יום שלישי, 17 ביולי 2018

בלגן בממלכה - סרט מקסים לילדים קטנים וגדולים עם הרבה מסרים



שם הסרט "בלגן בממלכה", כבר מרמז על כך שמדובר בממלכה ואין ממלכה בלי נסיך או נסיכה, אבל מדובר בבלגן, אז וודאי שמשהו משתבש. 
אכן, זה לא סיפור טיפוסי על נסיך ונסיכה עם כל הקלישאות, אלא סיפור עם הרבה מאוד מסרים וחלקם מותאמים לעידן המודרני שלנו. 
בכל האגדות המפורסמות, כמו סינדרלה, שלגיה, היפיפיה הנרדמת, שגם הן מופיעות בסרט, ותכירו צדדים חדשים לגמרי שלהן... תמיד מגיע הנסיך המקסים שגואל אותן מהסבל שלהן, היא מתאהבת בו מיד ואז הם חיים ביחד באושר ובעושר.

לא כך בעלילת הסרט "בלגן בממלכה".




בתחילת הסרט מסופר שלאחר שהנסיך פיליפ נולד,  נמני נוורוויש, דמות רעה שנחושה בדעתה להתנקם ולהרוס (בעקבות לב שבור ואהבה נכזבת שחוותה בעצמה), מטילה עליו קללה - כל בחורה שתפגוש אותו תיפול בקסמיו של הנסיך. מה שנשמע ברגע הראשון אולי כברכה, מתגלה כבעיה. הרי איך הנסיך יכול לדעת מי באמת מתאהבת ולו רק בגלל הכישוף? וכל הבעלים שהנשים שלהם התאהבו בו ושכחו מהבעלים שלהן, זועמים על הנסיך..


לבסוף הנסיך מתארס עם שלושת הנסיכות הנחשקות, סינדרלה, שלגיה והיפייפייה הנרדמת. את הקללה שהטילו עליו, אפשר לשבור רק עם נשיקת אהבת אמת עד יום ההולדת ה- 21. לכן הנסיך פיליפ מחליט לצאת למסע, כדי להבין מי בין שלושת הנסיכות יכולה להיות אהבת אמת שלו. המסע הזה הופך למסע התבגרות וגילוי עצמי ואליו מתלווה המדריך "לני".


מה שהנסיך לא יודע הוא, שלני היא בעצם אישה בשם לנור. לנור היא אולי ההיפך הגמור מנסיכה, היא רגילה להסתדר לבד, עצמאית ואמיצה. מטרת העל שלה היא חומרית, להשיג כסף והיא תשיג את המטרה גם בדרך לא חוקית (גנבת). באהבה היא לא מאמינה.


מכיוון שלנור נולדה בלב ים המונח "כל אישה על פני האדמה" אינו חל עליה, והיא היחידה שחסינה לקסמו של הנסיך. כמובן שגם לנור מגלה על עצמה דברים חדשים במסע המשותף.


מעבר לזה לא אספר יותר. 


חייבת לציין שנהנתי בעצמי מהסרט הזה. סרט מקסים ביותר, מומלץ, חכם, משעשע, רומנטי ועם מסרים חינוכיים. 


מדובר בסרט למעט גדולים יותר ולאחר שצפיתי בטריילר, לקחתי הפעם רק את בת ה-6 שלי ובן ה-9 ואכן, הסרט לא יתאים לקטנים יותר. 




הסרט יצא לאקרנים ב - 19.7 

קומדיה/הרפתקאות/אנימציה
ארה"ב 2017 
משך הסרט: 85 דקות

מהיוצרים של "שרק"
בהפצת פילמהאוס


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...