יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

מוצרים חדשים, מקסימים וכייפים של פלפוט




Funlockets, קופסת ההפתעה בסטייל
Funlockets – הסדרה החדשה בלהיט האספנות, שכולל משחק מסתורין בו מסתתרות עשרות הפתעות מאחורי דלתות סודיות.
לבסוף ניתן להרכיב משלל ההפתעות תכשיט אישי וייחודי.
קופסת ההפתעה Funlockets ('פאנלוקטס'), שכבשה את הילדים, משיקה סדרה חדשה הכוללת שני מוצרים-  'הטירה הסודית והנסיכה', ו'המגדל הסודי והמטמון'.

פאנלוקטס הוא להיט אספנות בכל העולם המשלב בתוכו משחק, מסתורין, פריטי אספנות ויצירת תכשיטים. הסדרה החדשה כוללת קופסא המעוצבת כטירה וקופסא המעוצבת כמגדל גבוה, בתוכם מוחבאות הפתעות. הפתעות מסתתרות בתוך דלתות נסתרות ועל הילדים לפתור את האתגרים השונים, לעקוב ולמצוא איזה מפתח מתאים לאיזו דלת, לפתוח את המגירות ולגלות בדרך הפתעות, צ'ארמס, תליונים ומידע סודי, בעזרתם מרכיבים לעצמם תכשיטים ייחודיים. המטרה הסופית היא למצוא את האוצר - את מנעול הכסף המיוחד שיאפשר לכם לפתוח את מגירת הכסף, שם מסתתר הפריט האחרון של התכשיט, ואז תוכלו ללבוש את כל הצ'ארמס שלכם!

אנחנו כייפנו והתאתגרנו עם הטירה הסודית והנסיכה. 
ישבתי ליד הבת שלי, בתחילה זה היה נראה קל, לוקחים את המפתח הגדול ופותחים איתו את הדלת הראשונה. מאחוריה מסתתרת הפתעה ומפתח נוסף. לכל מפתח ומנעול צורה מתאימה. מהר מאוד הסתבר שהרמה עולה מעט ולא כל מפתח מתגלה בקלות, דורש מעט חשיבה, תשומת לב וניסוי. עד שמגיעים למפתח הנכון כדי לפתוח את המנעול האחרון.
לאחר שבתי סיימה "שחזרתי" את הטירה  הנעולה, נעלתי והחזרתי את המפתחות מאחורי דלתות סגורות וקראתי לבן שלי להתנסות באתגר(התעלמנו מן ההפתעות) כיוון שמדובר בסוג של אתגר חשיבה. 


 2 המוצרים בסדרה החדשה:
 הטירה הסודית והנסיכה - הנסיכה והדרקון נכלאו בטירה על ידי מכשפה מרושעת, השתמשו במפתח הלב כדי להתחיל במשימה! פתחו את הגשר ומצאו מעל 20 הפתעות בפנים. המשיכו בהרפתקה עד שתגלו את מגדל הנסיכה, שחררו את הנסיכה והדרקון וצרו לכם את התכשיט הייחודי שלכם!
הערכה מכילה קופסת תכשיטים עם ראי, תליונים, מפתחות וצמיד או שרשרת.

מחיר: 69.90 ש"ח   
   
 המגדל הסודי והמטמון - 18 תאים סודיים ו- 32 הפתעות בפנים כולל תכשיטים וצ’ארמס סודיים. לכל דלת של מגירה בפתח המגדל יש תעלומה קטנה שתוכלו לפתור כדי למצוא את ההפתעה שלכם. פצחו את הקוד כדי לשחרר את מפתח הכסף! הערכה מכילה צמיד, שרשרת ועגילים ושפע תליונים ליצירה של תכשיטים ייחודיים בעיצוב אישי.

מחיר: 119 ש"ח  
לינק לסרטון המוצר: https://www.youtube.com/watch?v=s6dLtYGeWI0
  
מתאים לגילאי 4-12




"בננות" הלהיט שמשגע את העולם מגיע בסדרות חדשות לאספנות - בננות רכות, ריחניות ומחבקות

חברת "פלפוט" מרחיבה את ליין האספנות האהוב והמוכר שכבש את ילדי העולם וישראל - הבננות. 
הקולקציה החדשה כוללת שתי סדרות חדשות מהאוסף הריחני, בננות בעיצובים והדפסים חדשים, צבעוניים ומטריפים, מחבק הבננות ובייבי בננות.

