יום חמישי, 18 בינואר 2018

ספרי ילדים שונים שמשלבים את דמויות המשפחה



"נשיקות הקסם של אימא" מאת ד"ר דינה כץ-שוסטר




את הסיפור מספר גיא, הוא מדבר ישירות אל הילדים ומציג את עצמו. הוא מספר שהוא ילד שובב מאוד, שאוהב להשתולל ולפעמים גם נופל, אבל הוא רוצה לספר לנו על קסם, שבעקבותיו הוא כבר לא בוכה אלא מתגבר .


זהו קסם שעובר במשפחה.

בפעם הראשונה שאמו של גיא הפעילה את הקסם, הוא נפל מהאופניים וקיבל מכה חזקה בברך. אמו אמרה "יש לי נשיקות קסם". 

גיא הוא ילד חכם, הסיפור לא מתואר בצורה תמימה וילדותית. "חשבתי שאמא קצת השתגעה, אבל עצמתי עיניים, בעיקר כי לא רציתי להעליב אותה."

גיא מתוודא שאכן ה"קסם" הזה עובד. ומה יקרה כשגיא יהיה לבד, הרי הוא נופל הרבה פעמים? 

בהמשך גיא מספר כיצד הוא הצליח ללמוד להפעיל את ה"קסם" בעצמו, להתגבר בכוחות עצמו על כאבים שנובעים מהמכה, ואלי גם על דברים אחרים, וכל זאת מבלי באמת להיות קוסמים, והוא בטוח "שגם אתם יכולים". 




"נשיקות הקסם של אימא" מאת ד"ר דינה כץ-שוסטר, בהוצאת ספרי ניב, נועד להעצים ילדים וגם מבוגרים וללמד אותם להשתמש בכוח הדמיון ובכוחה של האהבה כדי לרפא מכאובים. 

אם רק נאמין, כולנו יכולים להיות קוסמים. הספר נולד מתוך הבנה עמוקה שיש בכוחה של ההורות להעצים כל ילד ולהקנות לו כישורים ויכולות שיסייעו לו לאורך חייו.

את הספר מלווים איוריה של טלי עמית שעוטפים את דמותו של גיא בצבעים רכים ונותנים לכל אירוע המתואר בספר רקע ייחודי שמתמקד בסיפורו של גיא ומציג לקוראים הצעירים את הנסיבות השונות המתוארות בו.

הספר מיועד לילדים בגיל הרך וגם לאימהות שבדרך ולהורים בכלל. 


ד"ר דינה כץ-שוסטר (49), נשואה ואם לשני בנים ובת. תושבת רעננה, פסיכולוגית קלינית מומחית ומדריכה בעלת ניסיון עשיר ורב שנים בטיפול בילדים, נוער ומבוגרים ובהדרכות הורים. בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך מיוחד מאוניברסיטת תל אביב ותואר שלישי במסלול ישיר לדוקטורט מאוניברסיטת בר אילן. עבדה כ-15 שנה כפסיכולוגית קלינית בכירה ומדריכה במרכז החינוכי טיפולי "נווה צאלים" לבני נוער הסובלים מהפרעות נפשיות מורכבות. 



ד"ר דינה כץ-שוסטר מספרת ש"הספר נכתב מתוך הבנה עמוקה של כוחה של ההורות הן במודלינג והן בתהליכי הפנמה עמוקים. הילד לומד מתוך צפייה וחוויה ישירה עם ההורה מיומנויות שמופנמות והופכות להיות שלו. עבודת הדוקטורט שלה עוסקת בשאלה איך מודל הזוגיות של בני עשרים קשור לזוגיות ההורים בה צפו וליחסיהם הממשיים עם אימא ואבא בילדותם. בתחילת החיים ההורים משמשים ספקי צרכים פיזיים, אך גם נפשיים – כגון הרגעה, ויסות. כשחוזרים על הפעולה שוב ושוב יכולות ההרגעה, הוויסות ויכולות נוספות נטמעות בילד והן הופכות להיות חלק ממנו. ההורים מדברים אל התינוק במילים מרגיעות ובהמשך מילים אלה הופכות להיות שלו, והוא יוכל להשתמש בהן בכוחות עצמו. ההורים משמשים מודל לילדים בכל מישורי החיים. הורים שאינם נתקפים בהלה מול מצוקה - נפילה או מחלה של הילד מלמדים אותו שהבהלה מיותרת והמצב בשליטה. 




