יום ראשון, 21 בינואר 2018

הנוסע - סרט מותחן פעולה חדש בבתי קולנוע עם ליאם ניסן



הנוסע - מותחן פעולה פסיכולוגי

בתחילת הסרט יש לכם זמן קצת להתארגן ולנוח, תדעו שלאחר מכן אתם תשבו כ-שעה וחצי בקולנוע במתח עד הרגע האחרון.
ליאם ניסן, שגם בגיל 65 עדיין נראה שרמנטי, מגלם את מייקל, אשר מפוטר לאחר 10 שנים מהעבודה, כשבדיוק לאחר מכן אשתו מתקשרת ומדברת איתו על הקשיים הכלכליים שלהם.

כמו בכל יום, הוא עולה על הרכבת, כמו נוסעים קבועים רבים אחרים, רק שהפעם, מתיישבת מולו אישה נאה ונחמדה, שמספרת שהיא עוסקת בהתנהגות פסיכולוגית ושואלת את שאלת השאלות – האם תמורת סכום כסף (100 אלף דולר) היית מוכן לעשות פעולה אחת, שתשפיע על בן אדם אחר, אבל לא תדע מה תהיה ההשפעה הזאת? את האדם הזה עליו לאתר ברכבת עד שהרכבת תגיע לתחנה הסופית.



מאותו רגע שהוא מסתקרן ובודק האם מדובר במשימה רצינית, מתחיל מרדף נגד הזמן ומסתבר שיש תג מחיר שלקח על עצמו, גבוה מידי, אך מאוחר מידי כדי ללכת אחורה, מסתבר שהוא עומד מול מישהו עם השפעה גדולה ושלא יתנו לו לוותר או לחמוק בקלות מהמשימה, משגיחים עליו, מאיימים על משפחתו ואף מוכנים לרצוח חפים מפשע ואפילו את כל הנוסעים הנותרים על הרכבת. 


כל הסרט מתנהל ברכבת והצופים נכנסים למתח, איך בכלל יצליח לגלות את מי עליו למצוא? האם יקרה משהו למשפחתו? האם יצליח לחמוק מן המשימה? מי הוא הנוסע המבוקש ומי שייך לצד האפל ששם עין על מייקל, כיצד מייקל יתנהל ומה הדבר הנכון לעשות ועוד.


בין לבין יש קטעי פעולה לאוהבי האקשן, קטטות, קשיים והפתעות. מבטיחה לכם שלקראת סוף הסרט יתגלו דברים שבתחילת הסרט לא חשבתם עליהם. 

הנוסע (The Commuter) - החל מה-18.1.18 בבתי הקולנוע 


אורך הסרט: 105 דקות
במאי: ז'אומה קולייט-סרה (נון סטופ)
שחקנים: ליאם ניסן (החטופה, נון-סטופ), ורה פרמיגה (תלוי באוויר, השופט), ג'ונתן בנקס (שובר שורות), פטריק וילסון (המייסד)
מופץ על ידי NEW GUYS


   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...