יום רביעי, 18 ביולי 2018

גן המפלצות - המפלצות האהובות חזרו לקיץ 2018 והפעם במקום מקורה וממוזג



חייבת להקדים ולספר שביקרנו בשנה שעברה בתערוכת גן המפלצות והילדים שלי פשוט התאהבו במפלצות. לאחר הביקור בשנה שעברה, הם המשיכו לדבר על המפלצות, זכרו את השמות שלהן והשנה ביקשו לבקר שוב.

לפני כמה חודשים הבן הקטן שלי, בגן טרום חובה, התבקש בתור אבא של שבת, לכתוב על דף איפה הוא אוהב לטייל בארץ ולצרף תמונה. הצעתי לו מספר הצעות והוא החליט שהוא רוצה לשים תמונה שלו מגן המפלצות ולספר לילדים על המפלצות. אחרי זה הוא התחיל לדבר איתי שוב על גן המפלצות ושאל אם אפשר ללכת שוב ואמרתי לו שאני לא יודעת אם התערוכה תשוב גם הקיץ. כשקיבלתי הודעה שהקיץ, גן המפלצות חוזר, שמחתי מאוד, בעיקר בשבילו וידעתי שגם שני ילדיי האחרים ישמחו.

בשנה שעברה קראתי המון המלצות וביקורות טובות על גן המפלצות, רק שלחלק מהמבקרים הפריע שזה היה במקום פתוח ובתקופת הקיץ, שחם. אנחנו הגענו בשעות הערב ונהנינו מהאווירה, עם התאורה והמרחב של המקום. 
אבל בעקבות ה"חסרון" של החום בשנה שעברה והאפשרות לבקר רק בשעות אחר הצהריים, כל מפלצות גן המפלצות הגיעו השנה למקום סגור, מקורה וכמובן ממוזג (ביתן 2 בגני התערוכה).


בהכנת המפלצות הושקעה המון עבודה ולכן כל המפלצות הם אותן מפלצות שהיו בשנה שעברה. במשך שנתיים יצר ועיצב האומן, יוסי אבולעפי את עשרות המפלצות, צוות גדול של שחקנים, זמרים, פסלים, מלחינים, נגנים, ציירים, מעצבים וטכנאים השתתף ביצירת פסלי הענק של המפלצות ובהכנת ההקלטות ופס-הקול העשיר והסוחף המלווה אותן. 

אז למי שפספס בשנה שעברה או שהתגעגע כמונו, אפשר להנות כעת החל משעות הבוקר מביקור בגן המפלצות, בפנים חשוך, עם תאורה סביב המפלצות. כל מפלצת נמצאת בבמה שלה. יש ליד כל מפלצת שעון, כך שניתן לדעת מתי היא מתחילה ל"הופיע" בפעם הבאה. 

למי שלא היה בשנה שעברה: לכל מפלצת יש שם, סיפור משלה ותכונות ייחודיות שלה. 

לדוגמה סיפור בסגנון הזה: המפלצת שהיתה פעם נסיך ומכשפה הפכה אותה לצפרדע. רק נשיקת הנסיכה יכלה להחזיר אותו להיות נסיך וכשהנסיכה הגיעה לבאר ונפל לה כדור הזהב, הצפרדע רצה לזנק אליה ולבקש ממנה נשיקה שתגאל אותו מן הכישוף. אך באותו רגע הוא נפל ושבר את רגליו ונשאר עד היום כפי שהוא. 

כל מפלצת מופעלת בהפרשים של כמה דקות מהמפלצות הסמוכות, כאשר אור הזרקוקים מופנה אליה אז היא מתחילה לספר או לשיר וכך ניתן להכיר אותה יותר ולהנות מהמופע שלה. 


מומלץ בכניסה לקחת את הדף עם החידון, הגדול שלי השקיע בזה הרבה. בין כל העונים נכונה תתקיים הגרלת טיסה לפריז! 

בכניסה (או יציאה אם תרצו) יש ג'ימבורי לקטנים, שולחנות עם יצירות וחנות מזכרות.
לפני הכניסה בתוך אולם גני התערוכה קיר צילום ומזנון של גני התערוכה.

מקום ממוזג הוא יתרון, אך בעקבות כך שהפעם גן המפלצות נמצא בתוך הביתן, זה הרגיש לי קטן יותר ואפשר לעבור את המפלצות בזמן קצר יותר, זאת לעומת התעורכו שהתקיימה בשנה שעברה במוזיאון ארץ ישראל ששם המפלצות היו מפוזרות על שטח גדול יותר. 
להערכתי לוקח כשעה-שעה וחצי להתרשם מכל המפלצות, אם תאזינו או תקראו על כולן. 



13.07-31.08.2018 - לאורך כל ימות החופש הגדול

שעות פעילות  התערוכה: ימים א'-ה'+ יום שבת – 09:00-21:00, 
ימי ו' בשעות : 9:00-15:00



ביתן 2, גני התערוכה, ת"א

מחיר כרטיס:
מחיר מלא – 109 ₪
מחיר מכירה מוקדמת – 99 ₪
מחיר כרטיס משפחתי: (4 אנשים , 2 מבוגרים + 2 ילדים עד גיל 13) – 280 ₪

רכישת כרטיסים דרך איוונטים *9066 ובקישור:

*חברות אשראי - 1+1 ב- 109
הטבה בלעדית ללקוחות קניוני עופר – כרטיס ב- 49 ₪
והטבות נוספות בכל וועדי העובדים

הטבה למחזיקי כרטיס דיגיתל – תושבי תל אביב 1+1



← את הפוסט על גן המפלצות קיץ 2017 אפשר לראות כאן : 


אם אתם מחפשים עוד רעיונות ופעילויות לקיץ 2018 זהו הפוסט האטרקציות הגדול לקיץ הזה:

אטרקציות באזור הצפון:



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...