יום ראשון, 29 ביולי 2018

סבונים טבעוניים לפנים ולגוף במחיר לכל כיס ברשת ביוטיקר


רשת ביוטיקר משיקה קוסמטיקה טבעוניות - קולקציית סבונים טבעוניים לטיפוח העור. 
כפי שאופייני לרשת ביוטיקר, גם המחירים הם נמוכים ומתאימים לכל כיס. 


לאור הביקוש והמודעות לקוסמטיקה טבעונית וטבעית לשגרת טיפוח בריאה יותר – פיתחה הרשת קולקציית סבונים, המונה חמישה סוגים שונים, המבוססים כולם על צמחי מרפא, שמנים ומינראליים מהטבע.

סדרת סבונים צמחיים טיפוליים המיוצרים בישראל בשיטה המסורתית, על טהרת מינרלים מים המלח, שמנים צמחיים וצמחי מרפא. 

הסדרה מכילה  מעל 90% שמנים ורכיבים טבעיים + מינרלים מים המלח וכאמור, ללא ריכיבים מן החי. 
הסבונים אינם מכילים כימיקלים כמו SLS, חומר משמר, תוצרי נפט וכו'.


בסדרת הסבונים החדשה חמישה סוגים שונים, לכל אחד מטרה משלו:




סבון פילינג מינרלי טיפולי לגוף ולפנים
סבון המתאים לכל סוגי העור ובפרט לשיקום עור שמן, מעורב ובעייתי.
הסבון מבוסס על גרגירים המופקים מנבט חיטה, גלעיני זיתים ורימונים יחד בשילוב בוץ מים המלח. ניתן לעסות את העור בעדינות, בכך להסיר תאים מתים יחד עם שכבות הלכלוך. בנוסף, הסבון מסייע בניקוז עודפי החלב (המצטבר בזקיקים וחוסם אותם), מכווץ את הנקבוביות ובכך מסייע למלחמה בדלקתיות, בקומודונים ('ראשים שחורים') ובפצעונים. הסבון עשיר בשמני זית ודקלים המספקים לעור לחות, הזנה והגנה אנטי-בקטריאלית. מכיל אלוורה להקלה על העור, ומינרלים ומלחים מים המלח (סודיום, מגנזיום ואשלגן) - המסייעים להסדרת פעילות העור ולטיהורו

הוראות שימוש: יש להרטיב את עור הפנים והגוף, להקציף בעדינות בתנועות סיבוביות ולשטוף במים. 
תדירות השימוש המומלצת: לסירוגין 3 ימים בשבוע.


סבון אקנה בוץ ים המלח לגוף ולפנים

סבון המכיל נוסחה טיפולית וסינרגית לטיהור העור. מבוססת על בוץ ומינרלים מים המלח (סודיום ומגנזיום) בשילוב שמנים צמחיים כשמני זית ודקל. המינרלים מסייעים להסדרת פעילות העור בעוד השמנים מעניקים לחות ומייצרים סביבה אנטי בקטריאלית. הנוסחה מסייעת לטיפול ומניעת בעיות אקנה ופצעונים. נוסחתו מסייעת בהסרת שומן ולכלוך ביסודיות ניכרת ואף עוזרת להתמודדות עם דלקות תת עוריות – כך נמנעים היווצרות פגמים חדשים. הסבון מועשר באלוורה ומרגיע עור מגורה ורגיש ומפחית שמנוניות. מעניק לעור מראה מאט ובריא מבלי לייבש אותו. 
מומלץ גם כסבון ידיים.
הסבון הזה נטול ריח.

הוראות שימוש: להקציף על עור רטוב ולהימנע ממגע עם העיניים, להמתין כ-2 דקות ולשטוף עם מים חמים. מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור.
בסבון הבוץ ניתן להתרחץ קבוע למי שחובב תחושת ניקיון טבעית כי הוא נטול ריח.


