יום חמישי, 18 בינואר 2018

ביקור במסעדת הודית אינדירה ותפריט קארי חדש שיחמם בחורף


חייבת להקדים ולהודות שאני לא מבינה גדולה באוכל הודי ויצא לי לנסות פעמים בודדות.
את מסעדת אינדירה ראיתי כבר המון פעמים כשעברתי בתל אביב, ותמיד איכשהו קרצה לי אבל לא יצא לי עדיין לבקר, כך שהזמינו אותי להגיע ולהכיר, נענתי בשמחה. בכל זאת, אני אוהבת גם לנסות ולהכיר טעמים חדשים. הפעם לקחתי את אמי איתי. 

כבר בכניסה אהבנו את האווירה היחסית אינטימית (המסעדה לא גדולה אבל יש דיי הרבה מקומות ישיבה), מאוד חמימה ונעימה. כך היתה גם קבלת הפנים. האווירה גם מאוד רגוע, הדיבור של המלצרים ההודים. התיעצנו איתם גם לגבי הזמנת המנות.

בסוף אני החלטתי להזמין מנה קלאסית למדי, תיקה מסאלה ולאמי קרצה בתפריט תבשיל אורז עם בשר טלה אשר נשאר על האש במשך 12 שעות בתוספת פירות יבשים.

קיבלנו לשלוחן רטבים מיוחדים, חריף, מתקתק וקוקוס. ולחם קריספי.


לקחנו את המיקס של המנות פתיחה, האמת שזה היה טעים אבל כמות גדולה לזוג שיש לו עוד מנה עיקרית לפניו.
צלחת המיקס שבולל מבחר מנות ראשונות, כמו סמוסה ירקות, פלאפל הודי (מונגדאל פאקורי), כנפי עוף ועוד.

פלטה מעורבת - מגוון ממבחר מהנות הראשונות (69 ש"ח)

אני מאוד נהנתי מהמנה שלי, טיקה מסאלה. ביקשתי ליד אורז אבל קיבלנו גם לחם הודי והמלצר ההודי הציע לטבול פשוט את הפיתה באוכל, אז ניסיתי גם את זה, וגם השילוב הזה היה טעים. 

מנת טעקה מסאלה - נתחי פילה עוף צלויים ומעושנים בטנדור, ברוטב עגניות ותבלינים מסורתיים (85 ש"ח)

התבשיל היה גם נחמד מאוד, כמות גדולה מאוד של אורז שמקבל את טעמו המיוחד של העגל, טעם מעט מעושן. 

לוחגט ביריאני - קדרת טלה ואורז, המבושלת 12 שעות בתנור גחלים, עם פירות יבשים, שקדים, צנוברים, אגוזי קשיו וקינמון (95 ש"ח)

לא הצלחנו לסיים את המנות, אבל ידוע שיש קיבע מיוחדת לקינוחים.
כיוון שכל הקינוחים חלביים הלכנו על גלידת סורבט. שמעתי שיש קוקוס ובתוך המסעדה החמימה זה נשמע לי מעלה לאחר האוכל. באמת שהיה מאוד טעים, בנוסף כדור גלידת סורבה תות ומנגו, אחד מכל טעם.


נהננו מאוד מהביקור שלנו באינידירה, מהאוכל, החוויה שמגיעה איתה (למי שפחות מכיר כמונו), האווירה והשירות.


אינדירה משיקה תפריט קארי עם מנות חדשות שיחמנו בחורף.

תפריט הקארי החדש מורכב ממבחר מנות קארי קלאסיות צמחוניות ובשריות מחבלי ארץ שונים בתת היבשת וכולל גם מנת קארי טבעונית מבוססת עלי קארי טריים (עלי "נים").

בתפריט הקארי החורפי:

ווג' מסאלה (טבעוני) - קארי ירקות שדה עם עלי קארי טריים "נים" (45 ש"ח)
קארי ירקות בנוסח בומביי - ירקות שורש, כרובית, זוקיני, גזר, שעועית ירוקה, עגבניות, בצל ואגוזי קשיו (49 ש"ח)
צ'יקן מטה קארי – קארי קלאסי על בסיס חילבה עם עוף (85 ש"ח)
צ'יקן מינט קארי – קארי מנטה ועוף (85 ש"ח)
בונה גוש – קארי בקר בסגנון פונג'אב על בסיס עגבניות ועל בסיס קשיו (85 ש"ח)
קארי וינדלו – קארי בקר ותפוחי אדמה בסגנון גואה (85 ש"ח)
קארי רוגנגוש – קארי בקר קשמירי ברוטב קרם קשיו עשיר (85 ש"ח)



* עלי עץ הקארי משמשים להכנת תבשילים רבים בהודו וידועים בתכונות המרפא שלהם מזה מאות שנים. אמירה הודית עתיקה אף גורסת שבמקום שצומח עץ קארי אין מחלות. על פי תורת הרפואה ההודית העתיקה (איורוודה) עלי הקארי יעילים מאוד במניעת מחלות רבות לרבות סכרת. 

מסעדת אינדירה, שאול המלך 4 (מתחם לונדון מיניסטור), תל אביב
03-6954437
שעות פתיחה: א – ש 12:00 – 24:00



   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...