יום ראשון, 5 באוגוסט 2018

משפחת הכדורגל הישראלית "הבוזגלוס" חוזרים בעונה חדשה




אקדים ואספר שלא צפיתי לפני-כן בסדרה "הבוזגלוס" ובקושי הכרתי אותם, אבל מה, כשקבילתי הזמנה להגיע להשקה של העונה החדשה של "הבוזגלוס" בערוץ yes, מיד חשבתי על הבן שלי שאוהב כדורגל. שאלתי אותו אם הוא מכיר את השחקנים וכמובן שענה שכן... הפעם הגעתי אך ורק בשבילו אבל יכולה כבר לגלות לכם, שגם אני הפכתי מאותו ערב לצופה בבוזגלוס ואני הולכת להשלים את כל העונה הראשונה. 


כל משפחת "הבוזגלוס" המשתתפים בסדרה הגיעו לאירוע ההשקה, נתנו ראיונות וצילומים לתקשרות ובין לבין הצלחנו גם לבקש תמונה עם הילד. התרשמתי מהם שהם היו מאוד נחמדים ונענו בחיוב ברגע שפנינו אליהם והבן שלי הצטלם עם מאור ואלמוג (הוא שמח מאוד ואני בשבילו). 



לאחר מכן כולם התכנסו באולם הקולנוע בסינמה סיטי לצפייה בשני הפרקים הראשונים ברצף של העונה החדשה של "הבוזגלוס". 

מהרגע הראשון, התוכנית תפסה אותנו, גם אותי וגם את הבן שלי, צחקנו ואחרי התחלה קלילה וצחוקים גם הגיעו קטעים מרגשים ומעניינים. 

התחלתי רק להכיר אותם, אבל בהחלט הצליחו בזמן קצר לעניין אותי ולגרום לי רצות לראות עוד. 
הבן שלי בדרך חזרה הבית כבר הספיק לראות את הפרק הראשון של העונה הראשונה בטלפון. 


הסדרה בסגנון דוקו-ריאלית מלווה את משפחת הכדורגל הישראלית - ההורים הגאים חני ויעקב, והבנים מאור ואשתו מירן שהפכו השנה להורים של שני(!) זוגות תאומים, אסי ואשתו עדי שעשתה מהפך בלוק וירדה במשקל, אלמוג ונטליה, ואוהד ופאני, שהתגרשו בסוף העונה שעברה, אבל היו צמודים באירוע...






אחרי עונה ראשונה מוצלחת של "הבוזגלוס" בערוץ yes, תעלה השבוע  ב-yes וב-STINGTV העונה החדשה של "הבוזגלוס". 


בימים ב-ד בשעה 20.30
החל מה-5.8 ב-vod ומה-6.8 בערוץ yes




קרדים צילום: צלם: רפי דלויה

 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...