט חדש.
הוא בנוי על גבי לוח עם תמונות שונות. מצורף למשחק שעון חול. עד ששעון החול אוזל השחקנים מתבוננים בתמונות, עליהם לזכור אותם היטב ולאחר מכן לכסות את התמונות, כשהחול אוזל לאחר מכן משחקים בדומה למשחק זכרון רגיל, מנסים למצוא זוגות. 



למשחק הזכרון "זכרון ראשון שלי" מצורפים 20 כרטיסיות דו-צדדיות שונות שניתן להחליף בלוח. בכל אחת מהכרטיסיות נמצאים 8 זוגות וכל כרטיסיה בנושא שונה, כמו מספרים, אותיות, משפחה, כלי בית, כלי תחבורה, בעלי חיים ועוד.

הזכרון הראשון שלי מתאים החל מגיל 3.

מחיר מומלץ: 50 ש"ח


משטח פעילות - אלף-בית


ילדים אוהבים לשבת ולשחק על הרצפה. עם שטיחים אני פחות מסתדרת כיוון שהם צוברים הרבה לכלוך. 
משטח הפעילות החדש מבית ישראטויס הוא מתאים לנו בצורה מושלמת. הוא בגודל אידאלי, לא קטן ומתאים אפילו לשלושת ילדיי, משאיר מקום למשחקים או יצירות שהם בוחרים לעשות. המשטח החדש מרופד בצורה נעימה, בעובי של כ-1 ס"מ, מבודד חום וקור.
המשטח יהיה גם מאוד פרקטי לפעוטות שנמצאים רוב הזמן על הרצפה. 



הוא גם מעוצב בצורה יפה וצבעונית עם אותיות האלף-בית, לצד כל אות יש עוד תמונה, שמתארת מילה שמתחילה באות הפותחת. כך אפשר גם ללמוד בעזרת המשטח.

הילדים מאוד שמחו לקבל את המשטח לחדר שלהם, התחילו מייד לשנן את האותיות, לבת שלי בכיתה א' זה מצויין לחיזוק הלמידה והאח הקטן יותר, בן 4, לומד גם קצת על הדרך, שומע ורואה. התבנית של המשבצות גרמה להם לפתח עוד משחק בעזרת קוביה.

גודל המשטח 120/180 ס"מ

מחיר מומלץ: 89.90 ש"ח 





 
משחקים אינטראקטיביים חדשים מבית ספרק טויס


מיקרופון חכם "בואו נשיר"





באמצעות המיקרופון החדש הילדים יכולים להכיר ולשיר שירי ילדים קלאסיים. הוא מכיל הקלטות של עשרה שירי ילדים קלאסיים, כמו מאחורי ההר, לכובע שלי שלוש פינות, אצא לי השוקה ועוד.
המיקרופון מכיל הקלטות של השירים עם המילים או רק עם המנגינה בלבד, כך שהילד יכול לבחור כיצד לשיר את השירים ואפשר גם רק להאזין לשירים.

בנוסף, המיקרופון מכיל הקלטות של צלילים של כפיים ותופים, להעצמת תחושת ההופעה בפני קהל.

הילדים שלי ממש נהנים איתו, שרים או מאזינים לשירים ומעבר לזה, גם מדברים ומשחקים בשילוב המיקרופון ואפילו כמשחק יצרו פאנל של שופטים ושל מופיעים. 

המיקרופון "בואו נשיר" מוצע בשני צבעים, כחול וורוד.

מיועד החל מגיל 3.

מחיר מומלץ: 70 ש"ח







אורגן די-ג'יי 

אורגן די-ג'יי החדש הינו משוכלל, דובר עברית וכולל הקלטות של שירי ילדים קלאסיים, כמו רוץ בן סוסי, קן לציפור, אני עומדת במעגל ועוד.
לאורגן מצורף מיקרופון, בעזרתו ניתן לשיר בליווי האורגן וההקלטות. 

האורגן מכיל צלילים של 8 כלי נגינה, 8 סוגי מקצבים, צלילי תופים, קולות של בעלי חיים, וכמובן גם קלידי אורגן.

מיועד החל מגיל 3.

מחיר: 200 ש"ח


המטבח המדבר


מטבח ילדים עם גימיק חדש ולראשונה בישראל - מטבח שמדבר ושר!
שם המטבח הוא "השף הקטן" והוא משמיע משפטים משעשעים, אפקטים קוליים ואת השיר "המטבח" (שיר מקורי).  בין המשפטים שנאמרים על ידו: "בואו נכין כריך", "זהירות, זה חם!", "הלחם חם ומוכן". המטבח העשיר כולל 31 אביזרים ובהם – כיריים, מכונת קפה, תנור, מגוון כלי אוכל, סירים, צלחות, סכו"ם ועוד. המטבח מוצע בשילוב צבעי אדום וכחול.


מידות המטבח: גובה: 73 ס"מ, אורך: 51 ס"מ, רוחב: 30 ס"מ.
מתאים לילדים מגיל 3.

מחיר: 200 ש"ח

להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים המובחרות





להיטים חדשים מבית אורדע


דובוני אכפת לי 


אפשר להשאר אדישים לחמודים האלה? עכשיו במארז אספנות עם 14 דמויות של דובוני אכפת-לי.
כל דובון בצבע שלו, עם הסמל שלו על הבטן וגם סמל קטן מאחורה. 

הם הזכירו לי איך היתי צופה בתור ילדה בדובוני אכפת לי בטלויזיה וזה כיף לחלוק עם הילדים דברים שאהבנו ולראות שגם הם אוהבים. 
מארז הדובונים המקסים הזה מתאים לאספנים ששוהים בנוסטלגיה אבל גם למשחקים של ילדים כיד הדמיון. 







* מזמינה אותכם להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.

   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...