יום שבת, 8 באוגוסט 2020

שמן הלילה של PsoEasy טיפול טבעי בבעיות עור



שמן הלילה של PsoEasy מבוסס על נוסחה חדשנית של צמחי מרפא הידועים כמסייעים באופן טבעי בהקלה ובטיפול בבעיות עור כגון קשקשת, אדמומיות, גירוי וגרוד הנובעים מפסוריאזיס, שפשפות, פטרת, דלקות ופציעות בעור.

כמה טיפות באמבט מפנק או מריחה ישירות על עור נקי ולח של "שמן הלילה PsoEasy" יקלו, יסיעו בטיפוח, החלמה והרגעה מידית של העור העדין.

בנוסף, השפעתם החיובית של השמנים האתריים על מערכת העצבים, תקל על נדודי שינה, עצבנות ומתח ובכך יסייעו למערכת החיסונית של הגוף בהתמודדותה עם בעיות העור. 

שמן הלילה של, PsoEasy נבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

שמן הלילה של PsoEasy מבוסס על שילוב צמחי מרפא שהוכחו במחקרים קליניים כאפקטיביים, יחד עם רכיבים טבעיים המוכרים בספרות העממית ביכולתם לטפל ולהשפיע על העור לטובה, בשילוב מינרלים מים המלח בנוסחה מאוזנת וחדשנית!

בין הרכיבים הבולטים:
  • שמן זרעי ענבים, שנחקר מדעית על תועלתו בטיפול בפסוריאזיס, בזכות היותו בעל כמות חומצה לינולאית (אומגה-6 ) גבוהה במיוחד. חומצה זו הוכחה כמסייעת בליחוח העור ומאפשרת בכך את שיקומו.
  • שמן לבנדר ושמן הרוזמרין הידועים בהיותם אנטי דלקתיים, אנטי בקטריאליים  (בעלי יכולת חיטוי) וביכולתם להקל על כאב, נוסף על זירוז החלמת העור.
  • שמן נבט חיטה עשיר בויטמין E הנחשב לנוגד חמצון חזק המסייע בשיקום העור.
  • שמן  קלנדולה מסייע בהרגעת עור מגורה ושמן-עץ-התה מוכר בספרות כמסייע בטיפול בפטרת וזיהומים ויראליים וחידקיים.
  • תוספת של מיצוי צמח הארניקה, צמח ההיפופיאה ומינרלים מים המלח, מקנים תחושה מידית של הקלה, מזרזים את ההחלמה ושיקום העור.
בנוסף לשימוש טיפולי רגיל במריחה על עור נקי, ניתן להוסיף מספר טיפות של שמן הלילה PsoEasy למי האמבט ולטבול למשך כ-15 דקות. טבילה זו תסייע בטיפול והקלה בתסמיני עור באזורים נרחבים, שההגעה אליהם פחות נוחה.



נמכר בכמות של 120 מ"ל במחיר של 125 ש"ח ישירות באתר החברה www.psoeasy.co.il או בבתי המרקחת ורשתות הטבע המובחרות, לפרטים טלפון 02-6722544


← מוצרים נוספים של PsoEasy שסוקרו בבלוג: 
אקטיב קרם - שילוב של 21 צמחי מרפא ומינרלים - פיתרון טבעי לטיפול בבעיות עור נפוצות - הפסוט כאן 
אקטיב שמפו לסיוע בטיפול בקשקשת ונשירה - הפוסט כאן

 

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...