יום שישי, 6 בספטמבר 2019

תכתוב תרוויח - ספר חדש של צפריר בשן




ספר חדש של צפריר בשן - תכתוב  תרוויח

הספר החדש של צפריר בשן בשם "תכתוב תרוויח" הוא מדריך לכתיבה אפקטיבית עם הרבה מאוד כלים לכתיבה מקצועית בהרבה מאוד תחומים רלוונטים בחיינו - בפייסבוק, בלוגים, מאמרים, מיילים לקולגות. הספר מלמד את הכללים הנכונים לכתיבה שיווקית איכותית. 

צפריר בשן, עיתונאי לשעבר, כותב מקצועי לארגונים גדולים במשק ועורך סדנאות לכתיבה אפקטיבית, מעניק לקוראים ארגז כלים לכתיבה טובה, המבוסס על הניסיון הרב האישי שלו בכתיבה.

כבר במבוא התחברתי לספר, בשן כותב בגובה העיניים, שנון וגם צוחק מעט על עצמו ואהבתי מאוד את מה שכתב: "העולם השתנה. אנשים כבר פחות מתאמצים, אבל דומה שככל שכישורי הכתיבה שלנו מתמעטים והטקסטים הולכים והופכים פשוטים ופשטניים יותר, ככה אנשים מתקשים יותר להבין זה את זה.
ואני, יש לי משימה בחיים.
אני רוצה לשפר את התקשורת בין בני אדם. אני רוצה שאנשים יכתבו זה לזה באופן בהיר ומדוייק יותר. שיכתבו את מה שהם מתכוונים לכתוב ויעשו את זה בדרך חסכונית, אסתטית, יעילה, ברורה."

אכן היום הדברים, בהרבה עזרה של הטכנולוגיה והרשתות החברתיות, הרבה יותר אנשים יכולים לכתוב ולשתף, אנחנו מוצפים מסביב בפוסטים, ציוצים, טוקבקים, פוסטים אישיים ושיווקים וכו'. צפריר בשן בהחלט מתייחס למה שרלוונטי לנו בתקופה הזאת, כיום באמצעות הרשתות החברתיות "כולם חברים של כולם, כולנו מדברים עם כולם".. אבל עם זאת, לא תמיד מתמקדים בעיקר, לא תמיד רגישים מספיק ולפעמים הכוונות הטובות מתפספסות להן. כעת בשן כתב את הספר השני שלו לאחר "כתיבה אפקטיבית" כדי לעזור לתקשורת איכותית יותר למי שבאמת חשוב לו להביע את עצמו ושיבינו אותו. 

הספר מיועד לכותבים חומרים שיווקיים אבל לא רק. הוא מתאים החל מאירגונים ועסקים, לחברות פרסום, יחסי ציבור ודיגיטל, לבלוגרים אך גם לסטודנטים ותלמידי תיכון ועד לאנשים שרוצים להישמע ולהיקרא טוב יותר ברשתות החברתיות. 


בהמשך נוכל ללמוד למשל למה חשוב שטקסט מקצועי יעסוק רק בנושא אחד ומדוע טקסטים שמתייחסים לכמה נושאים לא מצליחים להעביר שום מסר? מדוע חשוב שהכותרת לפוסט, למייל או למאמר שלכם תתאים לתוכן הטקסט? למה מילות חיפוש הן רעל לכתיבה אפקטיבית והניסיון לשתול אותן לתוך טקסט קיים תמיד ייצר תוצאה לא אמינה? איך משלבים בצורה נכונה מילות חיפוש בתוך טקסט? למה לא כדאי להשתמש בביטויים נפוצים? האם להציג את העסק שלכם ביחיד, רבים, זכר או נקבה בניוזלטר או בפרסום בפייסבוק? מהם היתרונות של טקסטים קצרים ומדוע תמיד לא כדאי להאריך במילים? הספר "תכתוב תרוויח" עונה על שאלות ורבות אחרות, בליווי הסברים ודוגמאות.


"תכתוב תרוויח" הוא ספר שמתובל בהרבה הומור ואנקדוטות של המחבר, מפרט שורה ארוכה של שיטות לכתיבה אפקטיבית, ומדריך את הקורא צעד אחר צעד בדרכו למסמך הטוב והאפקטיבי ביותר שהוא יכול להוציא תחת ידו. הוא מתעכב גם על כלים ייחודיים, כמו כתיבה של הומור, טיפים ותבניות מרכזיות אחרות ברשתות החברתיות. "תכתוב תרוויח" יעזור לקוראים לכתוב יותר שיווקי, יותר אינפורמטיבי, יותר מניע לפעולה ובעיקר הרבה יותר טוב.

"תכתוב תרוויח" הוא ספרו השני של צפריר בשן. ספרו הראשון "כתיבה אפקטיבית" נמכר באלפי עותקים והפך לכלי בסיסי בארגז הכלים של עובדים במשרדי ממשלה, תאגידים, עמותות ועצמאים. ובעיקר של כותבים. צפריר בשן שימש בעבר עורך ובעל טור בעיתונים הארץ וגלובס וכיום הוא מרצה ומנחה סדנאות כתיבה, אסטרטג וכותב מקצועי.


צפריר בשן. צילום: שלומי יוסף


כריכה רכה
175 עמודים
מחיר (כולל משלוח): 95 שקל

לרכישת ספר מודפס או עותק דיגיטלי: https://effectivewriting.ravpage.co.il/ts5



 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...