יום שני, 1 ביולי 2019

כמוסות סיליציאה ליופי השיער, הציפורניים והעור שמתחיל מבפנים


עור, שיער וציפורניים - כמה חשוב שיהיו חזקים ובריאים מבפנים כדי להקרין החוצה. אישה מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמה, כשהשיער שלה נראה טוב, העור קורן וכמובן שהציפורניים חזקות ומטופחות.
אך הרבה מאוד מרגישות, דווקא באחד מהם או יותר, שינויים, פגמים, חוסר ברק חולשה, כמו נשירת שיער או ציפורניים שבריריות וכו'. אני בטוחה שכל אחת מבינה על מה אני מדברת וחוותה או חווה חוסר שביעות רצון מטיב השיער, העור או הציפורניים שלה ויש סיבות ותקופות שונות שמשפיעות.

שאלה חוזרת שאני רואה המון בקבוצות בפייסבוק לדוגמה מה השיטה לחיזוק השיער? עצירה של נשירת שיער, כמו שקורה הרבה פעמים אחרי לידה.

הטיפים לחיזוק יכולים להיות מגוונים, טיפול חיצוני או פנימי, טבעי או כימי, אך מסתבר שקיים מינרל שמחקרים מעידים על השפעתו - מינרל הצורן - קרוי גם סיליקה (SiO2). 

הצורן הוא המינרל השכיח ביותר על פני האדמה השני לאחר החמצן. מינרל זה חיוני לתפקוד מערכות הגוף השונות והבטחת תחזוקתן: מעודד חילוף חומרים ויצירה מחודשת של תאים, מעכב תהליך הזדקנות, משפר גמישות ומבנה של כלי דם ותפקוד רקמות חיבור.

מחקרים מעידים שלמינרל זה גם חוזקות בתחום האסתטיקה - כמשפיע על גמישות ומוצקות העור ותומך ביכולת שיקום התאים. מחזק את שורש השערה ותומך במראה שיער בריא יותר ושומר על מבנה וחוזק הציפורניים.

במחקר שנערך באוניברסיטת המבורג שבגרמניה, הוכיח כי שימוש קבוע בצורן בזמינות גבוהה לגוף, סייע בעלייה משמעותית בעובי השיער בסך 8% אחרי 3 חודשים ו 13%-אחרי 6 חודשים. 

הקושי עימו אנו מתמודדים, הינו הירידה ההדרגתית ביכולת הגוף לספוג את מינרל הצורן עם הגיל - מינרל שהשפעתו נגזרת מכמותו היחסית בגוף.
למטרה זו פיתחה חברת הובנר הגרמנית, את "סיליציאה" בכמוסות, קלות לבליעה ונוחות לנשיאה בתיק או בארנק, במינון קבוע וספיגה גבוהה, המשווקת בישראל על ידי מורז צמחי מרפא.

סיליצאה - הינו תוסף תזונה טבעי בכמוסות, על בסיס מינרל צורן טהור, הנספג פי 4 יותר מכל מוצר דומה אחר ומעניק מענה מוכח לבעיית הספיגה של  המינרל בגוף.


התוסף ללא חומרים משמרים.

את התוסף סיליצאה ניתן להשיג בכמוסות או בג'ל, ברשתות הפארם, טבע ובתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.  

המחיר ל-30 כמוסות במינון לחודש ימים במחיר של 83.90 ש"ח. 
מחיר 90 כמוסות במינון לשלושה חודשי שימוש רצופים הוא: 199.90 ש"ח. 

המוצר בהכשר חתם סופר, פרווה. 


* הכתוב אינו המלצה, יש להתייעץ עם איש מקצוע בכל נטילת תוסף תזונה.

פרטים נוספים באתר www.silicea.co.il 

 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...