יום שבת, 10 בנובמבר 2018

המון אטרקציות בקניון "אייס מול" אילת - Ice Mall Park Eilat



ביקור בקניון האייס-מול, הפך להיות חלק בלתי נפרד בכל ביקור שלנו באילת.
מאז שהיינו בפעם הראשונה, הילדים לא מפסיקים לשאול "מתי הולכים לקניון?" ואני יודעת שהם לא מתכוונים לקניון למטרת שופינג, אלא על קניון אייס-מול עם שלל הפעילויות שבו, כיוון שקניון אייס-מול מציע מגוון של אטרקציות, מתקני בילוי ייחודיים בארץ ומהמתקדמים בעולם 

כל אחד יכול למצוא אטרקציה שהוא אוהב, בכל הגילאים. וכמובן, לרוב חמים באילת וכשנופשים בעיר, אז הקניון הוא מקום טוב להצטנן קצת, לטייל, לעשות שופינג, לאכול וגם להינות מאטרקציות מיוחדות המתאימות לקשת רחבה של גילאים.

האטרקציה הבולטת והמרכזית היא כמובן משטח ההחלקה על הקרח. משטח ההחלקה משתרע על שטח של 1,800 מ"ר.



ניתן להיכנס מגיל 6. סבב אחד אורך בסביבות השעה וחצי, די זמן כדי להתאמן ולעשות סיבובים על הקרח, למיומנים פחות ולמיומנים יותר.
הרבה פעמים מגיעים מחליקים מקצועניים יותר ואפשר גם להתרשם מהיכולות שלהם.
הילדים ואני אוהבים מידי פעם להחליק על הקרח, אנו עושים זאת בהזדמנויות שונות, ובאילת זאת אחת מהן. אנחנו ברמת מתחילים ומחליקים בזהירות, אבל היה לנו כיף מאוד, זאת פעילות חווייתית ומגבשת מאוד.



כעת ניתן למצוא באייס-מול אטרקציה חדשה, חדשנית מסוגה בארץ - פארק חבלים.
מדובר במתקן אתגרי, בעל 3 קומות עם מסלולים שונים, המחוברים בחבלים.

את מתקן החבלים עשינו הפעם כאטרקציה משפחתית ועלינו כולנו (צריך גם ללוות את הקטנים יותר) וזאת היתה חוויה לכולנו!
לי יש מעט פחד כשאני בגובה, הרגליים מעט רעדו בהתחלה ושקלתי לרדת אך החלטתי לנסות להתגבר ולהמשיך. באמת, לאחר זמן קצר התרגלתי למסלול וראיתי שיש גם מסלולים קלים יותר.



לדעתי אטרקציה מאוד שווה, הזדמנות נדירה שניתן למצוא כאן באייס-מול וחוייה משפחתית מיוחדת ומגבשת.

חשוב לציין, כל אחד קשור ומאובטח עם קסדה, חבל ולולאות אבטחה, חבל שזז עם המשתתף לכל אורך המסלול ומאבטח אותו מנפילה.



אטרקציה ייחודית מסוגה בארץ - ZIP COASTER  - אומגה בהשראת רכבת הרים, באורך 307 מטרים!


ZIP COASTER" - מגה אומגה" - אומגה  חשמלית בהשראת רכבת הרים – באורך של 307 מטרים! זו האומגה הארוכה ביותר בארץ הפועלת בתוך קניון.

מסלול הגלישה ב-ZIP COASTER, הממוקם מתחת לכיפה הגיאודטית המרשימה שבגג הקניון, משלב סיבובים ופיתולים מרגשים. הגולש יכול לשלוט במהירות הגלישה ולהגביר את מהירותה עד ל-15 קמ"ש!
האטרקציה מתאימה למבוגרים, נוער וילדים (מגובה 120 ס"מ). אפשר לבחור בגלישת יחיד או בגלישה זוגית. לאומגה אישורים של מכון התקנים הישראלי ומכון התקנים האירופאי.