סבון עיסוי מינרלי שמן זית לגוף ולפנים

סבון מטפח ומטהר, לגוף ולפנים! בעל נוסחה צמחית לעיסוי העור, הרגעתו ולמיצוק. הסבון מכיל מעל 90% שמנים צמחיים כשמן זית, שקד מתוק ודקל המספקים לעור לחות גבוהה, מרככים אותו וידועים בפעילותם האנטי-פטרייתית. כמן כן מכיל הסבון תמצית צמח המרפא הממליס המסייעת להרגיע את העור אך יחד עם זאת מכווצת את כלי הדם ותאי העור וע"י כך תורמת להצערה ולמראה חטוב, מוצק ורענן הרבה יותר. בנוסף מכיל הסבון מלח מים המלח המטהר את העור ומחליק אותו, מלח זה עשיר במינרלים המסייעים להסדרת פעילות העור ולהרפייתו.

הוראות שימוש: להקציף על עור רטוב בפנים ובגוף, ולעסות בהנאה מספר דקות, לאחר מכן לשטוף עם מים חמים. מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור.

בשל היותם סבוני שמן בסיסי, ניתן להשתמש בסבון שמן הזית גם לחפיפה או גילוח, ואפילו כביסה ידנית של בגדים! 


סבון ארומתרפי, לוונדר אנטי פטרייתי לגוף ולפנים

בעל נוסחה צמחית טיפולית לטיהור, עיסוי והרגעת הנפש והגוף. הסבון מכיל ברובו תמציות לוונדר ומעל 90% שמנים צמחיים (שמן זית, דקל, שמן לוונדר) המעניקים לעור המון לחות, מרככים אותו וידועים בפעילותם האנטי-פטרייתית. שמן הלוונדר מומלץ לעור יבש ופגום. לצד תמצית האלוורה בנוסף מקל על עור הסובל מכוויות, פריחה, פטרת ועקיצות. מפחית את תחושת הכאב והגרד. השמן ידוע בפעילותו הארומתרפית המסייעת להרגעה והרפיה מידית.  הלוונדר אף ממריץ את עור הגוף והפנים ויחד עם מינרלים מים המלח מסייע להסדרת התהליכים הטבעיים התורמים להשגת מראה בריא וקורן. 

הוראות שימוש: להקציף על עור רטוב בפנים ובגוף, ולעסות בהנאה מספר דקות, לאחר מכן לשטוף עם מים חמים. מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור.


סבון רימונים קוסמטי מינרלי לגוף ולפנים 

מבוסס על זרעי רימון ונועד לעיסוי עדין בעור, הסרת תאים מתים וניקוי יסודי. בנוסף, מסייע בניקוז עודף החלב המצטבר בנקבוביות ובכך מסייע במניעת דלקתיות. מכין את העור לספיגת לחות גבוהה והזנה שמקורן בשמנים צמחיים (שמני זית ודקל). אלה יחד עם נוגדי החמצון של הרימון, מספקים הגנה אנטי-בקטריאלית ואנטי אוקסידנטית, מעניקים לעור בעל מראה צעיר חלק וקורן. בנוסף, מכיל מלחי ים המלח המסייעים להסדרת פעילות העור, טיהור והחלקת המרקם. 

הוראות שימוש: לעסות מספר דקות על עור רטוב בפנים ובגוף, לאחר מכן לשטוף עם מים חמים. מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור.

לצד כל התכונות והיתרונות שברכיבים הצמחיים והטבעיים, עיצוב הסבונים והצבע הייחודי של כל אחד, מאוד נעימים לעין. בנוסף, יש לסבונים ריחות נעימים מאוד (פרט לסבון בוץ ים המלח שהוא נטול ריח).

מחיר: 5.90 ש"ח לסבון בגודל 125 גר'. 

ניתן להשיג בחנויות רשת Beautycare או בבחנות האונליין.
 לפרטים אודות הסניף הקרוב באתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...