יום שישי, 28 ביוני 2019

טיפול פנים אצל סבטלנה Svetlana טיפוח ויופי

אני משתדלת מדי פעם, לפנק את עצמי בטיפול פנים, לנקות ולתת "בוסט" לחות רציני לעור, עם הבונוס של לנוח ולהינות מהרוגע.

הפעם הגעתי לקוסמטיקאית בשם סבטלנה.


סבטלנה פנחסוב היא קומסטיקאית ותיקה שעובדת בענף היופי כבר למעלה מעשור. סבטלנה בעלת קליניקה לטיפולי יופי מתקדמים בפתח תקווה, כאשר הטיפול המרכזי והמבוקש ביותר אצלה הוא טיפול פנים.

סבטלנה מתאימה את הטיפול ללקוחות שלה באופן אישי, בהתאם לסוג העור. בין לקוחותיה בנות עשרה הסובלות מתופעות גיל ההתבגרות, נשים שבאות לטיפולי אנטי אייג'ינג וכן נשים שמקפידות על שגרת טיפוח ומבינות שרק שגרה של תחזוקה נכונה תבטיח להן תוצאות.


סבטלנה מקפידה להתעדכן במיטב המיכשור והחומרים על מנת להבטיח את הטיפול הטוב והמתקדם ביותר ללקוחותיה. בין המכשירים RF המעודד את הקולוגן לעבוד ולחדש את העור.


סבטלנה מקבלת בחדר הטיפולים הפרטי שלה, בביתה בפתח תקווה, הכל נקי ומסודר.
דבר ראשון התבקשתי למלא טופס הצהרת בריאות ורגישויות.



בחרנו עבורי בטיפול עדין בעקבות המסקנה שיש לי עור רגיש.
סבטלנה התאימה את הטיפול לסוג העור שלי אשר כלל:

*ניקוי ראשוני עם סבון אורגני
* פילינג מאוד עדין כדי שלא יגרה את העור
* מריחה ועיסוי עם חומצות שומן שהאור זקוק להן


* בנוסף טיפול אנטי אייג'ינג (גילי מתקרב כבר ל-40) בעזרת מכשיר RF - גלי רדיו. 
טיפול RF עובד על מיצוק והידוק של העור, משפר את האלסטיות של העור ותורם להגברת חילוף חומרים.

לבסוף,
* מסיכה לחותית ומבהירה
* לחות מותאמת




הגעתי לסבטלנה באמצע תקופה עמוסה של סוף שנה, עם ימים עמוסים של מסיבות סוף שנה ועוד כל מיני אירועים המביאים לביקור אצל הקוסמטיקאית. הרגשתי שעשיתי פסק זמן איכותי מהכל למשך שעה שעברה לי מהר מדי האמת ולאחר מכן לא רק שצברתי אנרגיות אלא מה שחשוב יותר, עור הפנים שלי הרגיש זוהר, חלק ורך מאוד. 
ועוד משהו, למחרת בבוקר הגעתי אחרי כאב ראש וכדור לעבודה, הרגשתי עדיין חלשה ודווקא אמרו לי שאני נראית זוהרת!
לא הבנתי איך כי לא הרגשתי במיטבי ואז מיד נזכרתי בטיפול פנים שעברתי אצל סבטלנה יום קודם ונהניתי לי מהמחמאה. 

סבטלנה Svetlana טיפוח ויופי בפייסבוק 
 טל ליצירת קשר: 050-814-5302



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...