יום ראשון, 11 בנובמבר 2018

Icey Glida - גלידה איטלקית אותנטית ועוד מבחר קינוחים טעימים



לא סתם כתבו את השיר עם המילים "יש לי גלידה הכי טוב ומשובחה" - גלידה זה פינוק אמיתי, נמס בפה, מקרר בקיץ, מנחם בחורף (כן כן גם בחורף בתוך הבית המחומם לא מוותרים על גלידה), מתוק וטעים. לא סתם מראים לנו בסרטים וסדרות אמריקאיות שמוציאים את קופסת הגלידה מהפריזר ואז זוללים אותה עם הכף כדי לרומם את המצב רוח. 

אבל גלידה טובה ומשובחת באמת, זה פינוק והנאה עוד יותר. בשביל גלידרייה טובה, אנחנו מוכנים גם לנסוע מעט.
כך הגענו הפעם לגלידת Icey בסניף הוותיק בגבעתיים. אייסי גלידה קיימת כבר 15 שנה! ולפני 4 שנים נפתח סניף נוסף בתל אביב. 




דבר ראשון - הגלידות; הבעלים אסי אשכנזי למד באיטליה אצל המומחים את מלאכת הכנת הגלידות, הגלידות הן תוצרת בית, עם רכיבים איכותיים, כמובן ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. הגלידות מוגשות טריות ומכינים אותן כל יום מחדש. בעצם אסי הוא מהראשונים שיצר גלידה איטלקית אמיתית בארץ.

יש מבחר טעמים, חלקם קלאסיים וקבועים, גם לפי מה שלקוחות חוזרים ומבקשים וכמובן שמידי כמה פעם נכנסים גם טעמים והפתעות חדשות. חלק מן הטעמים החדשים ישארו וחלקם יתחלפו שוב. 



אחד מטעמי הגלידה שפותח באייסי ונשאר חלק מהתפריט הקבוע הוא גלידה בטעם יוגורט תפוז. גלידה שאני אכלתי באייסי והתענגתי מכל כפית. שילוב מושלם לטעמי. 




הילדים כמובן נמשכו לטעמים של קינדר, טוויקס וכו'.



את הגלידות עצמן אפשר למצוא בשלושה סוגים עיקריים: על בסיס חלב ובאחוזי שומן נמוכים יחסית, על בסיס מים (סורבה) וגלידות דיאט ללא סוכר.


מלבד הגלידות האיכותיות והטעימות, אייסי גלידה מציע תפריט מגוון ועשיר יחסית לגלידריות אחרות.




קלאסיקות כמו יוגורט עם תוספות שונות, פרוזן יוגורט, הלהיט שחזר, כך אומרים, אבל מבחינתי תמיד היה ואני אוהבת, נהנית משילוב טעמים לבחירתי.




במיוחד עכשיו בעונה החמה יתאימו קרפים וופל בלגי. גם כאן לא מסתפקים בבסיסי בלבד אלה יש קרפים עם מגוון ממרחים ותוספות לבחירה. 



הלהיט הנוכחי, וופל בגרסה העכשיוית - האייסי באבלס, סוג של כדורים אווריריים, שבטעמם דומים לוופל בלגי, עוטפים כדורי גלידה, קצפת ותוספת לפי בחירה. 



מבחינת משקאות ניתן להינות ממיצים טבעיים, מילקשייקים וגם שתייה חמה. 



ואם זה לא הכל, בקרוב מאוד יושק חידוש ולהיט ששמעתי עליו ועוד לא ראיתי כזה בשום מקום. גילו לי ואני כבר מצפה לטעום, גלידה עטופה במעין לחמניה סגורה וחמימה - אני חושבת שזה יהיה הלהיט בחורף!

תזכרו, אייסי גלידה - יש למה לצפות!! 


Icey Glida 
כצנלסון 49 גבעתיים. 
וייצמן 22 ת״א

פייסבוק: https://www.facebook.com/icey.glida/ 




 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...