מחבק הבננות:
ליין חדש עם דמויות הקראשי האהובות עם זרועות ארוכות במיוחד שמחבקות הכל- את הצמה, האצבע, העט או הבננה. הבננות מגיעות במגוון צבעים, לצד דמויות חדשות וכובשות- נמרים, פנדות, חד קרן, קופים, ג'ירפות ועוד, מדבקות אבני חן, צמח מטפס והפתעה נוספת חדשה! מסיכת פנים שבמגע עם מים נצמדת לפנים וגורמת לכם להיראות בדיוק כמו הקראשי שלכם!
מחיר: 34.90 ש"ח

בייבי בננות:

שלישיית בייבי בננות מתוקות בתוכן מסתתרים 3 בייבי קראשי קטנטנים, וזה לא הכל! לכל אחד מהם מוצץ ובקבוק! בנוסף תמצאו בפנים טבעת מיוחדת לאצבע שבייבי קראשי יכול להתיישב עליה.

הסדרה מגיעה בצבעי פסטל מתוקים של צהוב, ורוד ותכלת! את כולן ניתן לתלות על תיק גב או המפתח בזכות אטב שמגיע מחובר לכל בננה. פותחים מגלים מה קיבלתם, משחקים ומחליפים!
שגעון הבננות, מבית CEPIA האמריקאי, הפכו במהירות שיא ללהיט בארצות הברית, אסיה ואירופה, ובשנה האחרונה הפכו להיות אחד ממוצרי האיסוף הנמכרים ביותר גם בישראל.

מחיר: 49.90 ש"ח

מתאים לגילאי 4+



הספר הגדול של משחקי הנייר - 
אוצר של משחקים לבית, לנסיעה ולטיול

חברת פלפוט בשיתוף עם חברת 'חלבלוב', משיקות את ספר המשחקים עם מגוון משחקים לכל הגילאים לנסיעה או לבית.

עונת הקיץ והחופשות תהיה מעט שונה השנה, אבל בין אם תהיו בבית, תטיילו בארץ או תיסעו לים, במקום עוד זמן מסך וניידים, נצלו את הזמן הפנוי למשחקים ביחיד או בקבוצות.
חברת פלפוט בשיתוף פעולה עם חברת 'חלבלוב' משיקות את הספר השני בסדרת "הספר הגדול של משחקי הנייר"- חוברת משחקים מגוונת ומסוגננת, המתאימה לכל הגילאים ובה משחקים ליחיד, לזוג ולרבים כולל משחקי דרכים

בספר, הכולל 12 משחקים שונים, מופיעים משחקים קלאסיים ומוכרים לצד משחקים מפתיעים ומעשירים- משחקי אסטרטגיה, מחשבה, זריזות ואוצר מילים. המשחקים: 'נחשו מי', 'יאצי', 'ארץ/עיר חדשני', '5 בשורה', 'קול', 'חמסה', 'ציור בהמשכים', 'ענבים על האשכול', 'ציור מתוך צורה', 'להצחיק ליצן', 'מלכוד 2/2' ו'משחקי דרכים'. כל משחק מגיע במספר עותקים, עם חירור לתלישה קלה.

בספר יש גם טיפים איך לשמור על סביבה ירוקה ונעימה יותר, כך למשל מציעים כי העמודים המשומשים שכבר שיחקו עליהם, יכולים להפוך לחומר גלם מוין לקיפול מטוס, סירה או למשחק 'קווה קווה', כאשר הוראות הקיפול מופיעות גם הן בספר.

"הספר הגדול של משחקי הנייר" הוא בילוי נפלא למבוגרים ולילדים, להנאה ולהעשרה בבית, בנסיעה ובטיול.

פיתוח, כתיבה ועיצוב: אירית חוסחאלק וטלי הרדאבל.

מחיר: 39 ש"ח


את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש פלפוט אונליין: http://www.palphot.co.il




← מוזמיים להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...