סרטון המחשה של האומגה:  https://youtu.be/7HIWjqycNxM
שעות פתיחה של המגה-אומגה: א'-ה'  -  10:00 –24:00. ו' וערבי חג - 10:00 עד שעה לפני כניסת השבת או החג. מוצ"ש – אחרי צאת השבת.

קורת הפחד

אטרקציית מציאות מדומה כיפית ומפחידה. המשתתף מרכיב משקפי מציאות מדומה, הולך על קורה צרה בגובה של 3 סנטימטר בלבד, אבל מרגיש שהוא הולך על קורה שבולטת החוצה מגורד שחקים בגובה עצום! המציאות מדומה - אבל הפחד אמיתי לגמרי!

לכאורה, הקורה שמוטלת על הריצפה, ורואים אותה בעיניים חשופות, משדרת כאילו "מה הקושי פה בכלל?". כשמישהו מתנסה במתקן, ישנם מסכי טלוויזה המראים את מה שהוא רואה עם משקפי המציאות המדומה ועדיין אתה חושב בליבך "זה לא מפחיד" אך ברגע שמרכיבים את משקפי המציאות המדומה לעיניך, החוויה כבר שונה לגמרי. אתה מתהלך על הקורה ונלחם בפחד שמא תיפול מגובה רב... החוויה הופכת לאמיתית ממש באמצעות המשקפיים.
אנחנו התנסינו באטרקציה, גדולים יותר וגם קטנים (גיל 8), הבן שלי עבר את המסלול בגבורה, אבל אני, עם מעט פחד גבהים, לא הייתי מסוגלת לעשות יותר מכמה צעדים!

כדאי מאוד שאחד הצופים יצלם אתכם, זה יכול להיות גם מאוד מצחיק... החוויה בהחלט מרגשת מעצימה ומשעשעת. ממליצה מאוד לנסות כדי להבין.
האטרקציה ממוקמת בסמוך למתחם ההחלקה על הקרח.


לייזר טאג
לייזר טאג הוא משחק קבוצתי ולכן מתאים מאוד לשחק ביחד כל המשפחה. אנחנו נכנסנו כולנו יחד, איתנו נכנסה משפחה אחרת שהפכה להיות הקבוצה היריבה שלנו.
משחק הלייזר משתרע על שטח של 300 מ"ר בהם ניתן לירות ברובי לייזר, לבושים באפוד מיוחד.
מטרת המשחק היא לפגוע בחיילי הקבוצה היריבה ולקבל ניקוד על כל פגיעה ביריב ובבסיסו, הקבוצה בעלת הניקוד הרב יותר מנצחת.
לאחר המשחק רואים על המסך בחוץ את הנקודות של כל אחד, כמה פגע/פגעו וכו'.
כיף ואקשן במיטבו, מגבש ומהנה.


אפשר להירשם מראש באתר: http://www.funtasy.co.il/lasertag/

סרטון להמחשה של האטרקציה "לייזר טאג":  https://youtu.be/xKEz6Ojlizk


מבוך מראות

ייחודי מסוגו בארץ ומהמתקדמים בעולם, בשטח של 130 מ"ר!  הרפתקה מאתגרת לכל הגילאים. המבוך מורכב ממסדרונות רצופים של מראות שבהם תראו את עצמכם משתקפים עשרות פעמים. גם מסדרון שנראה אין סופי עשוי להתגלות כמבוי סתום.

ההליכה במבוך היא באווירה מסתורית, בתאורה משתנה ובמוזיקה ייחודית המעצימים את החוויה.

מבוך, זו תמיד חוויה כיפית ואתגרית עבורנו. אנחנו נכנסנו למבוך גדולים וקטנים יחד(הכי קטן בן 4). הכניסה למבוך המראות הייתה מרגשת ומעניינת, זאת בעצם פעם ראשונה שנכנסנו למבוך אמיתי.
מעניין לראות את ההשתקפות שלנו מספר פעמים במראה וגם את האחרים, מבלי לדעת היכן הדמות האמיתית באמת. לפעמים התרחקנו אחד מהשני ואז היה קשה לזהות איפה נמצא האחר, בכדי לאתר אותו. הילדים המציאו מעין משחק מחבואים שם, אני קצת דאגתי לאבד אותם אבל סך הכל זה לא מאוד קשה למצוא את הדרך.
אפקט המראות הרבות היה ממש מתעתע.
המקום מציע אתגר נוסף בתוך המבוך, למצוא מספר ידוע של אותיות המודבקות על המראות ולהרכיב מהן מילה אשר תזכה אתכם בפרס.