"נשיקות הקסם של אמא" מאת ד"ר דינה כץ-שוסטר. איורים: טלי עמית. הוצאת ספרי ניב, 21 עמודים. 
מחיר לצרכן 62 ש"ח
להשיג בכל חנויות הספרים





אבא קיפוד מאת מאת רוני שטיינברג
 





הספר אבא קיפוד מספר על אבא שלא אוהב להתגלח והופך להיות כמו קיפוד, בעיני ביתו.

"מי זה הקוסם שהפך אותך לקיפוד? מה לעשות שתחזור להיות אבא? מה הסוד? אבא צוחק ומחבק חזק, חזק מאוד."

הילדה מתארת את הקוצים כשאבא מנשק אותה בפנים. הילדה מנסה לשכנע ולבקש מהאבא להתגלח, כל זה בתיאור על קיפוד, ששולחים לנוח בעליית הגג ועוד



כשלבסוף אבא מתגלח, זה מרגיש מעט שונה והילדה לא בטוחה שהיא אולי אפילו מתגעגעת לקוצים ולקיפוד שהיו, אבל בעצם אוהבת את אבא שלה, כך או כך.


אהבתי איך שהספר מתאר את היחס הקרוב והאוהב בין בת לאב שבא לידי ביטוי בחיבוקים ונשיקות.



הכל קורה "ברוח טובה", הדמיון המקסים של הילדה שמשווה את הקוצים לקיפוד, המשפחה שצוחקת יחד איתה.



לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של ילנה סולוביי שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.


רוני שטיינברג מספר: "הספר 'אבא קיפוד' נוצר בהשראתה של בתנו הבכורה ספיר ובשיתוף פעולה מלא ונהדר של מיכל אשתי. כשחיבקתי ונישקתי את ספיר העירה לי על הזיפים ואמרה: "אבא, הקוצים שלך דוקרים. אתה אבא קיפוד". האמירה הזו התחברה לי באופן אוטומטי עם הזיפים של אבי שבילדותי הם היו קוצים בעיניי. מכאן התגלגל הסיפור ונוצר הספר".



"אבא קיפוד" מאת רוני שטיינברג. איורים: ילנה סולוביי. הוצאת הספרים "מדיה 10", עמודים לא ממוספרים. 
מחיר לצרכן 59 ₪
להשיג בכל חנויות הספרים








המגירות של סבא מאת שמואל צור





הספר "המגירות של סבא" מכיל 10 סיפורים ושירים קצרים, שעוסקים בנושאים מחיי היום-יום של ילדים

כל אחד מהם מעביר מסרים וערכים של חברות ושיתוף, אהבה ואכפתיות, דאגה לזולת ועוד.

 


הספר נפתח בהקדמה קצרה וקסומה שנדמה שילדים ימהרו להזדהות עם תוכנה וכותרתה: המגירות של סבא. ההקדמה מתארת את חדרו של סבא שמואל ומתמקדת במקום ממנו מגיעים כל הסודות שסבא שמואל מכיר: ארון המגירות בחדרו. בין שולחן הכתיבה לכוננית הספרים בתוך ארון ישן וכבד, שוכנות מגירות בגדלים שונים המכילות קסמים שרק סבא מכיר ויכולים להפוך לסיפור או לשיר, לצעצוע, חיית מחמד, חלום או זיכרון ישן. סבא פותח תשע מגירות שונות המכילות שירים, סיפורים וזיכרונות ומציג את תוכנן לקוראים הצעירים.





את השירים והסיפורים מלווים איוריו הצבעוניים של דני קרמן, מבכירי המאיירים הישראלים, אמן הקו והצבע.

