יום ראשון, 14 באפריל 2019

ביקור ב חי פארק, גן החיות בקריית מוצקין


חופשת פסח התחילה והסופ"ש היה חמים, כך נסענו צפונה לבקר בחי-פארק, גן החיות בקריית מוצקין.

זהו גן חיות שעד כה לא ביקרנו בו ועכשיו, גן החיות הרחיב את האוכלוסיה שלו בבעלי חיים חדשים ואטרקטיביים מאוד, הצטרפו אליו זוג אריות וזוג טיגריסים חדשים, אז ראינו זאת כסיבה טובה לטיול ולביקור בחי פארק. 

בכניסה משתרע גן שעשועים גדול, מדשאות ואגם, תחושה שנכנסים לתוך פארק מרווח ידיים, אפשר לבלות באיזור הזה לפני או אחרי הסיור בגן החיות, לערוך פיקניק וכו'. 


אחרי מספר מטרים מהכניסה, עוברים שער קטן ואז מגיעים למתחם החיות של גן החיות, המשתרע על 180 דונם. 
טיילנו לנו בכיף עם עצירות והפסקות קטנות, התפעלנו מחיות מוכרות וכאלה שעוד לא ראינו! 


כמו למשל סוגים שונים של קופים קטנים וחמודים וגם אוראנגאוטן. יש סוגים שונים של ציפורים, פינת חי קטנה, עיזים, פינת זוחלים, צבים, גמלים, חיות ג'ונגל כמו זברה, ג'ירפה ופילים, חיות שפחות מוכרות כמו למורים, טפיר ועוד. 
קיימת אפשרות לרכיבה על פוני ובשבילים הפתוחים אפשר לפגוש תרנגולים וטווסים מסתובבים. החיות ברחבי הגן די מלאי חיות ועירניות והצפיה בהן נוחה.



בסמוך ליציאה מהפארק, נמצאים הכלובים החדשים של האריות והטיגריסים. 

בחי פארק הכינו באופן יסודי את כל התנאים האופטימליים על מנת לקבל את החיות, ואף הצמידו מומחית לאריות, מטפלת בעלת ותק של 20 שנה מאוקראינה שטיפלה בטורפים גדולים ועלתה לישראל במיוחד כדי לטפל בטורפים. 

זוג האריות החדשים, אריה ולביאה בשם שמשון ודלילה, הינם אחים בני 16 אשר עברו מגן החיות בראשל"צ לחי פארק קרית מוצקין אל מתחם ענק ומרווח של כ-2 דונם. 
יש לציין שהאריות שייכים לזן ברברי שנכחד בטבע ונמצא רק בגני חיות.


קרדיט צילום: אסנת מעוז-ינקו

זוג הטיגריסיות הסיביריות שרה ואנה, הועברו גם הן, וגם הטיגריס הסיבירי נחשב למין בסכנת הכחדה חמורה ונשארו מאות בודדות ממנו בטבע.

נהננו כולנו מאוד מהביקור בחי פארק קריית מוצקין, גן החיות גדול ומרווח, אך מאוד נוח לטייל בו, ההרגשה שם אינטימית ושליווה, הגישה נוחה גם לעגלות תינוקות ונכים. גן החיות עשיר במגוון של חיות מעניינות ומהנות, פינות ישיבה מוצלות, מזנונים ובית קפה. 
ביציאה מהגן החיות יש מתחם לונה פארק בתשלום נוסף (שעות הפתיחה שונות מן הגן חיות). 

עוד כמה תמונות של הקופים שאני מאוד נהנתי מהם:



אתר החי-פארק: http://www.haypark.co.il/




 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...