יום ראשון, 25 במרץ 2018

בניקיונות נעזרים במוצרי סנו



אומרים פסח בפתח אומרים ניקיונות - אז אין ניקיונות ואני מאמינה שגם אין בית בישראל בלי מוצרים של סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית.


כמה המלצות על מוצרים של סנו שיקלו ויעזרו לנו בניקיונות של פסח וכמובן לתחזוקה השוטפת של הבית במשך כל השנה:




ספוג הפלה Extra



סנו סושי ספוג הפלא EXTRA, בעל השכבה הירוקה המחזקת.


סנו סושי ספוג הפלא EXTRA הוא המהדורה המשודרגת לספוג הפלא המוכר והאהוב שמנקה בקלות כל משטח ומסיר כל לכלוך עיקש. החידוש טמון בשכבה נוספת אמצעית (ירוקה) שהיא הבסיס המחזק לספוג והיא שעוזרת לשמור על צורתו, כך שהוא נשאר מהודק ונוח לשימושים נוספים.

אכן מוכר, ספוג הפלא הוא ספוג נהדר ועוזר לנקות  משטחים בקלות, אבל אחרי קצת זמן הוא כבר מאבד את הצורה ולא ניתן להשתמש בו יותר. לכן, התוספת החדשה היא מצויינת ורק משפרת את השימוש בספוג הפלא.

לסנו סושי ספוג הפלא EXTRA משטח פנים גדול ורחב לנוחות מירבית והוא קל ונוח לשימוש: מרטיבים במים, סוחטים קלות ומסירים את הלכלוך העיקש ביותר.

ספוג הפלא Extra מתאים אפילו לניקוי קירות הבית.


עם הילדים בבית, אני מגלה בכל פעם סימנים חדשים על הקירות, בעיקר טביעת אצבעות, לכלוך ליד המפסקים וכו'. לא נספיק לצבוע שוב לפני פסח, אז שלפתי את ספוג הפלא Extra וראו את הפלאים שעשה.
הילדים גם התלהבו לנקות בעצמם את הקירות בעזרת הספוגים.



6 יחידות באריזה.

מאושר מטעם הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (מאושר לפסח)



שקיות אשפה Extra XL 


סנו סושי שקיות אשפה Extra - חזקות במיוחד, מתאימות לפחים גם בגודל XL.

שקיות האשפה Extra של סנו גדולות וחזקות במיוחד, כך שהן עמידות למשקל רב, מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת ובשילוב חומרים פלסטיים ייחודיים. התוצאה- טקסטורה המאפשרת לשקית יכולות מתיחה ואלסטיות גבוהות מבלי להיקרע גם אחרי העמסת משקלים כבדים. 
לאור התכונות האלו, השקיות שימושיות לכל מיני מצבים, ניקיון ואירגון הבית, אירוח, פיקניק... 

אני משתמשת בשקיות האשפה הגדולות גם מחוץ לפח, לעיתים אני מאחסנת בהן דברים או שמה בהן דברים שמיינתי ולוקחת אותם לתרומות. קרה לי בעבר ששקית אשפה אחרת נקרעה בדרך, זה לא נעים, כך ששקיות חזקות וגדולות במיוחד הן יעילות מאוד במקרה הזה.  

שקיות האשפה Extra נשלפות ללא תלישה ועם שרוך לקשירה, בגודל 75 על 65 ס"מ.

30 שקיות באריזה.



מטליות מיקרופייבר עם פתח למגב ועם מארג כריות

סנו מרחיבה את סדרת מטליות הפלא של סנו סושי עם שני מוצרים מקצועיים
  • מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי יסודי בעלת מארג כריות D3 לספיגה מוגברת וללכידת לכלוך קשה 
  • מטלית מיקרופייבר מקצועית לניקוי הריצפה במהדורה משודרגת, גדולה ב- 20% וכוללת פתח להשחלה נוחה על המגב כך שבזמן השימוש המטלית נשארת על המגב ולא נופלת ממנו.



סנו סושי מטלית מיקרופייבר מקצועית בעלת מארג כריות 3D, הלוכדת ביעילות לכלוך קשה, גדולה מהרגיל ומידותיה 35X 35 ס"מ. מעולה לניקוי, ניגוב וספיגה לכל סוגי המשטחים ואינה משאירה סימנים וסיבים.
סנו סושי מטלית מיקרופייבר מקצועית לריצפה, המגיעה עם פתח להשחלה נוחה על המגב כך שבזמן השימוש המטלית נשארת על המגב ולא נופלת ממנו, גדולה מהרגיל ומידותיה 60X80 ס"מ. המטלית עשויה מבד מיקרופייבר איכותי, סופגת את המים במהירות וביעילות ואינה משאירה סימנים וסיבים. 


 להשיג ברשתות השיווק 



חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.
למידע נוסף היכנסו לאתר www.sano.co.il



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...