יום רביעי, 3 בינואר 2018

תפריט חדש בדומינו'ס עם חמש פיצות חדשות - Domino's Mix


בדומינו'ס פיצה באמת לא נחים, גם במהלך השנה הוסיפו לתפריט חידושים, כמו לאחרונה פיצה ללא גלוטן וכעת, כחלק ממהלך רב שנתי של שדרוג התפריט בכל הקשור לאיכות וטעם, משיקה בימים אלו דומינו'ס פיצה תפריט חדש לפיצות המובנות עם Domino's MIX הכוללת חמש פיצות חדשות לגמרי!

לאחר שהשיקה לפני כשנה וחצי את סדרת פיצות השף עם אסף גרניט, יוצאת דומינו'ס פיצה עם תפריט חדש לתחום הפיצות המובנות - תכירו את סדרת Domino's Pizza Mix, המציעה חמש פיצות מובנות, שכל אחת מהן משלבת MIX של תוספות שנבחרו בקפידה, במטרה לצור הרמוניה מושלמת בחך, עם חגיגה של טעמים וריחות שיעשו לכם את החורף. 

קבלו את הפיצות החדשות, שהם:


פרימוורה MIX - משלבת גבינת 100% מוצרלה, פרחי ברוקולי רעננים, פלפלים קלויים, גרגרי תירס, כדורי בייבי מוצרלה, שום קונפי ורצועות בצל סגול. מעל: רוטב בלסמי "די מודנה" לצד קרם פרש משובח. 


ווג'י MIX - כוללת גבינת 100% מוצרלה, פטריות שמפיניון טריות, שרי קונפי, רצועות בצל סגול, גבינת פרמז'ן גרנה פדנו ושום קונפי. מעל: קרם פרש משובח וטבעות בצל ירוק. 

גריק MIX משלבת גבינת 100% מוצרלה, עגבניות עסיסיות חתוכות, רצועות בצל סגול, זיתי קלמטה, גבינה בולגרית ומעל עלי אורגנו קצוצים. 

צ'יזי MIX  - לחובבי הגבינות, מורכבת מגבינת 100% מוצרלה, גבינת עזים נימוחה, כדורי בייבי מוצרלה, גבינת גרנה פדנו ומעל קרם פרש משובח וטבעות בצל ירוק. 

לקרניבורים מביננו, קרניבור MIX - גבינת 100% מוצרלה, פפרוני קריספי, סלייסים מעולים של קבנוס, פרוסות חזה בקר מובחרות ומעל רוטב צ'יפוטלה פיקנטי וטבעות בצל ירוק.


אנחנו הזמנו את הפיצה פרימוורה מיקס. אני אוהבת כל תוספת בנפרד וסיקרן אותי לטעום פיצה שיש בה מכל טוב.



הפיצה כשהיא חמה היא מלאת שילובים של טעמים וריחות, תוספות רבות ומגוונות מטבלים ותבלינים, בהחלט לא פיצה רגילה בטעמה, חגיגה לאוהבי שילוב רב של טעמים ולאוהבי אוכל גורמה. 





מבצע לרגל ההשקה: מחיר הפיצות החדשות 58 שקלים לפיצה, בהזמנת 2 מגשי פיצה - פיצת MIX ופיצה משפחתית 100% מוצרלה


מחיר Domino's Pizza Mix : 86.90 ש"ח בהזמנה ומחיר בקנייה במקום 64.90 ש"ח





   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...