יום ראשון, 18 במרץ 2018

משחק חדש מלא באהבה "אני אוהב.. אני אוהבת..."


משחק חדש ואהוב במיוחד. שם המשחק הוא "אני אוהב... אני אוהבת..." וזה הנושא המרכזי של המשחק. 

המשחק מכיל 4 לוחות ו-72 כרטיסיות עם תמונות צילומים אמיתיים ומקוריים. יש 36 תמונות שונות, מכל אחד פעמיים.

בשלב הראשון, כל ילד בוחר לעצמו  מתוך הכרטיסיות את התמונות שהוא אוהב ומרכיב לעצמו לוח אישי עם דברים שהוא אוהב. בכרטיסיות מוטבעים צילומים מנושאים שונים כמו לדוגמה בני משפחה, משחקים, חיות, חדרים, ספרים, מאכלים...
את שאר הכרטיסיות (הזוגות), הופכים.

מהלך המשחק הוא כזה, בכל תור על המשחק לבחור כרטיס מהלוח שלו ולנמק למה הוא אוהב ומה הוא אוהב בכרטיס שבחר. 
לאחר התשובה, עליו לקחת כרטיס זהה ולשים על ההכרטיס הזהה בלוח שלו, כך שיהיה לו זוג כל מכל תמונה. 

דרך המשחק היא מהנה וצבעונית, המשחק "אני אוהב... אני אוהבת..." מעודד הבעת רגשות, שיח ויכולת ביטוי ומפתח גם חשיבה חיובית, הרי הוא עוסק כולו רק בדברים שאנחנו אוהבים. 


בסיום המשחק אפשר ליזום שיח נוסף, בין מבוגר לילד/ים, למשל להגיע למסקנה, שיש הרבה דברים יפים וטובים שאנחנו אוהבים, שלא כל אחד אוהב את אותו הדבר ולפעמים אני אוהב משהו ואתה משהו אחר. 
אפשר גם לדבר על כך, כיצד האהבה המסויימת באה לידי ביטוי או אם היא לא באה מספיק או כלל לידי ביטוי, כיצד ניתן לעשות זאת?

אני בטוחה שתוך כדי משחק או לאחר המשחק, כבר תמצאו את השאלות ואת הנושאים שמתאימים לכם ולמשפחה שלכם לדון בהם. 

אנחנו מאוד נהננו מהמשחק, כמובן שקודם כל מדובר בזמן איכות משפחתי יחד ובנוסף גילינו דברים אחד על השני/ה וגם על עצמנו ואני בתור אמא הכי נהנתי מהשיחות שהצלחתי לפתח בזכות המשחק.
בעיני נושא המשחק הוא מבורך כיוון שביום-יום אנחנו לא תמיד מייחסים לו חשיבות, יש דברים שנראים לנו מובנים מאליו, אבל במבט ממוקד יותר, נגלה שאלו הם דברים שעושים לנו טוב, שכדאי להעריך אותם (חשיבה חיובית, הכרת תודה.. שוב, תוכלו לקחת את זה לאן שמתאים לכם) ובנוסף גם הבעת רגשות, משהו שהוא לא תמיד קל לחשוף ולדבר עליו. 


המשחק מתאים כבר מגיל 3 ומתאים ל-2 עד 4 שחקנים.

המשחק הזה מצטרף לסדרת משחקי קופסה בשם "נתת! קיבלת!"

לנו יש גם את משחק הרביעיות "נתת! קיבלת" מהסדרה, שאנחנו מאוד אוהבים לשחק יחד. הקלפים במשחק הזה עוסקים בערכים, בהתנהגות חיובית מול שלילית.

את תוכן המשחק "אני אוהב... אני אוהבת..." פיתחה נטע סילוני ויצרה אותו מיכל לאופר. 
מיכל מספרת, כי כיוצרת ומפתחת  של משחקים רגשיים המתמחים  בתחום רגשות היא חלמה להביא גם את נושא האהבה למשחק. "האפשרות שלי לסייע להפיץ אהבה בעולם ושיח על משמעות של אהבה מגיל צעיר היא חלק מהאידיאולוגיה שלנו ב"נתת קבלת!", אנחנו מפתחים באהבה משחקים חיוביים עבור ילדים המעודדים אותם לחשיבה חיובית המאפשרים להם לגדול בסביבה תומכת תוך חיזוק הקשר עם הקרובים אליהם".
עוד היא מספרת: "את הצילומים למשחק החדש ערכנו בקיבוץ דן, היה לנו חשוב לייצר צילומים אותנטים של משתתפים מגיל 4-90 ילדים, הורים, סבים וסבתות מכל גווני האוכלוסיה, תוך הקפדה לייצר תמונות שאינן מפרידות בין מגדרים מתוך אמונה שבנים ובנות אוהבים באופן זהה."

מחיר: 89 ש"ח

להשיג החל מחודש מרץ בחנויות המשחקים המובחרות, סטימצקי, צומת ספרים ובחנות האונליין "נתת קיבלת:

באתר תמצאו גם את המשחקים הנוספים בסדרה ועוד משחקים עם ערכי מוסף וגם סרטון הסבר על המשחק החדש "אני אוהב.. אני אוהבת..."

ואת משחקי נתת קיבלת!  קיימים אפילו בגרסה באנגלית





* מזמינה אותכם להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...