יום שישי, 23 במרץ 2018

סדרת מלח הימליה של תבואות


שמעתי רבות על מלח הימלאיה, על יתרונותיו מבחינה תזונתית לעומת מלח רגיל ואפילו נתקלתי בכתבה עם המלצה על משקה עם מלח הימלאיה שאמור למנוע מיגרנה. כבר הרבה זמן שתכננתי לקנות מלח הימלאיה ולשלב אותו במטבח.

תבואות מציגה סדרה של מלח ההימלאיה -  מלח קריסטל (גבישי מלח), מלח בטחינה גסה ומלח בטחינה דקה. 

המלח טבעי וטהור מהרי ההימליה ללא כל תוספות.



מלח הימלאיה עשיר במינרלים חיוניים לבריאות הגוף, כגון מגנזיום, אשלגן, ברזל, גופרית, סידן ויסודות נוספים. אלה מקנים לו את צבעו הוורוד. למלח הימלאיה טעם מעודן יותר מהמלחים האחרים, ובשל צבעו המיוחד אפשר לתבל ולקשט באמצעותו מנות מגוונות במטבח.

המלח הגבישי והמלח הגס מתאימים לכבישת ירקות ובשר, בהיותם מעולים לספיחת נוזלים של החומרים שאתם הם באים במגע. המלח הגס מתמוסס לאט יותר מהדק, ולכן הטריות והפריכות של חומרי הגלם נשמרות לזמן ארוך יותר. כמו כן, המלח הגס תורם להעשרת הטעמים ולאסתטיקה של המנה. במהלך הבישול גרגירי המלח העבים מתמוססים פנימה לתוך חומרי הגלם ומעניקים למנה טעם עשיר. המלח הדק לעומת זאת, העשוי מגרגירים קטנים, מתמוסס בצורה אחידה ומתאים לתיבול ו"לפתיחת" הטעמים של המנה.

בנוסף לתיבול, אפשר להשתמש במלח הימלאיה גם לטיפוח העור – לטיפולי פילינג, לאמבטיית מלח מפנקת ועוד.


אם מעניין אתכם גם הטיפ נגד מיגרנות. כתוב ברשת לערבב מים, מיץ סחוט טרי של לימון עם מלח הימלאיה. מציינים כמויות מעט שונות באתרים שונים. הלכתי על כוס מים פושרים ו-2 כפות מלח הימלאיה ומיץ מלימון אחד קטן. זה היה מאוד מאוד מלוח ולא פשוט לשתות, לגמתי כל פעם לגימות קטנות.
באתר אחר ראיתי המלצה של כפית-2 כפיות של מלח. אני חושבת שעדיף להתחיל ככה.
אתר אחר ציין שגם כפית אחת של מלך הימליה ומיץ מחצי לימון על כוס מים יעשו את העבודה.
תערבבו תחילה את המלח בתוך כוס מים בטמפרטורת חדר.

אני ניסיתי זאת פעם אחת כשהרגשתי שהמיגרנה קלה בתחילתה, היה מלוח ולקח לי זמן לסיים לשתות. זה היה בשעות הערב, הלכתי לישון מוקדם וקמתי לשמחתי בלי מיגרנה. לא אוכל להגיד בוודאות האם המשקה של מלח ההימלאיה עזר. בהזדמנות אחרת אנסה שוב.




כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז, וכשרות רבנות מטה יהודה.
מחיר: 19.90 ₪ לאריזה של 1 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...