שמואל צור, שופט בדימוס, לשעבר שופט בבית הדין הארצי לעבודה, אב ל- 3 ילדים וסב לתשעה נכדים (שישה בנים ושלוש בנות), מהלך עם הילדים והוריהם אל המגרות הנכונות ברגישות ובלשון בהירה ומדויקת. שמואל כיום חבר בוועד המנהל של המרכז למוסיקה בירושלים וחבר מועצת המועצה לשימור אתרי מורשת. צור הוא גם מוסיקאי חובב, נגן קלרינט, ומנגן מזה שנים רבות בתזמורת קלסית והרכבים של נגנים חובבים. רוכב על אופני הרים, צועד בשביל ישראל, אוסף בולים ("הצלחתי להדביק גם את אחד הנכדים בחיידק זה") ואוהב – למרות הביקורת - את הארץ הטובה והיפה שלנו".
הספר מתאים לילדי גן וילדי בית ספר בכיתות נמוכות. הוא מנוקד ומודפס בפונט המתאים לילדי ראשית הקריאה.

 
"המגרות של סבא"  מאת שמואל צור.  איורים: דני קרמן.  
טפר הוצאה לאור, 80 עמודים,
מחיר לצרכן 69 ₪
להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות המקוונת של ההוצאה: http://www.teper-p.co.il/


סבתא באה לגן, איזה בלגן מאת ד"ר עיינה פרידמן





ספר הילדים "סבתא באה לגן, איזה בלגן" מאת ד"ר עינה פרידמן הוא סיפור משעשע ומחמם לב, של יחסי סבתא ונכדתה. 

בסיפור, הסבתא תורמת מזמנה ומהידע המקצועי שלה כאמנית לילדי הגן. 



כשסבתא דבורה מגיעה לגן, היא עמוסה בכל טוב: מכחולים, דפים וצבעים. נוצות של טווס ושאריות בדים. מקלות אכילה, שברי צעצועים... ומיד היא מתחילה לעבוד. היא מניחה את הכל על שולחנות העבודה וביחד עם הילדים מכינה מסיכות ותאטרון בובות. הם לא שמים לב שהצבעים והדבק נשפכים והילדים, הבגדים, בעלי החיים מפינת החי והגן מתלכלכים. הגננת שולה מגייסת את הילדים להחזרת הסדר והניקיון בגן לקדמותם.



כשהכול נקי ומסודר סבתא דבורה מציעה שיכינו לסוף השנה הצגה להורים בתאטרון הבובות שבנו והגננת שולה והילדים, שנהנו מהחוויה, מזמינים אותה לשוב לבקר בגן.
לא מעט נכתב על הייחוד הטמון בקשר הבין דורי הזה המאפשר לשני הצדדים לחוות את תפקידי המבוגר והילד באופן מעט שונה מזה הנחווה במסגרת המשפחה הגרעינית. בעידן בו הורים רבים נאלצים לעבוד שעות רבות, זקוקים הילדים למערכת תמיכה נוספת, אותה מטיבים הסבים והסבתות להעניק, באופן המאפשר לילדים לחוות את העולם סביבם בדרכים נוספות, ומאפשרות להם לרכוש כלי ביטוי חדשים.





הספר הפונה לילדי הגן מלווה באיוריה של הילה דאבי, אשר צבעיהם העזים מושכים את העין ומצליחים להעביר בדרך בלתי אמצעית משהו מטבעה של סבתא דבורה.

ד"ר עיינה פרידמן, הינה אמנית רב-תחומית ואוצרת תערוכות אמנות. מרבית התערוכות שאצרה היו בעלות מסרים חברתיים. במקביל לעבודתה כאמנית וכאוצרת תערוכות אמנות, כותבת עיינה ספרי ילדים העוסקים במצבים מורכבים בחייהם של ילדים בארץ ובפרקים מתולדות העם היהודי. "סבתא באה לגן, איזה בלגן" הוא ספר הילדים העשירי שכתבה.

עיינה פרידמן מספרת: "הכתיבה לילדים החלה לאחר המעבר ממגורים בירושלים לרמת גן, ובקירבה לנכדים. המפגשים עימם בשבתות הולידו את הסיפורים שחלקם הם תוצאה של חוויות מהגן שסיפרו הנכדים. לאורך התקופה התנדבתי פעמים אחדות לשעת סיפור ופעילות בגני הילדים, וכן במחלקות ילדים בבתי חולים. הילדים בבתי החולים מקבלים ספר במתנה לאחר שעת הסיפור.

