יום חמישי, 19 ביולי 2018

לגו פארק 2018 - לגו ועוד


גם השנה קפצנו לביקור בפארק הלגו, שמתקיים, כמו בשנה שעברה, במתחם לה פארק בחולון - השנה תחת הנושא "בונים את עיר העתיד".


כשנכנסים לתוך האולם, כל האטרקציות בנויות בצורה מעגלית עם מרכז בנייה בלגו עם מגדל החלומות. אבל שימו לב, שגם מחוץ לאולם הפנימי יש עוד תחנות כי יש סיכוי שלא שמים לב שצריך לצאת שוב בצד השני כדי להגיע לעוד פעילויות.


בפארק הלגו תמצאו כמובן - לגו - המשחק האהוב על ילדים קטנים, ילדים גדולים יותר ואפילו מבוגרים. קשה לעמוד בפני אוסף של בלוקים צבעוניים בגדלים וצורות שונות וברגע שמתחילים הדמיון והיצירה ממשיכים לזרום.

בפארק יש מתחם מרכזי לבניית לגו, שולחנות עם קערות מלאות בחלקי לגו והפעם הוסיפו קטע חמוד עם מנוף ומסעות באמצע. אחרי שמסיימים לבנות בלגו, מעבירים את החלק הבנוי למסילה, היצירה שלכם תעלה במעלה המסוע ותצא בעמדה אחרת כשהיא כבר מפורקת לחלקים.
המתחם הזה מרמז על תעשיית המחר בישראל ובניית עיר העתיד. 


אם תכנסו בשער טירת Friends  גם שם תמצאו, לצד אביזרים למשחק ולקישוט הטירה, בריכות ושולחן עם חלקי לגו לבנייה. 




יש גם אפשרות לבנות בבבלוקים גדולים של לגו(מגה בלוקס), במתחם שמדמה אתר בנייה. ניתן לחבוש קסדה ואפוד זוהר ולהתחיל בבניית הבניינים! שני הילדים שלי התחילו לבנות עם הבלוקים הגדולים  ויצאו משם רק לאחר שעה, שבה בנו בית גדול וממש יפה.





קרוב לכניסה נמצא קיר גרפיטי - קיר עליו אפשר לכתוב או ליצור תמונה עם אבני לגו.



לצד כל בניית הלגו יש עוד תחנות עם אטרקציות שונות למגוון גילאים.



מיד ליד הכניסה לאולם, ישנו סוג של לונה פארק קטן: הגלגל הענק (קטן ומתאים לילדים קטנים) קרץ לנו בעין והבת שלי משכה אותי לעלות איתה. אחרי זה הצטרפו גם האחים שלה ואני פיניתי את מקומי. 

בהמשך נמצאת קרוסלת מטוסים שממריאים, עולים ויורדים ויש גם רכבת קטנה שנוסעת בסיבוב על המסילות. 



עוד לגילאים הקטנים יותר בנו תחנת משטרה, עם הרבה מכוניות משטרה קטנות, כאלו שהילדים יושבים בהן ומתקדמים בעזרת הרגליים שלהם. 




לילדים מעט גדולים יותר, יש אטרקציה מקפיצה וחדשנית היא קפיצת בנג'י מגובה של 8 מטרים. 

לי בתור פחדנית מגבהים זה היה נראה מתקן חוויתי וכייפי ועבר לי בראש לנסות בעצמי כי על בנג'י אמיתי אין סיכוי שאעלה, אבל לבסוף השארתי את התענוג לילדים. הרבה מאוד ילדים היו אמיצים, גם קטנים יותר. (יש מגבלת גובה של מינימום 1.10 מטר).
מתחם הבנג'י מדמה עיר על פיגומים בתהליך בנייה.


הגדול שלי חיפש את משחקי הווידאו ולאחר ששאלנו משהו שעובד במקום, הבנו שצריך לצאת מהאולם הפנימי. שם יש מסכים עם משחקי פלייסטיישן P4. הגדול שלי בן ה-8 בילה שם הרבה זמן וזה היה צפוי מבחינתי. 



