יום שלישי, 2 באוקטובר 2018

ארוחת בוקר כל היום במסעדת בנדיקט פתח תקווה



אומרים שארוחת בוקר היא הארוחה החשובה יותר ביום. מסעדת בנדיקט היא מסעדת קונספט שבחרה להגיש ארוחת בוקר במשך כל היום לחובבי ארוחות הבוקר, אך לצד ארוחת בוקר קלאסית ניתן למצוא בתפריט ארוחות בוקר שונות במתכונתן ומאופיינות בהקשר תרבות האכילה של מדינות אחרות וגם חידושים מעניינים.

רשת בנדיקט כבר מאוד מפורסמת, אני זוכרת היטב כששמעתי שסניף בנדקיט אמור להפתח בפתח תקווה ובקבוצות מקומיות נשמעה התלהבות, שאלו מתי וחיכו שתגיע הפתיחה. 
אנחנו ביקרנו במסעדת בנדיקט בפתח תקווה, בשעות הערב בהרכב משפחתי ואת פנינו קיבלה המארחת ב"בוקר טוב" 🌞 הבן שלי שאל אותי מאוחר יותר למה היא אמרה בוקר טוב והסברתי לילדים על הקונספט של המסעדה - ארוחות בוקר 24 שעות, וגם השלט בתוך המסעדה מברך ב-"good morning". 




למנות שהזמנו:

מתוך מנות הפתיחה בחרנו במנה בשם "מגדל בבל". 


זוהי מנה בהשראת הסביח העירקי, אשר מורכב מסלט, ביצה, חציל ותפוח אדמה. כאן מגדל בבל מגיע בגרסה המודרנית, מגדל המורכב משכבה של לביבות תפוח אדמה, חציל, עגבניה וביצה קשה. בליווי טחינה או עמבה-טחינה. זוהי מנה מיוחדת שאהבנו, יפה למראה וגם טעימה בפה. במיוחד הגרסה של התפוח אדמה המעט משעמם שהפך ללביבה טעימה במיוחד. 

למנות העיקריות:

בחרנו אחת מהמנות הקלאסיות של אגז בנדיקט. למי שלא מכיר, זאת המנה עם ביצים עלומות, מנה קלאסית שהגיעה מניו יורק ורשת בנדיקט ידועה בעבורה. כל מנה מגיעה עם שתי ביצים עלומות על לחם בריוש קלוי, רוטב הולנדייז ותוספות משתנות.

אנחנו הזמנו אגז בנדיקט רויאל - בתוספת סלמון מעושן (71 שח).

הרגע הכי כיף הוא כנראה כשחוצים את הביצה והחלמון הצהוב נשפך, לחם הבריוש תפוח כך שיש לו יכולת לספוג את נוזל הביצה ומספיק כדי להינות מהביצה והתוספת שנבחרה. מנה כייפית, טעימה וגם משביעה. 
הסברתי לילדים גם על הביצים העלומות שעד כה לא טעמו אבל הקטן שלי בן ה-5 כשראה את הביצה אמר לי "אני מכיר את זה מהיוטיוב". 😄


המלצרית המליצה לנו על מנת הסלמון בשם "בוקר סקנדינבי" (88 שח) ואצלנו חובבים דגים, כך שבחרנו לנסות את המנה. 

פילה סטייק סלמון צלוי על הגריל מוגש על לביבות תפוח אדמה, אספרגוס ורוטב הולנדייז. 
המנה מלווה בסלט אישי, סלסלת לחמים ושתיה לבחירה.

הסלמון היה נחמד, התוספת של הלביבות שונה, כייפית וטעימה. אספרגוס ורוטב הולנדייז שילוב קלאסי. 


הסתקרנו מאוד גם מהחידוש שמציעה בנדקיט, אג באלז (69 שח)
אלו הם כדורי אומלט ופרמז'ן. בחרנו בתוספת רוטב שמנת 4 פטריות.



במראה, המנה מאוד מזכירה ניוקי ברוטב שמנת פטריות, אבל כשטועמים מגיע משהו אחר לגמרי ממה שרגילים. מן כדור קציפתי כזה, אשר, לדעתי דורש קצת "זמן הסתגלות" למרקם ולטעם, אך בסופו של דבר פחות התחברנו למנה הזאת. 


אני בחרתי בשקשוקה ירוקה (69 שח). 

המנה כוללת 2 ביצים בתוך רוטב שמנת עם ירקות ירוקים כמו - מנגולד, תרד, ברוקולי ואפונה (ביקשתי בלי), בתוספת עגבניות מיובשות, זיתים, בצל סגול וגבינת פטה.
המנה מגיעה עם סלט קצוץ אישי. 

למי שאוהב (כמוני) את הטעמים של שמנת-תרד, זאת מנה מאוד מומלצת וטעימה. אומנם לי זה לא הפריע אבל הרגשתי שהיא מעט מלוחה, עם זאת נהנתי מכל ביס ובעלי ואני החלטנו פה אחד שזאת  המנה הכי טעימה הערב.

קינוחים:

החגיגה לא מושלמת בלי קינוח. בנדיקט מציעה מבחר פנקייקים עם תוספות שונות.

בחרנו במיני פנקייקס אוראו ומיני פנקייקס קינדר.

שני הטעמים קרצו לי הכי הרבה עבור הילדים, חובבי אוראו וכמובן גם קינדר.

מנות המיני-פנקייקס מעט קטנים יותר לעומת הפנקייקס. הם מגיעים כמעין מגדל ובאמצע כיס עם מילוי ורוטב, ויזואלית המראה מאוד יפה כשחוצים את הפנקייק באמצע.

פנקייק האוראו פחות התאים לילדים, כי השוקולד מעט מריר, מכיל כדוריות קריספיות, משהו כמו פיצפוצי אורז (לא יודעת בוודאות) ומעל זילוף של שוקולד לבן. 

פנקייק הקינדר זכה יותר להתלהבות, הוא עדין ושוקולדי יותר. אני לעומת שאר בני המשפחה העדפתי את הפנקייק אוראו.


מי שאוהב את פנקייק תפוחים, לא לפספס אותם בבנדיקט.



קבוצת בנדיקט מונה היום 10 מסעדות, מתוכם 9 בישראל: 3 מסעדות בת"א, אחת בהרצליה, אחת בראשל"צ, פ"ת, כפר סבא, ביתן אהרון וצומת בילו ומסעדה אחת הגיע גם לברלין בגרמניה.



אתר רשת בנדיקט: http://www.benedict.co.il/
בפייסבוק: https://www.facebook.com/Benedict.IL



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...