"סבתא באה לגן, איזה בלגן" מאת ד"ר עיינה פרידמן. איורים: הילה דאבי.
הוצאת הספרים "אוריון", עמודים לא ממוספרים, מנוקד. 
מחיר לצרכן 49 ש"ח. 
להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il



* מזמינה אותכם להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.

 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

12 תגובות:

  1. לאחר קריאת תסכימו איתי כי מידע זה טוב מאוד לחלוק כאן עם אתם, אני מאמין שלה יהיה השראה לאחרים גם כמו מצאתי אושר ושמחה הנישואים שלי היום, אני עד חי זה עובד בשבילי , בעלי חוזר הביתה אחרי 2 שנים של גירושין, שלה כמעט לא יאומן אבל נס.
    שמי תמר מריה, מירושלים - ישראל, אני אחות במקצועה. לפני כמה שבועות קראתי הערות דומות על מערכת יחסים ייעוץ בלוגים פוסט על הגברת בארה"ב בשם תרזה, היא העידה איך היא החזיר בחזרה אהבה אמיתית אמון לתוך הנישואים השבורים שלה, היא אמרה ד"ר אאודואה שעזר לה ליישב עם בעלה לאחר מספר חודשים של הפרדה. הייתי כל כך בר מזל לקרוא את זה coment ואני להעתיק את כתובת הדוא"ל האישית Dr.Oduduwa לתקשר איתו אישי לעזרה לעזרה דחופה להחזיר את הבעל שלי לשעבר בעלה
     {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com
    בשבוע שעבר בבוקר יום שני אני שולח הודעת דוא"ל לתקשר עם ד"ר Oduduwa אותו לעזרה.
    לפני חודשיים היה לי מאבק ענק עם בעלי אנדרס הוא הביט ישר לתוך העיניים שלי; אמר שהנישואים שלנו הסתיימו, הוא אמר שהוא סיים עם הנישואים שלנו, הוא לקח את הבן שלי פליקס ולנסוע שלנו של הארץ כדי לחיות בקנדה עם אישה אחרת, מאז אני כבר מנסה להתקשר ולשלוח הודעות לו דרך טלפונים, חציון חברתי ודוא"ל אבל הוא חסם לחלוטין את הקו שלי מלהגיע אליו ובנו פליקס היה איתו ואני לא יכולתי לשמוע את הבנים שלי קול, הכאב הזה אני עובר כל חיי עד היום פגשתי הגדול Dr.Oduduwa אהבה גלגלית אהבה, הייתי כל כך מתוסכל וזקוק לעזרה לפחות כדי להגיע לדבר עם בנו פליקס, הייתי לקרוא להתנצל גם כאשר שנינו יודעים שהוא עשה לי עוול, הוא לקח את הבן ממני ממני במשך 7 חודשים אין מילים ללא מכתב. מצב זה היה להרוג אותי כל יום הייתי מדוכא ואני זקוק נואשות עזרה דחופה ופתרון כדי לפתור בעיה זו אז אני קשר כתובת הדוא"ל של ד"ר אודואה כפי שאני מאמין שהוא יכול רק מקווה לעזור לי להחזיר את בעלי הביתה עם הבן שלי פליקס . עם זאת, ד"ר Oduduwa הבטיח לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי ואת הילד בחזרה הביתה בתוך 7 ימים של אהבה תפילה איות, הייתי המום ונתתי לו לנסות, אני בזהירות בצע את ההוראות צעד צעד. יומיים אחרי שדודודואה אמר שהוא עשה כישוף סיים את כוח הכתיב של האוהל בבית המקדש של הפתרון, כל אלה נעשו על ידו לבד, לא עשיתי שום דבר רק כדי לספק פריטים הנדרשים. באותו לילה טלפן אלי אנדרס בטלפון הסלולרי כדי להתנצל, הוא דיבר אלי בחביבות רבה, הוא הצטער מאוד על כל מה שעשה כדי לפגוע בי. אנדרס יחזור הביתה עם פליקס שלנו. אני כל כך שמח היום שיש לי את המשפחה שלי משוחזר ובעלי ואני אוהב אחד את השני יותר מאשר אי פעם. אני אעריך לעד את אודודובה. אני מבטיח לחלוק את עדותי החדשות הטובות לחברי וכולם כאן בעולם.
    Oduduwa אמר לי גם יש לו כוחות מחוננים לפתרון האתגרים הבאים של החיים;
     * אהבה לחשים Win-Back המאהב לשעבר
    * הצלחה וקידום טבעת קמיע * טבעת קסם מזל.
    * wards - מגן הגנה
    * שורשים מסורתיים ו herbals כדי לרפא מחלה, תרופה לסרטן
      מחלות, תרופה HIV, לחץ דם גבוה.
    * קסם פוריות
    * מזל המספרים מספרים
    * טבעת מבורכת לזכייה - משחק וכו '.
    יש לך מזל גדול לקרוא את העדות החדשה שלי כאן היום, זה עובד בשבילי. אני מאמין שזה יעבוד גם בשבילך.
    WhatsApp: +79268011965
     dr.oduduwaspellcaster@gmail. com

