יום שלישי, 26 ביוני 2018

מותג הטיפוח והקוסמטיקה המבוססים על חמאת קקאו Palmers הגיע לארץ



כששמעתי על המותג Palmer's, הוא נשמע לי מוכר, אני בטוחה שנתקלתי במותג הזה בחוץ לארץ. Palmer's הוא מותג קוסמטיקה אמריקאית ונמכר בארצות רבות ובנוסף במעל 110 מדינות בעולם.

הייחוד של מוצרי Palmer's הוא החומר גלם העיקרי שעליו מבוססים המוצרים - חמאת קקאו.

המוצר המוביל של Palmer's הוא מוצר לטיפול בסימני מתיחה אצל נשים בהריון ולאחר ההריון.

יתרון נוסף וסיבה לפופולריות של מוצרי Palmer's הוא בכך שהמוצרים איכותיים אך נמכרים במחירים הוגנים לכיס (סדר גודל של 40-55 ש"ח למוצר).


ב- Palmer’s מתחייבים לשימוש ברכיבי יופי סופר טבעיים, לייצר מוצרי טיפוח לעור שבאמת עובדים, אך ברמת מחירים כזו שידם של רבים משגת. 
על פי החברה, כל אחת מפורמולות המוצרים, מבוססת על הרכיבים העשירים והיוקרתיים ביותר שהטבע מציע, כולל 100% חמאת קקאו טהורה, חמאת שיאה, חמאת זיתים ושמן קוקוס. 

מוצרי פלמרס אינם מכילים פראבנים וללא פתלטים. (קבוצה של תרכובות כימיקליות שמשמשות בעיקר כתוספים למוצרי פלסטיק כדי להפוך אותם לגמישים יותר... פתלטים מצויים במגוון רחב של מוצרים, כולל בקבוקי פלסטיק, שמפו וקרמים למיניהם. מתוך אתר אקו-ויקי)

המותג מוכר כמותג חמאת הקקאו המוביל בעולם וכיום המוצרים נותנים מענה לכל טיפולי העור הנדרשים: פנים, גוף, סימני מתיחה, תינוקות, שיער ומוצרי אמבט.

ניתן למצוא כעת בארץ:
קרם על בסיס חמאת קקאו לגוף ולידיים
קרם לחות לגוף על בסיס שמן זית
קרם לחות לגוף מחמאת שיאה
קרם מיצוק לעור על בסיס חמאת קקאו
שמן לחות לגוף על בסיס שמן קוקוס
שמן חמאת קקאו לגוף ולפנים
קרם על בסיס חמאת קקאו לטיפול יומי לעור
שמן לחות לגוף על בסיס חמאת קקאו
קרם גוף חמאת מיצוק לבית החזה.



אני התנסיתי בקרם על בסיס חמאת קקאו לטיפול יומי לעור


גם הקרם הזה נטול פראבנים ופתלטים.
מתאים מאוד לעור יבש וקשה, מטשטש גוני עור, מרגיע גם לאחר חשיפה בשמש. 
מכיל חמאת קקאו וויטמין E.

מבטיח להעניק לחות למשך 24 שעות.


הקרם ארוז בתוך קופסה ואכן נראה כמו חמאה. הוא מרגיש שומני אבל נספג במהירות ויש לו ריח נעים. לדעתי הוא נוח מאוד לשימוש באזורים כמו המרפקים וכפות הרגליים.
אחרי שימוש אחד בלבד, כבר הרגשתי שהעור רך יותר ולאחר מספר שימושים הרגשתי הבדל משמעותי גם במראה וגם במגע.

מחיר לצרכן: 39 ש"ח


שמן לחות לגוף על בסיס שמן קוקוס



הקרם הזה ללא פאראבנים ופתלטים, נטול שמן מינרליף סולפטים, ללא צבעים ונטול גלוטן.
עשוי משמן קוקוס טבעי ושמן מונוי ומכיל ויטמין E.


יש לו ריח חזק של שמן קוקוס אבל אני אישית אוהבת את הניחוח. אני השתמשתי בו לרגליים ולידיים, הוא נספג במהירות ומעניק לחות. המוצר מבטיח להעניק לחות למשך 24 שעות.

מחיר לצרכן: 45 ש"ח



שמן חמאת קקאו לגוף ולפנים


נטול פרבנים ופתלטים, נטול שמן מינרלי.
אמנם מדובר בשמן מחמאת קקאו (מכיל גם ויטמין E), אך המוצר אינו סותם את נקבוביות העור, לא מרגיש שמנוני ולא מכתים וגם נספג יחסית מהר בעור.
אפשר להשתמש בשמן לכל הגוף או לאזורים ממוקדים וגם לפנים.
השמן מתאים לשיפור סימני מתיחה, עור יבש, שיפור מראה העור ולעור מתבגר.

עור הפנים הרגיש לי מיד נעים למגע, רך וחלק יותר.
השימוש עם בקבוק לחיץ מאוד נוח בעיקר לאזורים קטנים. הריח שלו נעים מאוד, ריח של ורדים (rosehip). סיקרן אותי איך השמן ירגיש על העור, בהתחלה זה הרגיש ונראה שומני אבל אחרי כמה דקות הרוב כבר נספג. החלטתי לטפח הפעם את אזור הצוואר ולהשתמש בשמן חמאת קקאו, לאזור זה שהוא הרבה פעמים מקופח.

מחיר לצרכן: 55 ש"ח


ב- Palmer’s מגלים אחריות סביבתית וחברתית ותורמים רבות חזרה לחברה. ב- 2012 החברה הצטרפה לארגון העולמי לקקאו ותומכת מאז בנסיונות הארגון לספק למגדלי הקקאו ומשפחותיהם סביבה כלכלית וחברתית טובה יותר.
כמו כן החברה משתייכת לאגודות נוספות שתומכות גם הן בחקלאים ומגדלים של חומרי הגלם בהן משתמשת כמו: איגוד מגדלי השיאה, “Happy Baby” – תמיכה בנשות כפרי אוגנדה ועוד.


חברת E.T. Browne יצרנית המותג, מוגדרת גם כחברה שהיא “Cruelty free” (ללא אכזריות), כלומר חברה שאינה מבצעת ניסויים על בעלי חיים בתהליך ייצור המוצרים.




👍 לסיכום, מאוד אהבתי את המוצרים, הם מכילים חמאות ושמנים שמעניקים הרבה לחות וזה מורגש מיד. אני נהנית להשתמש במוצרים, אהבתי את המסירות של החברה לסביבה ולדעתי המחירים באמת סבירים ביחס לתמורה. 



ניתן לרכוש את המוצרים בחנויות ואתרי פארם וטבע מובילים דוגמת "שור טבצ'ניק", "ביו גאיה", "נקודתי טבע" ועוד וכן ישירות דרך אתר המותג בארץ, www.palmers.co.il



את הנציגות היוקרתית של מותג palmers בישראל, קיבלה קבוצת יזמים ישראלים שלהם נסיון וידע בעולם הקמעונאות. בראשם סיגל יחזקאל קריינר אשר שימשה בתפקידי ניהול סחר בכירים וכאשר נחשפה למותג, איכותו וגודלו בעולם החליטה להביאו ארצה.


עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/palmersisrael/





 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...