יום חמישי, 30 באוגוסט 2018

אותיות אכילות ומספרים אכילים לקישוט עוגות בדרך קלה




אני אוהבת לקשט עוגות לימי הולדת ואירועים מיוחדים אבל בדרך פשוטה ומהירה, אני מצויידת בבית בסוכריות צבעוניות, שבלונות ומוסיפה לפעמים תמונה או קישוטים קנויים.. לדעתי לא באמת צריכים יותר מעוגת שוקולד טובה וקצת קישוט נחמד, כמו אותיות אכילות ומספרים אכלים לקישוט עוגה, מוצר חדש של חברת עלמה מבית גילרו.


במארז אחד של אותיות אכילות מקבלים דף אותיות בצבע זהב ודף אותיות בצבע כסף. כל דף מכיל את אותיות האלף-בית, כולל אותיות סופיות, מספרים מ-0-9 ומספר צורות חמודות כמו לב, כוכב וגם עיגולים קטנים.
קצת קשה לזהות בתמונה את האותיות

באותה סדרה אפשר למצוא גם דף מספרים אכילים עם הספרות 0-9. המספרים הנם גדולים יותר לעומת האותיות וצבעוניים. 
המספרים האכילים הם אלטרנטיבה יפייפיה בעיני לנרות בצורת מספרים שנוזלים וגם כשמכבים אותם הם כבר נראים פחות יפים... 


בשלב הקישוט כל מה שצריך לעשות זה להסיר המספרים והאותיות מהדף ולהניח על העוגה.

במהלך החופש הגדול אמא שלי חגגה יום הולדת והכנתי יחד עם הילדים עוגה. לאמא אני בוחרת בקישוט מינימלי אבל אלגנטי וכך הגיעו אלי בתזמון מושלם אותיות מוכנות לקישוט עוגה בצבע זהב וכסף ! 

אני הנחתי את הכיתוב על גאנש שוקולד ולכן קיררתי אותו קודם. באות הראשונה כנראה מיהרתי קצת ולא ידעתי עדיין איך להתנהל עם האותיות, אז היא נקרעה לי מעט, אבל לאחר מכן, ניזהרתי, קיפלתי אותן קצת לפני וכל אות נשלפה מהדף בקלות. 



לדעתי זה יהיה יפייפה וזוהי התוכנית שלי, לקשט עוגה לראש השנה בכיתוב זהב במילים "שנה טובה". 

חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משווקת את מוצריה לקישוטי עוגות תחת המותג "עלמה", עם ליין מוצרי קישוט לעוגות, כמו בצק סוכר, צורות לקישוט ודפי סוכר אכילים, אליהם מצטרפת סדרת האותיות ומספרים האכילים. 


מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 שקלים לאריזת 2 דפי אותיות/מספרים.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובאתר חברת גילרו: https://gilro.co.il/  



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...