    השבמחק
  2. שמי אֱלִישֶׁבַע דָּוִד, אני בא מתל אביב ,, אבל אני עובר לסקוטלנד עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כולם ועם אלה הזקוקים לעזרה בנישואין / יחסים. סבלתי במשך שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה נוספת רק בגלל שהמשפחה שלו לא אהבה אותי, ובגלל שלא יכולתי לתת לו תינוק, בכיתי שבע שנים כי בעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם דריגבינוביה. החלטתי ליצור איתו קשר כשקשרתי איתו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה כי יצרתי איתו קשר, אמרתי לו את כל הבעיה שלי והוא הבטיח לעזור לי להחזיר את בעלי. דריגבינוביה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני עוקב אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ומתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם שמח מאוד להיות בהריון ולמי מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום צרו קשר עם Drigbinovia עוד היום ופתרו את הבעיה שלכם כאן הוא דואר אלקטרוני: doctorigbinovia93@gmail.com או whatsapp אותו בטלפון: +2348144480768 אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר

    השבמחק
  3. שמי, מאטרונא צ'ארנא, טופס, תל אביב-יפו אחרי 12 שנות נישואים, אני ובעלי הסתכסכו במריבה אחת או אחרת עד שעזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם לעולם. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צערים וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אוסגידה יכול לעזור לחזור לשעבר במהירות . אז הרגשתי שעלי לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו היום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. ואז מאותו יום, נישואינו היו חזקים יותר ממה שהיה לפני כן, הכל בזכות ד"ר אוסגיד. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אוסגידא היה גלוי כישוף אמיתי וחזק שתמיד אתפלל שיחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בזמן הצרה, אם אתה כאן ואתה זקוק לאקס שלך חזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה עוד, צור קשר עם גלגל האיות החזק הזה עכשיו. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp בטלפון +2349014523836
    או viber +2349014523836

    השבמחק
  4. וואו ברכות עונתיות לכל החברים שלי בחוץ, מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור חלק מהאנשים ואחרים אמר שזה בלתי אפשרי. שמי חביב ג'ימי אזולאי ואני מחולון, ישראל אבל אני עוברת לשיקגו ארה"ב עם אשתי. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את הבית שלי מכיוון שלא יכולתי לטפל בעצמי ובצרכים של המשפחה שלי. שלה וילדיי באותו רגע מסוים. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח טסטים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מהתקשורת איתה אני מנסה לדבר עם חברתה ובני משפחתה אבל עדיין יודעת שאחד יכול לעזור לי ואני הגשתי בקשה אחר כך לכל כך הרבה חברה אבל הם עדיין לא תתקשר אליי, עד שהגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו להשיג עבודה טובה חברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא שובר-איות אבל אני אדם שלעולם לא מאמין בקשיית איות אבל החלטתי לנסות אותו ודריגבינוביה הורה לי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. עקוב אחר כל ההוראות ותעשה את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. דריבינוביה בטוח שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי עבודה נפלאה של דריגבונוביה. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות לשלוח הודעה לדוא"ל זה doctorigbinovia93@gmail.com תוכל גם לכתוב אותו דרך WhatsApp / Viber בטלפון +2348144480786 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.......