עוד באזור הזה ג'ימבורי לקטנטנים, שגם הוא מחולק לפעוטות ולילדים קטנים אף יותר. זהו מתחם ה-City Parkמקום המפגש החלומי לפעוטות ולקטנטנים בו יוכלו למצוא בית קפה ומשחקייה מפוארת עם כל הדברים שקטנים אוהבים: בריכת כדורים, מזרנים, מגלשות, נדנדות ועוד הפתעות מהנות. 


אטרקציה יפה לעין היא גלריית פורטרטים של מפורסמים שכולם עשויים מחלקי לגו! 




בנוסף, תוצג תערוכת מודלים מלגו, פרי יצירתם של ילדים שיוזמנו לבנות את עיר העתיד של לגו כשפאנל שופטים יבחר את המודל הזוכה שיזכה את הילד ומשפחתו בטיול שייזכר לכל החיים בפארק ההרפתקאות האגדי LegoLand שקליפורניה. 

דמויות של בובות LEGO בגודל אנושי יסתובבו בין המבקרים כדי להצטלם איתם למזכרת.


במקום יש גם קפיטריה.




חייבת לציין שהפעם, לפני הביקור, פחות התלהבנו להגיע ללגו כי כבר הינו מספר שנים ברצף, איך שנכנסנו הגדולים שלי מיד התפזרו ולקטן שלי לקח איזה 10 דקות ככה להתחמם ואז התחיל לבנות בשולחן לגו ולעבור את כל המתחם. הוא מאוד רצה לנסוע במכוניות המשטרה, אבל הן היו מעט קטנות עליו ובסוף בילה המון, כאמור, במתחם של הקוביות הגדולות (אתר בנייה). 



הגענו בשעה 16:00 ולא שמנו לב כשהכריזו ב18.50 שבעוד 10 דקות סוגרים את הפארק, לא שמנו לב כמה מהר עבר הזמן! הקטנים עלו לפני היציאה מהר שוב על הגלגל הענק ויכלו בכיף להשאר עוד... 



לשמחתי נפלנו על מועד שלא היה עמוס בכלל, כך שהיה מאוד נוח ונעים, כמובן שכל המתחם סגור וממוזג, יש ספספלים פרוסים ואנחנו ההורים יכלנו מידי פעם לשבת לנוח. 



כמישהי שביקרה בשנה קודמת (ושמעתי עוד כמה שהבחינו בכך) זה הרגיש שצמצמו בכמות האטרקציות, בעיקר לגילאים הגדולים יותר, שבעצם עבורם נשאר הבנג'י ומשחקי הווידאו וכמובן הבנייה בלגו.






הלגו פארק יתקיים בין התאריכים 14/07/18 ועד 31/08/18
בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק בפרק פרס. 
חניות חינם. 

היכל טוטו נמצא במתחם לה פארק בחולון כך שיש אפשרות לשלב טיול או ארוחה באחת המסעדות במתחם, או ביקור בפארק פרס. (← מוזמנים לקרוא כאן פוסט על מתחם לה פארק בחולון)




שעות פתיחה:
ראשון-חמישי 9:00-19:00,
שישי 9:00-15:00,
שבת 9:00-19:00


כרטיסים:
מחיר כרטיס במכירה מוקדמת ללגו: פארק 99 ₪.
מחיר כרטיס רגיל: 119 ₪.

1+1 חינם ברכישה דרך  כל חברות האשראי.

מחיר כרטיס דרך 'חצי חינם' 49 שקלים. 




אם אתם מחפשים עוד רעיונות ופעילויות לקיץ 2018 זהו הפוסט האטרקציות הגדול לקיץ הזה:

אטרקציות באזור הצפון:




 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
http://www.facebook.com/Florentinasblog

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...