יום שני, 7 במאי 2018

מלון U Sunrise (מג'יק סאנרייז) באילות אילת

המלון שלנו לנופש משפחתי באילת - מלון U Sunrise 
(נקרא בעבר מג'יק סאנרייז) 


שאלה שאני נתקלת בה המון - מלון מומלץ למשפחות?

בדרך כלל שאלה כזאת מכילה את הבקשה למלון נוח, שעונה על מספר צרכים, כמו ארוחות, ניקיון, בידור ופעילות לכל המשפחה ובמיוחד לילדים וכמובן שרצוי שיהיה במחיר משתלם...


אז אנחנו מצאנו לנו מלון כזה, כבר לפני מספר שנים. זו הפעם חמישית שהתארחנו בו ולכן אני רציתי להמליץ כאן על המלון U Sunrise מרשת פתאל, שנקרא עד לא מזמן מג'יק סאנרייז. 





המלון נמצא למעשה בקיבוץ אילות, ממש בכניסה לאילת.
אנחנו תמיד מגיעים ברכב ולכן לא מפריע לנו שהמלון U Sunrise לא נמצא ממש בתוך העיר, כי 3 דקות משם מגיעים למרכז ביג ובמרחק 2 דקות נוספות מגיעים לשדה תעופה, לקניון "מול הים" והטיילת של אילת.
להבנתי המלון מציע גם הסעות אבל לא התנסינו בשירות הזה אף פעם.


המלון U Sunrise הוא מלון הכל כלול, זאת אומרת, יש 3 ארוחות ביום, ארוחת בוקר ושתי ארוחות עם אוכל חם ובשרי בצהריים ובערב.
מעבר לכך יש בר בלובי עם שתיה קרה, וחמה ובשעות מסויימת נפתח גם בר ליד הבריכה, עם ברד, גלידה וארטיקים. 
מידי פעם תפגשו גם כיבוד בלובי כמו עוגות ועוגיות או בר פוטטוס, שמציע מגוון של צ'יפסים.

חלק קטו מהארוחת בוקר
חלק קטן מהארוחת ערב

קינוחים

בר חיצוני ובר פנימי

למלון U Sunrise יש כמובן בריכה חיצונית גדולה וגם קטנה לפעוטות ויתרון נוסף - יש בריכה מקורה. כך היינו שם גם לפני חצי שנה בחודש נובמבר והילדים בהחלט נכנסו לבריכה. היא מחוממת, למרות שבחורף זה לא מרגיש מאוד חם אבל עכשיו באפריל המים היו נעימים מאוד.  



אנחנו גם מאוד אוהבים את מבנה ומראה המלון, הוא בנוי כמו כפר קטן, עם בתים בני שתי קומות. תמיד כשהולכים בין הבתים, בשבילים או בדשא יש אווירה רגועה, אפילו כשיש תפוסה מלאה כמו שהיה לנו בסופ"ש האחרון של עצמאות. 

החדרים התחתונים עם גינה כמו חצר קטנה. בקומה העליונה החדרים בעלי מרפסות נחמדות עם שולחן וכסאות. בין החדרים יש מדשאות ומרחב לטייל ולשחק. יש ספסלי נדנדה בשבילים, שמוסיפים לאווירה הנעימה.


לגבי פעילויות, יש מלאא... מעבר לצוות בידור ומופעים מקסימים שמתאימים לכל המשפחה, מועדון ילדים, סדנאות מאסטר-שף, יש במלון (בהתאם לשעות ולימים) פארק מתנפחים, חדר משחקים, חדר עם משחקי פלייסטיישן, חדר עם משחק אסימונים (עליהם צריך לשלם), גן שעשועים קטן עם חול בחוץ.





בנוסף יש לאורחי המלון אפשרויות לפעילויות גם מחוץ למלון חינם, יש לכם אפשרות לאחר הרשמה בקבלה, להירשם לשייט וטיול ג'יפים (בהתאם לימים ושעות פנויות).

הפעם היינו על שייט בסירה עם רצפת זכוכית. אפשר לשבת בקומה עליונה ולהינות מהנוף, לשבת למטה ולהסתכל על הגלים או לשבת ליד החלונות, מתחת למים, אנחנו בעיקר ראינו מדוזות אבל זאת היתה חוויה מיוחדת.

את טיול הג'יפים עשינו בביקור הקודם, גם מאוד כייפי עם נהג משעשע שלוקח אתכם לשטח המדברי שליד המלון וליד הגבול עם ירדן. בדרך רואים ציפורים אופייניות לאיזור, מחפשים לטאות (חרדון) בהסוואה ועוד. 

את הארוחות במלון, לעיתים מתאימים גם לרוח התקופה, לדוגמה בעצמאות, אי אפשר לדלג על האווירה של לעשות "על האש", אז ארגנו ארוחה בשרית עם דוכנים של ירקות צלויים על האש, קינוחים מיוחדים, פירות קיץ כמו אבטיחים ענבים ומילונים, סוגי בשר שונים, בחלוף השעות גם המנות הוחלפו במנות אחרות לשם הגיוון. הכל היה ערוך יפה וסביב הבריכה, הבירות במלון גם בחינם, ארטיקים, ברד במגוון טעמים, גלידות בטעמים שונים...פשוט אווירת עצמאות מושלמת ועוד לשפת הבריכה בה ניתן להשתכשך בין מנה למנה.




הצוות במלון קשוב ומסביר פנים, משתדלים לפתור כל בעיה בצורה הטובה ביותר.

 

לסיכום, מלון מפנק ומומלץ, עם מענה לטווח רחב של גילאים, עם שירות אדיב ושלל פעילויות למשפחה ויחס עלות-תועלת גבוה.


https://www.fattal.co.il/u-sunrise-club-eilat-hotel
לאתר רשת מלונות פתאל: https://www.fattal.co.il/
טלפון במלון: 08-6305333


אם אתם נוסעים ברכב לאילת ומחפשים אטרקציה לילדים בדרך, יש לי הצעה לחוות האלפקות במצפה:
https://hamigvan.blogspot.co.il/2016/05/alpacafarm.html
ופארק יטבה מקסים:
 https://hamigvan.blogspot.co.il/2017/12/yotvatapark.html



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...