    השבמחק
  5. בעלי ואני נשואים כבר 7 שנים. היינו נשואים באושר עם שני ילדים, במשך החודש האחרון התחלתי לשים לב להתנהגות מוזרה ממנו וכמה שבועות אחר כך גיליתי שבעלי רואה מישהו. הוא התחיל לחזור מאוחר מהעבודה, כמעט ולא היה אכפת ממני או מהילדים, לפעמים הוא יוצא ואפילו לא חוזר הביתה במשך 2-3 יום. עשיתי כל מה שיכולתי כדי לתקן את הבעיה הזו אבל הכל היה לשווא, הדאגתי מאוד והייתי זקוק לעזרה כשגלישה באינטרנט באחד הימים נתקלתי באתר שהציע כי ד"ר איגבינוביה יכול לעזור בפתרון בעיות זוגיות, שחזור מערכות יחסים שבורות ו וכך הלאה אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו, אז יצרתי איתו קשר והוא עשה לי כישוף רק יומיים בעלי בא אלי והתנצל על העוולות שהוא עשה ומבטיח לא לעשות את זה שוב מאז ומאז הכל יש לו חזר לקדמותו. אני ומשפחתי שוב חיים יחד בשמחה .. הכל בזכות ד"ר איגבינוביה. אם אתה זקוק לגלשן כישוף שיכול להעביר כישוף שעובד באמת, אני מציע לך לפנות אליו. הוא לא יאכזב אותך. זה הדואר האלקטרוני שלו: doctorigbinovia93@gmail.com או WhatsApp / viber +2348144480786 לוקחים דברים כמובנים מאליהם וזה ייקח מכם

    השבמחק
  6. “החיים שלי חזרו !!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שחיי עומדים להסתיים כמעט והתאבדתי, הייתי רגשית מאוד זמן רב. אבל בזכות גלילת איות בשם ד"ר אלאבה אותה פגשתי באינטרנט ביום נאמן אחד כשדפדפתי באינטרנט וחיפשתי גלגית כישוף טובה שיכולה לפתור את הבעיות שלי נתקלתי בכל עדויות על גלגול הכישוף המסוים הזה. יש אנשים שהעידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, יש שהעידו שהוא משחזר רחם, מרפא הרפס ומחלות אחרות, יש שהעידו שהוא יכול להטיל כישוף להפסקת גירושין וכו '. נתקלתי גם בעדות מסוימת, מדובר באישה בשם סוניה, היא העידה על האופן שבו ד"ר אלאבה החזירה את אהובה לשעבר בפחות משבעה ימים והפכה את ההשפעה של סרטן הנערים הקטנים שלהם, ובסוף עדותה היא הפיל את כתובת הדואר האלקטרוני של ד"ר אלאבה. לאחר שקראתי את כל אלה החלטתי לנסות את ד"ר אלאבה. יצרתי איתו קשר בדוא"ל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך שלושה ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות שלנו, ואנחנו אפילו מאושרים מבעבר. ד"ר אלאבה הוא באמת איש מחונן ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא אדם נפלא ... אם יש לך בעיה ואתה מחפש גלגיית כישוף אמיתית ואמיתית שתפתור לך את כל הבעיות שלך. נסה את ד"ר אלאבה בכל עת, הוא יכול להיות התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp אליו באמצעות איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק
  7. שירה ערן
    אני אחד מאותם אנשים שאמרו, "לעולם לא אתקשר למדיום או קוסם או כל דבר אחר" כדי לעזור לי בבעיות שלי - פחות מכל בעיות האהבה שלי, אבל הגעתי למצב שידעתי שאני זקוק להדרכה כלשהי, ואני כל כך שמח שמצאתי את האיש הזה שנקרא DR WALE. כשכמעט איבדתי את בעלי באחד מהקטטות המטופשות שלנו (הוא נפרד ממני), חשבתי שאיבדתי הכל. אני בוכה כל היום וחושב שהוא לעולם לא יחזור אלי יותר. קראתי עדויות רבות כל כך על כישוף האהבה של DR WALE, כיצד הוא עוזר להחזיר את המאהב לשעבר. אני שולח לו במהירות דוא"ל. וגם להחזיר את בעלי עם כישוף האהבה שלו. וכשהייתי הכי נואש, הוא לא ניצל אותי. ביצעת שירות טוב מאוד לאדם שנזקק אמיתי. אני לא יודע איך עשית את זה, או איך הקסם הזה עובד, אבל כל מה שאני יודע זה, זה עובד !! בעלי ואני חזרנו בשמחה, ואני תמיד אסיר תודה ל DR WALE. עבור כל סוג של עזרה הוא מאוד מסוגל ואמין לעזרה WhatsApp / Viber +2347054019402 או דוא"ל: drwalespellhome@gmail.com