מבוך המראות היה בהחלט חוויה מהנה משעשעת ומגבשת עבורינו גדולים וקטנים.



סים-גול

שוער רובוטי מתקדם השומר על השער ומנסה למנוע מהבועטים להבקיע פנדלים. השוער מופעל בטכנולוגיה מתקדמת ונע במהירות של עד 70 קמ"ש. על כל גול שמצליחים להבקיע – זוכים בפרס משמעותי, והפרס הגדול הוא הוברבורד! המתחם בנוי כמגרש כדורגל. אטרקציה כיפית לכל הגילאים.


אנחנו הגדולים והקטנים יותר, התנסינו בבעיטות לשער, כל אחד בסגנון הבעיטה שלו והחוזק שלו, האתגר להבקיע שער היה קשה, אך לא בלתי אפשרי... הכיף באתגר והפרסים למצליחים, בהחלט גורמים לנסות שוב ושוב ושוב..

צילום –  טל ניסים וחברת SE7D
(מתאים מגיל 6. כרטיס ל-3 בעיטות: 30 ש"ח, ול-5 בעיטות: 45 ש"ח)



קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX – קולנוע רב חושי


בקולנוע סרטי תלת ממד איכותיים (של 10-7 דקות), כיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה בסרט, ושלל אפקטים מדליקים להעצמת החוויה – רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד. בקולנוע מוצעים מגוון סרטים – סרטי ילדים, פעולה, אקשן ועוד.

כאמור,ניתן לבחור לצפות בסרט ממגוון הסרטים המוצע, אנו בחרנו בעולם הדינוזאורים, ונכנסנו גדולים וקטנים (גיל 4), במהלך ההקרנה חווינו רגעי פחד קטנים, סקרנות, צחוקים והפתעה. אפקט התלת מימד בשילוב עם האפקטים האחרים העצימו את תחושת הכיף ואפקט ההפתעה, חוויה מאוד משעשעת ומגבשת.


חדר האשליות

בחדר הזה האשליה מתעתעת בנו – מי שגבוה נראה נמוך ומי שנמוך נראה ענק - החדר נבנה בצורה גיאומטרית ייחודית היוצרת אשליה אופטית במוחו של המתבונן מבחוץ, הרואה באופן מוטעה את גודלם של הדברים בחדר. 
נחמד לעשות תמונה משעשעת למזכרת עם המשפחה.


ג'ימבורי

לילדים קטנים יותר יש הג'ימבורי הזה בצורת איגלו שקוף, שייך לרשת "בבילון" ונראה מקסים ומושך גם מבחוץ. צורת האיגלו משתלבת נהדר עם האייס-מול והקרח. בתוך הג'ימבורי יש מגלשה ארוכה ומפותלת וכל מתקן שג'ימבורי צריך, תחנות שונות, בריכת כדורים קטנה, נדנדות וטרמפולינות, מגלשות קטנות ועוד'.
ה"איגלו" מיועד לגילאי 3 עד 13 והילדים נהנו מאוד.

בזמן שהילדים מבלים ב"איגלו", זו הזדמנות נהדרת בזמן שאחד ההורים משגיח, השני יכול לערוך קצת שופינג, הילדים יכולים גם לצאת באמצע הפעילות, לאכול או לשופינג ולחזור באמצעות החותמת ששמים על היד.





שעות פתיחה קניון אייס מול: 09:30 – 24:00 אך לכל אטרקציה שעות פתיחה משל עצמה. 



סרטון המחשה של האטרקציות בקניון: https://youtu.be/cEY8Ov3VoCo

דיל בגרופון להחלקה על הקרח באייס מאל, כאן

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...