יום שישי, 25 בינואר 2019

ספר החלומות הפרטי שלי - סיפורים בחרוזים וצביעה


"ספר החלומות הפרטי שלי" הוא ספר מקסים ומיוחד, מעין ספרון שמכיל בתוכו 20 סיפורים בחרוזים - אלו הם חלומות שונים כמו אני חולם להיות כדורגלן/נית, להיות טייס/ת, להיות שוטר/ת, זמר/ת, עשיר/ה ועוד חלומות. 


הספר מיועד לילדי הגן, היסודי ולכל המשפחה, במטרה לעודד את הקוראים בו לחלום ולהגשים.

כולנו חולמים, ילדים ומבוגרים, אך ילדים הם עדיין תמימים ומבחינתם הכל נראה אפשרי. 
אגלה לכם משהו, כשאני הייתי ילדה קטנה, תקופה חלמתי להיות מלצרית! זה היה נראה לי כל כך יפה, לעמוד ולקחת הזמנות מאנשים, אני זוכרת את עצמי משחקת עם פנקס ועיפרון. בעולם המבוגרים יש למקצוע הזה משמעות ואסוציאציות אחרות לגמרי. אף אחד לא אמר לי את זה אז, וגם אני בדיעה שכדאי לזרום עם חלומות הילדים...



מה שעוד מיוחד בספר החלומות הפרטי שלי, שהוא מהווה גם ערכת יצירה. האיורים בספר בשחור לבן שניתן לצבוע, כך הספר הופך להיות חווייתי, אישי יותר וייחודי. 

לספר מצורפת סימניה וערכת עפרונות צבעוניים.


ספר החלומות הפרטי שלי יכול להוות פתיח לשיח על החלומות ושאיפותיהם של הילדים, אך גם הם ישמחו לשמוע על חלומות ושאיפות שהיו לנו או שיש לנו עדיין. 


הסופר, רביב דרור בן ותושב קיבוץ בית אלפא (52, נשוי ואב לשני ילדים בגילאי ה-20 פלוס ולנער בן 13 וחצי) כתב את הספר כהגשמת חלום ומתוך אמונה כי אין דבר העומד בפני החלום!
הספר שנכתב בין טיסות ובשעות המתנה ארוכות בנמלי תעופה, במהלך נסיעותיו התכופות במסגרת עבודתו כהנדסאי מים בקולומביה הרחוקה, טומן מסר אישי המבקש "לזרוע" בילדינו כבר בגיל הצעיר - את התשוקה לחלום ולהאמין ביכולתם להגשים את חלומם.
רביב, שזה ספרו השני לאחר "הילד שרצה להיות ביולוג אבל פחד מחיות" (2017)  שואף באמצעות חריזה - כישרון שלדבריו ירש מאימו דרורה ז"ל, ובשפה עשירה והומור קולח וקצבי, להחזיר את לילדים את תשוקת הקריאה שתעשיר את דמיונם, תסיע בטיפוח יכולת ביטוי גבוהה יותר, בהפגת מתחים, בהגברת הריכוז ועד העלאת ביטחונם והדימוי העצמי. 
רביב המקיים מפגשי תרבות, חינוך וספרות עם הורים וילדים לרגל צאת ספרו החדש, מדגיש -  "את ספר החלומות הזה כתבתי לילדים ומבוגרים לאחר שלמדתי שלחלום כדאי בכל גיל ואחת וכמה להגשים אותו. מבחינה זו הספר רלוונטי לכל בני המשפחה. החרוזים שכתבתי על כל חלום יכולים להתאים גם לבעלי מוגבלויות, לצעירים או לחולים במחלות קשות, כי המסר בו אני מאמין הוא שאין דבר העומד בפני החלום והגשמתו.



את הספר ניתן לרכוש באתר www.ravivbooks.com  
מחיר: 60 ש"ח ובתוספת של 15 ש"ח למשלוח ברחבי הארץ (תשלום באמצעות אפליקציות BIT ו-PEPPER PAY או ישירות במספר 058-7678565)




* מזמינה אותכם להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.

 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...