    השבמחק
  8. לפני שנים חברה שלי דיברה איך היא פגשה את DR WALE באינטרנט ומסבירה את הבעיות ביחסים שלה עם DR WALE. היא אמרה שהחבר שלה מתכנן להיפרד ממנה כי החבר מתקשה נורא בעבודה. אבל היא אמרה כשאמרה לדר 'ווייל הכל. DR WALE עזר לה להטיל קסם כישוף והחבר שלה לעולם לא נפרד ממנה יותר. היא אמרה ש- DR WALE תיקן הכל. היא אפילו אמרה ש- DR WALE היה זה שעוזר לחבר שלו להבטיח את עבודתו שוב. גם אני עדות חיה של DR WALE עבודה טובה. הוא עזר להחזיר את בעלי לבעלי שתכנן להתחתן עם אישה אחרת בחוץ. ובכן בעזרת DR WALE בעלי מעולם לא התחתן עם נישואינו. שילמתי או את כל הפריטים שהוא ביקש ממני לשלם עליהם, ואז הוא כישף כדי להחזיק את בעלי קרוב אלי שוב. ניתן ליצור קשר עם DR WALE WhatsApp / Viber +2347054019402 או drwalespellhome@gmail.com

    השבמחק
  9. שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם פול, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי בחירה אבל לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בנייד, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    השבמחק
  10. איזה סיפור נהדר ומעורר השראה! הייתי נשואה שבע שנים ללא ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי ומתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת: (dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי וזה גם נותן לי ילדים שאני בגאווה יכול לקרוא להם שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR ALABA במייל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר ...

    השבמחק
  11. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  12. הייתי כל כך מדוכא כשאהובתי עזבה אותי בשביל בחור אחר אחרי שיצאנו חמש שנים, ניסיתי להתחנן שהיא תחזור אליי, היא סירבה ואמרה שאין לה יותר רגשות אליי. אחרי כל האהבה שחלקנו בעבר, לא יכולתי לדמיין את חיי בלעדיה, כי האהבה שלי אליה לא יסולא בפז למסחר מכל סיבה שהיא, יום אחד כשגלשתי באינטרנט ראיתי תגובה על כך שיש לו את הכוח לחזור למאהב לשעבר והחלטתי לנסות לשכנע את עצמי על ידי יצירת קשר איתו ומיד עשיתי הוא ענה והסברתי מה עובר עליו והוא אמר שבחור אחר השתמש בה בכישוף וודו ובגלל זה היא עזבה אותי בגללו למרות הדאגה שלי אליה וההבטחה שהוא יעזור לי להחזיר את המאהב שלי, וזה גם יעזור לי להטיל עליו כישוף כדי שלא יוכל להכות אותי בחזרה בעתיד, תוך פחות משלושה ימים נורה גבר על ידי גברים אלמונים בפלורידה ותוך 48 שעות החברה שלי הייתה בבית שלי וחיכתה שאחזור מהעבודה, וכשחזרתי, היא התחילה להתחנן ואמרה שהיא מצטערת שהיא מעולם לא ידעה מה פגע בה. תודה לך ד"ר אפטה על עזרתך. צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552). צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552). צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...