יום שבת, 1 בספטמבר 2018

אליפות ישראל בהרכבת פאזלים של רשת פאזלנד


בשבוע האחרון של החופש הגדול שילבנו גם טיול בתל-אביב ונכנסתי עם הילדים לדיזנגוף סנטר, הקניון, שבתור ילדה הייתי מטיילת בו המון עם אמא שלי ומתלהבת.


עצרנו כדי לראות את גמר אליפות ישראל בהרכבת פאזלים שהתקיים ביום שני בדיזנגוף סנטר על ידי רשת פאזלנד, חנות הפאזלים שנמצאת גם בסנטר.


עשרות קבוצות של חובבי הרכבת פאזלים עלו לשלב הגמר וכולם התחרו ביניהם מי יסיים ראשון את ההרכבה של אותו פאזל בן 1,500 החלקים.

הזוכים במקום הראשון, כמו בשנה שעברה, מירושלים וממעלה אדומים, שלושה אחים ובעלה של אחת האחיות ממשפחת הנדלר, הם סיימו להרכיב את הפאזל (1500 חלקים) בזמן מדהים של שעתיים וחצי.


באליפות השתתפו גם הסלבס שי מיקה, רון קופמן, מיכל אמדורסקי וחן אהרוני שהתחרו ביניהם על הרכבת הפאזל האישי שלהם בזמן הטוב ביותר. 
 




המנצחת בגדול היתה שי מיקה.


כיבדו את האירוע קלרה שרון, רעיתו של פלאטו שרון  מבעלי הקניון, מאיר קלוגהפט (בתמונה מעל מימין) יו"ר חטיבת הצעצועים באיגוד לשכות המסחר וחבר נשיאות , מנכ"ל דיזינגוף סנטר אלון פילץ ושחף ויצמן מנהל רשת חנויות "פאזלנד".


כמובן שלא פסחנו על ביקור בחנות פאזלנד, הרי התחרות רק פתחה לנו את התיאבון. בחנות פאזלנד אפשר למצוא כל מה שילדים וגם מבוגרים יכולים לבקש מפאזל - תמונות בכל מיני נושאים, פאזלים בכל מיני גדלים וצורות, פאזלים בדרגות קושי שונות, חברות שונות. 
יש כרגע מבצע של 30% על חלק מהמוצרים בחנות. 

אני חיפשתי משהו שהילדים יוכלו להרכיב יחד, שלא יהיה קל מידי (ולא יסתיים מהר מידי) ובחרתי בפאזל עם תמונה חמודה של 500 חלקים. 

בהתחלה היה מעט קשה ואני עזרתי להם, לאחר מכן לקחנו רעיון של המתחרים שראינו בתחרות ומיינו חלקים בקערות.
לא היה לי מושג כמה זמן יקח לנו לסיים את הפאזל אבל מה שנראה לי ביום למחרת כעוד הרבה עבודה, היה בערב כבר כמעט מוכן, וביום השלישי נדרש רק פיניש אחרון. 
היה ממש כיף להרכיב ביחד, גם הקטן שלי בן 5 השתתף, עזרנו לו ונתנו לו את החלקים הקלים יותר, נהננו מפעילות משפחתית משותפת, הרכבה מהנה וגם תוצר סופי מקסים שהולך להיתלות על הקיר. 



חנות פאלזנד בדיזנגוף סנטר, תל אביב

אתר הבית רשת פאזלנד:




 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...